זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

הודו – אל הגנגס וארץ המהראג'ות

מדינה של רבגוניות יוצאת דופן, ממנהגים עתיקים ומסורת יצירתית ועד לנופים עוצרי נשימה וקולינריה עשירה, הודו תפעיל מחדש את יצר סקרנותכם, תעורר את חושיכם ותחמם את נשמותיכם. מקדשים ייחודיים, ריחות אקזוטיים, צבעים מרהיבים ונהר הגנגס – מקור החיים, הודו היא כל מה שחלמתם, ועוד.
בטיול מאורגן בן 10 ימים נטעם מכל מה שיש לצפון הודו להציע – נסייר בערים הקדושות והססגוניות המעטרות את הנופים היפיפיים, נהנה מיוגה, שייט וטקסים מיוחדים בנהר הגנגס, נבקר בשווקים הססגוניים, ונחזה בטאג' מאהל – אחד משבעת פלאי תבל.

הודו – אל הגנגס וארץ המהראג'ות

מיי טריפ בשיתוף עם מסע אחר

פירוט המסלול

ימים 1-2: תל אביב – דלהי – רישיקש

ברוכים הבאים לדלהי, בירתה של הודו! עם הנחיתה בשדה התעופה נעלה על רכבת ונצא בנסיעה להרידוואר ומשם נמשיך צפונה אל עבר רישיקש, השוכנת בגבעות הירוקות שלמרגלות הרי ההימלאיה ולגדות נהר הגנגס ונחשבת למרכז הרוחני ואחד המקומות הקדושים ביותר לדת ההינדו.
לינה: Godwin (או דומה)

יום 3: רישיקש – שיעור יוגה, סיור בעיר וטקס הגנגה פוג'ה

כיאה לבירת היוגה העולמית, נפתח את הבוקר עם שיעור יוגה בקרבת הנהר, ולאחריו נצא לסיור בעיר המרתקת והססגונית, הטומנת בחובה שילוב הרמוני בין תיירים מקומיים ומערביים, קופים ופרות המסתובבים חופשי ברחובות, קדושים עטויים גלימות כתומות וזקנים מרשימים, מקדשים, אשרמים, ונהר הגנגס המפורסם. במהלך הסיור נהלך על שני הגשרים המחברים את שני חלקי העיר, לקשמן ג'ולה וראם ג'ולה, נהנה מארוחת צהריים אותנטית במסעדת Choti Wala, נבקר במקדש Har Ki Pauri וב- Parmarth Niketan, הנחשב לאחד האשרמים המיוחדים בהודו. לקראת הערב נצפה בטקס התפילה המסורתי הגנגה פוג'ה, המתקיים לגדות הגנגס ומלווה בשירי תפילה, לפידי אש, והמחזה המרהיב של פרחים ססגוניים ונרות דולקים הנשלחים על פני הנהר.
לינה: Godwin (או דומה)

יום 4: שייט בגנגס, סיור בהרידוואר וחזרה לניו דלהי

לאחר ארוחת בוקר ושיעור יוגה נצא לשייט מהנה בנהר הגנגס בין המפלים המרהיבים, לאחריו נצא בנסיעה אל עבר הרידוואר – "שער השמיים" – המהווה את שער הכניסה לממלכת ההימלאיה ונחשבת לאחד משבעת האתרים הקדושים ביותר בדת ההינדו, שם נבקר באחד השווקים הססגוניים. בשעות הערב המוקדמות נצא ברכבת חזרה לניו דלהי.
לינה: Tavisha Hotel (או דומה)

יום 5: סיור בדלהי – המבצר האדום, שער הודו, קבר הומאיון ועוד

בוקר טוב דלהי! לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום מרתק בבירתה הסואנת של הודו, המהווה בית לכ-12 מיליון תושבים. נפתח את היום בסיור המשלב נסיעה בריקשות בין האתרים הבולטים בדלהי העתיקה, במהלכו נבקר במבצר האדום, מבנה מרשים מתקופת האימפריה המוגולית המכיל בתוכו מסגד עתיק, מרחצאות מלכותיים וגנים מטופחים, נתרשם מהראג' גהאט- אנדרטה לזכרו של מהטמה גנדי הממוקמת בדיוק במקום בו נרצח בשנת 1948, משם נמשיך לניו דלהי דרך מסגד יום השישי, הנחשב למסגד הגדול ביותר במדינה, בית הפרלמנט ומשכן הנשיא המרשים.  עם ההגעה לניו דלהי נבקר בשער הודו – אנדרטה לזכרם של חללי הצבא ההודי-בריטי במלחמת העולם הראשונה, ובקבר הומאיון – מתחם קבורה מפואר של הקיסרות המוגולית השוכן בלב גנים יפיפיים ומבנים עתיקים, ונתרשם ממגדל הניצחון (Qutab Minar) אשר הוקם במאה ה-12 ומסמל את כיבושה של העיר בידי האיסלאם. נחתום את הסיור המרתק במקדש Bangal Sahib המתהדר בכיפות מוזהבות ועיטורים מרהיבים, ומקדש Laxmi Narayan, מקדש הינדו עשוי שיש המוקדש לאלת העושר לאקשמי.
לינה: Tavisha Hotel (או דומה)

יום 6: אגרה – מבצר אגרה, טאג' מאהל ושיעור בישול הודי

הבוקר נצא בנסיעה אל אגרה, הידועה בעיקר בזכות הטאג' מאהל השוכן בה. עם ההגעה לעיר נצא לסיור במבצר אגרה המרשים, הבנוי אבן חול אדומה. מבצר זה היה המקום בו נכלא ובילה את שארית חייו מתכנן הטאג' מאהל, הקיסר שאה ג'האן, תוך שהוא מציץ מחלון תאו על פאר יצירתו. בשעות הערב המוקדמות נגיע לגולת הכותרת של אגרה בפרט והודו בכלל  – הטאג' מאהל – אחוזת הקבר המפוארת שנבנתה ע"י הקיסר לזכר אשתו. הטאג' מאהל, אשר בנייתו לקחה כ-22 שנים, תוכנן על-ידי אדריכל פרסי נודע, ומורכב מחומרים ייחודיים, ביניהם אבני הבהט שהגיעו מסין, אפגניסטן, טיבט ותימן. האגדה מספרת כי בתום הבנייה כרת הקיסר את שתי ידיו של הארכיטקט על מנת להבטיח כי לא יוכל לבנות עוד מבנה מרהיב שכזה. בתום הביקור המרתק נבקר בבית משפחה מקומית ונהנה משיעור בישול הודי וארוחת ערב אותנטית.
לינה: The Fern (או דומה)

יום 7: סיור באורצ'ה – המקום החבוי

לאחר ארוחת בוקר במלון נעלה על רכבת מהירה לעיר ג'אנסי, משם נמשיך לסיור בכפר אורצ'ה, אשר הוקם במאה ה-16 ומהווה שריד מרשים לתקופת שלטון האימפריה הרג'פוטית והמוגולית. במהלך הסיור נעבור בין הארמונות והמקדשים המפוארים ונלמד על אורח חייהם של תושבי הכפר. בתום הסיור נמשיך בנסיעה אל עבר יעדנו הבא, קהג'וראהו.
לינה: Syna Heritage Hotel (או דומה)

יום 8: סיור במקדשי קהג'וראהו – טיול ריקשות בוראנסי

נצא לסיור מרתק בין המקדשים ההינדיים בקהג'וראהו, הנחשבים בין האתרים המפורסמים והפופולריים ביותר בהודו, שניים רק לטאג' מאהל. המקדשים, אשר נבנו במהלך המאה ה-16, התפרסמו בעיקר בזכות הפסלים הארוטיים הרבים הפזורים באתר וכן התבליטים הארוטיים המעטרים חלק מקירותיהם, אשר זיכו את המקום בתואר אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, ואף נחשבים לאחד משבעת פלאי הודו. בתום הסיור נעלה על טיסה לורנאסי, השוכנת לגדות הגנגס ונחשבת לעיר הקדושה ביותר בעבור העם ההודי. עם ההגעה לעיר נעבור למלון, ומשם נצא לטיול ריקשות ברחבי העיר תוך שאנו סופגים את האווירה הקדושה המציפה את העיר וצופים בתפילות המקומיים לאורך נהר הגנגס.
לינה: Hotel City Inn (או דומה)

יום 9:

ורנאסי – שייט בגנגס וסיור בעיר

בשעות הבוקר המוקדמות נצא לשייט בנהר הגנגס, במהלכו נהנה מהשלווה והערפל העוטפים את הנהר בשעות אלו ומשווים לו אווירה כמעט מיסטית, ונצפה בהמוני עולי הרגל הבאים להיטהר במימי הגנגס הקדוש ולהתפלל במקדשים. משם נמשיך בסיור רגלי לאורך הנהר ונצפה באחד המחזות המזוהים ביותר עם העיר – גהאט השריפה המרכזית – שם מתבצע מדי יום טקס שריפת הגופות, לאחריו מפוזר האפר למימי הגנגס ומביא לנפטר  מנוחה נצחית. בתום הסיור המרתק נשוב למלון בזמן לארוחת הבוקר, לאחריה נמשיך לטיול ברחובות העיר, בין השווקים ההומים, המקדשים המרשימים, הגאהטות השונות לאורך הגנגס, הצבעים והריחות הייחודיים לוראנסי.
לינה: Hotel City Inn (או דומה)

יום 10: ורנאסי – דלהי – תל אביב

יום אחרון לטיול. לאחר ארוחת בוקר במלון נצא אל עבר שדה התעופה, נעלה על טיסה לדלהי, ומשם נמשיך בטיסה ישירה חזרה לתל אביב, עם אהבה חדשה בלב לתת היבשת הקסומה והמרתקת ששמה הודו.

מחיר הטיול

מחיר לאדם בחדר (הרכב) זוגי: 2795$


תוספת לאדם בחדר יחיד: 300$

המחיר כולל

  • טיסות בינלאומיות ישירות עם חברת Air India
  • 2 טיסות פנימיות
  • לינה במלונות בדרגת תיירות טובה
  • הטיול הקלאסי לצפון הודו – כל האתרים החשובים ובשיא העונה
  • שייט בסירה בוראנסי
  • טיול בריקשות
  • שיעורי יוגה
  • הטיול על בסיס חצי פנסיון – ארוחת בוקר וארוחת ערב
  • אוטובוס ממוזג המותאם לגודל הקבוצה
  • טיפים לכלל נותני השירות המקומיים
  • שירותי סבלות כולל טיפים
  • מדריך מנוסה ומומחה מצוות מיי טריפ
  • פעילות חברתית/מודרכת בערבים
  • מים מינרלים ליטר לאדם ליום

המחיר לא כולל

  • כל מה שלא צוין במחיר כולל
  • ביטוח נסיעות
  • סיורים אפשריים נוספים
  • שתיה קלה ומשקאות במהלך הארוחות
  • ויזה להודו – ניתן לרכוש דרך מיי טריפ בעלות של 450 ש"ח או באופן עצמאי
  • טיפ למדריך הישראלי
  • מיסי נמל מקומיים

הערות

  • יש לפנות למשרד הבריאות לקבלת הנחיות לחיסונים – בהתאם למסלול הסופי
  • יש להצטייד ב-2 תמונות פספורט לצורך הנפקת הוויזה
  • כל שינוי במחירי הטיסות, מיסי הנמל והיטלי הדלק יגרמו לשינוי במחיר לנוסע
  • ביטול לאחר הרשמה: נא לעיין בתקנון החברה לטיולים מאורגנים

מקומות הלינה

עירשם המלוןפנסיוןמס' לילות
רישיקש/ הרידאוורGodwin Hotelחצי פנסיון2
ניו דלהיTavisha Hotelחצי פנסיון2
אגרהThe Fernחצי פנסיון1
קג'ראהוSyna Heritage Hotelחצי פנסיון1
וראנסיHotel City Innחצי פנסיון2

ייתכן במקרים נדירים כי מלונות שנבחרו לא יהיו זמינים עבור הלקוחות. ספקי השירות הם האחראים לאספקת חדרי המלון. במקרה כזה החברה תעשה כל שביכולתה להעביר את הלקוחות למלון שאינו נופל ברמתו מהמלון הנבחר, בכפוף לאמור בתוכנית הטיול.

פרטי הטיסות

מס' טיסהמ – לתאריך המראהשעת המראהתאריך נחיתהשעת נחיתה
140 ALDEL-TLV05.02.201923:1506.02.201909:15
139 ALTLV- DEL14.02.201918:0014.02.201921:45

למעבר מפרט הטיול המלא ולבחירת תאריכי יציאה לחצו כאן – טיול מאורגן להודו