טיול פרטי לצפון הפיליפינים – ארץ הקלינגה והאיפוגאו

נופים קסומים, חופים אקזוטיים, טבע פראי, מפלים, ג'ונגלים ירוקי עד, כפרים נידחים והרי געש מרכיבים את מדינת האיים המופלאה הזאת. 9 ימים

טיול פרטי לצפון הפיליפינים – ארץ הקלינגה והאיפוגאו

חבילות לנוסע העצמאי

מסע ייחודי בצפון הפיליפינים
בין כפרים, טרסות אורז ודרכי שטח נידחות בארץ הקלינגה והאיפוגאו – 9 ימים

איי הפיליפינים פזורים על פני טבעת האש במערב האוקיינוס השקט. נופים קסומים, חופים אקזוטיים, טבע פראי, מפלים, ג'ונגלים ירוקי עד, כפרים נידחים והרי געש מרכיבים את מדינת האיים הידידותית הזו.

המסלול יוביל אותנו אל מרומי רכס הקורדיירה, בפרובינצית הקלינגה בעקבות שבטים מרתקים שעיקר פרסומם בזכות הקעקועים הרבים שעל גופם. המסלול באזורים שהכניסה אליהם מותרת רק כאורחי שבט הקלינגה, הנסיעה בדרכי שטח בין כפרים נידחים, טבע טהור ובליוויו של נהר הצ'יקו המרשים. נראה, נחווה ונכיר את טרסות אורז המופלאות, מפלים וכמובן מסורת, מנהגים ודרך חיים ייחודית של בני המקום. נשלב גם הליכות רגליות, שייט רפטינג ורחצה במפלים.

על קצה המזלג:
שייט קאנו בפגסנחאן, רפטינג על נהר הצ'יקו
ביקור בהר הגעש פינטובו הכולל שייט קצר באגם בלוע ההר
נחזה בטרסות האורז המופלאות שזכו לכינויי "הפלא השמיני של העולם"
מסלול הליכה במערות נטיפים מרהיבות ורחצה במפלי בומוד
מסלול הליכה בהרים, בין כפרים מבודדים וטרסות אורז אינסופיות

עונות מומלצות: חודשים ינואר – מאי
עונות אפשריות: חודשים אוקטובר – מאי
ניתן לבצע את המסע ללא תנועה בשבת


לפרטים נוספים והרשמה>>

מסלול המסע

יום 1, נחיתה במנילה
ניפגש עם המדריך הנהג והרכב המלווה אותנו במהלך המסע בשדה התעופה. עם ההגעה העברה למלון.
לינה: מנילה


יום 2, מנילה – פגסנחאן – מנילה
מנילה, בירת הפיליפינים מאפשרת הצצה להיסטוריה ותרבות עשירה, ניגוד שבין העיר החדשה והעתיקה, מסורת מול מודרניזציה. לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל פגסנחאן, ושייט מרתק בסירות קאנו עם שייטים מקומיים אל עבר המפלים, משם נמשיך בשייט קצת יותר "רטוב" במורד הנהר. בנהר זה צולמו קטעים רבים מהסרט "אפוקליפסה עכשיו" שעסק במלחמה בוייטנאם. בשעות אחה"צ נשוב אל מנילה.
לינה: מנילה

יום 3, הר הגעש פינטובו
מוקדם בבוקר נצא בנסיעה אל עבר הר הגעש פינטובו. נעלה על הג'יפים ונצא בנסיעה מהנה של כשעתיים עד לנקודת התחלת הטרק לעבר לוע ההר. ההליכה אל עבר ההר נמשכת כשעה לכל כיוון במהלכה נצפה בכמויות האפר והלבה הגדולות שפלט הר הגעש בהתפרצויות האחרונות שלו. בלוע הר הגעש נוצר אגם קטן המוקף בסלע הוולקני ונהנה משייט קצר. נחזור ברגל אל הג'יפים ונמשיך בנסיעה של כשעה עד הגיענו לכפר של ילידים – נבקר ונתוודע אל בני המקום, נפרד מהג'יפים ונשוב אל מנילה, הגעה בשעות הערב.
לינה: מנילה

יום 4, מנילה –טיסה לטוגגראו : טאבוק
עם בוקר נפרד ממנילה וניסע אל שדה התעופה משם נמריא בטיסה אל שדה התעופה של טוגגראו שבצפון. לאחר ארוחת צהריים, נבקר במערת הנטיפים קלאו ולאחר מכן נסיעה של כשעה וחצי אל טאבוק. טאבוק בלב מחוז קלינגה, מחוז הררי ומרהיב שסבל במשך מאות שנים ממלחמות שבטים עקובות מדם, ורק בעת האחרונה נפתח לאיטו לעולם המודרני ולתיירים. רכס הרי "קורדיירה סנטרל" שבלב המחוז הוא הרכס הגבוה ביותר בפיליפינים, והנופים מעוטרים בטראסות אורז מרהיבות, דרכים עקלקלות, הרים ירוקים המגיעים לגובה 2,500 מטרים ויותר, מעבר בכפרים ושבטים אקזוטיים, וחציית גשרים זעירים.
לינה: טאבוק (פנסיון מלא)

יום 5, טאבוק: רפטינג על הנהר צ'יקו – אל הכפר אוויצ'ן
נעמיק אל תוך מחוז קלינגה, במרחק כ 3 שעות נסיעה מטאבוק, נצא לשייט רפטינג על נהר הצ'יקו ונסיים בארוחת צהרים לצד המפלים. נמשיך בנסיעה לצד כפרים מקומיים ונתוודע אל התרבות וההיסטוריה המיוחדים של בני המקום ולאמנויות המקומיות. את הנסיעה ילוו הנופים הציוריים ההרריים המנומנמים, נהר הצ'יקו וטרסות אורז מרהיבות שזכו לכינויי "הפלא השמיני של העולם". טרסות אורז המיוחדות של הפיליפינים נבנו במשך אלפי שנים, מאפיק הנהר ועד לפסגות ההרים והן אתר מורשת עולמי של אונס"קו.
לינה: כפרית מסודרת אך בסיסית בכפר אוויצ'ן (פנסיון מלא)

יום 6, אוויצ'ן – לובואגן – כפר המקעקעים בוסקלאן – בונטוק – סגדה
נבקר בכפרים של שבטים מקועקעים, נראה טרסות אורז מיוחדות, ולאחר מכן נעשה את הדרך דרומה לכיוון בונטוק, מרכז שבטי הקלינגה נסיעה יפה של כ 5 שעות. נבקר במרכז העיירה המשמשת מרכז לכל שבטי האזור, נמשיך לעיירה סגדה אליה נגיע בשעות אחר הצהרים.
לינה: סגדה (פנסיון מלא)

יום 7, סגדה – בנאוה
יום טיול באזור סגדה: נצא להליכה בין מערות נטיפים מרהיבות, הכוללת גם הליכה בנחל הזורם בתוך המערות. בתום טיול של כשעתיים נמשיך בנסיעה אל נקודת המוצא לסיור רגלי אל מפלי בומוד אוק ובסופו רחצה בבריכה של המפל. בשעות אחה"צ נשוב אל סגדה ונמשיך בנסיעה לבנאווה.
לינה: בנאווה (פנסיון מלא)

יום 8, הליכה רגלית לכפר בטד – "תיאטרון טרסות האורז" הגדול בעולם
נצא לטיול רגלי בהרים, בין כפרים מבודדים וטרסות אורז אינסופיות. לאחר נסיעה מרתקת בנופים מרהיבים ברכבי ג'פני של כחצי שעה נצא להליכה רגלית בירידה של כשעה אל הכפר בטד. הכפר השוכן בנוף מרהיב של טרסות אורז, מעין "תיאטרון טרסות" אשר נבנה במשך אלפי שנים, מאפיק הנהר ועד לפסגות ההרים. נסייר בכפר בו מתנהלים התושבים באורח חיים מסורתי זה כאלפי שנים ונשוב אל בנאווה. המעוניינים (בעלי הכושר הגופני) יוכלו להמשיך אל מפלי טאפייה הממוקמים מעבר להר הסמוך לכפר בטאד (הליכה של כשעה וחצי לכל כיוון). לאחר ארוחת צהריים באחד מבתי הארחה המקסימים הצופים אל הנוף נחזור אל הרכבים (כשעה הליכה) ואל העיירה בנאווה.
לינה: בנאווה (פנסיון מלא)

יום 9, בנאווה – שדה התעופה קאואין – טיסה למנילה – חזרה ארצה או המשך לנופש באחד האיים
עם בוקר ניסע לשדה התעופה של קאואין ונטוס אל מנילה.

טיסות

– ניתן להזמין טיסות עצמאית בהתאם להנחיות שלנו.
– למעוניינים בהצעת מחיר נשמח לסייע
– מחירי טיסות בודדים משתנים בהתאם למחלקות הפנויות ביום הטיסה הרלוונטי.

מסלול המסע נבנה בהתאם לשעות הגעת הטיסות המתאימות למסלול זה.
הזמנות יעשו ע"פ התאריכים שייבחרו על ידכם
מסלול המסע עשוי להשתנות בשל אילוצי זמנים, שעות אור, מזג אוויר, תקלות מכאניות והחלטות בשטח.
הסטנדרטים של חברת Xtrip מחייבים אותנו לשמור על כללים שיבטיחו חוויה מושלמת ובטוחה, כרוכות בכך עלויות רבות המשפיעות על מחיר המסע.

המחיר כולל:

  • לינה בבתי מלון ברמת 3 /4 כוכבים לפי בחירתכם / הטובים בנמצא או דומים להם ברמתם
  • טיסות פנים : מנילה – טוגגראו /קואיאן- מנילה
  • מבוסס על לינה+ ארוחת בוקר למעט ימים 4-8 בהם פנסיון מלא
  • מדריכים מקומיים דוברי אנגלית (צפון קלינגה וצפון איפוגאו)
  • העברות וסיורים ברכב ממוזג כולל נהג מקומי בהתאם לכמות המשתתפים
  • העברות מ/אל שדה התעופה בהתאם לתכנית
  • מים מינרלים ברכב

המחיר אינו כולל :

  • טיסות בינלאומיות
  • תשר לנותני השירותים המקומיים (מדריך מקומי, נהג, מלצרים, סבלים וכו')
  • ביטוח נסיעות
  • ביטוח נסיעות ומטען

ביטוח
כל משתתף מחויב בביטוח רפואי המתאים לסוג ואופי המסע כתנאי ליציאה למסע. מומלץ לרכוש את הביטוח החל מ 90 יום לפני היציאה.