זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

מסע לפיליפינים – ארץ האיים

יותר מ7,000 איים פזורים במערב האוקיאנוס השקט ויוצרים את המדינה המרהיבה הזאת שבה הרי געש עצומים, ג'ונגלים סבוכים, נהרות שוצפים, טרסות אורז שהן פלא עולמי, תרבות מרתקת, מפרצים תכולים וחופים מופלאים עם חול לבן וקוקוסים ירוקים.

מסע לפיליפינים – ארץ האיים

טיול מאורגן לפיליפינים באמצעות מאגמה צ'אלנג'

20-30.3.2016

10 ימים

אם פיליפ מלך ספרד היה יודע שמדינת אלפי האיים שנקראה על שמו תהפוך ליעד נחשק להרפתקנים ולטיילים מרחבי העולם הוא היה מוקיר קצת יותר את זכרו של מגלה העולמות הנודע מגלאן שמצא את מותו במסע לגילוי הפיליפיניים.
יותר מ7,000 איים פזורים במערב האוקיאנוס השקט ויוצרים את המדינה המרהיבה הזאת שבה הרי געש עצומים, ג'ונגלים סבוכים, נהרות שוצפים, טרסות אורז שהן פלא עולמי, תרבות מרתקת, מפרצים תכולים וחופים מופלאים עם חול לבן וקוקוסים ירוקים.

לפרטים נוספים והרשמה>

נבקר בטראסות האורז – "פלא העולם השמיני"

נטפס ברגל אל לועו של הר געש

נשחה במפרצי המנגרובים

נשוט למפלי פגאנסחאן

נרחף באומגת יער

נצא לשייט מקסים בין מפרצי האי מינדורו

כולל איזור האיים הדרומי!

המסלול המיוחד שפתחנו בפיליפינים הוא ללא ספק אחד המסעות המגוונים והמיוחדים ביותר – והוא היחיד שמגיע גם לאזור האיים (כולל מעבר של הג'יפים על גבי מעבורת! )

יום 1: ברוכים הבאים לפיליפינים
נפגש בשדה התעופה, נטוס ישירות להונג קונג ומשם ניקח טיסת המשך למנילה בירת הפיליפינים ו"המקום שבו הכל קורה". נחצה את הכרך הסואן בדרכנו לארוחת ערב ראשונה על טהרת המטבח הפיליפיני ומכאן נמשיך למלון שלנו. לילה טוב.

לינה וארוחת ערב : מנילה.

יום 2: אל שדות האורז וההרים הירוקים
בוקר טוב פיליפיניים. לאחר ארוחת בוקר נעלה על וואנים ממוזגים ונוחים עם נהגים מקומיים שיובילו אותנו לעבר ההרים הירוקים. אליהם מובילה הדרך המהירה היחידה בפיליפינים כשבסיומה נעלה בדרכים פתלתלות בין משאיות ענק, ג'יפונים מעשנים, מאות אופנועי סירה המשמשים כמוניות בדרכנו אל הכפר בנאווי (Banaue) הידוע בשדות האורז המרהיבים שלו ואשר נמצא ברשימת האתרים המיוחדים של אונסקו.

לינה וארוחת ערב הלודג' של בנאווי – 3 כוכבים – הטוב בנמצא.

 יום 3 : טרסות האוכל של בנאווי בין הכפרים הירוקים
את ארוחת הבוקר נאכל במסעדת המלון הצופה אל המרחבים הירוקים של טרסות האורז.
טרסות האורז בבנאווי נחצבו במשך מאות ואלפי שנים על ידי שבט האיפואגו על מורדות ההרים בגובה של 1,500 מטרים מעל פני הים. הן משתרעות על פני עשרות קילומטרים של ההר ומכונות על ידי הפיליפיניים "הפלא השמיני של העולם". כאן נעלה על הג'יפינים הנהוגים על ידי מקומיים – אלו הם רכבים בעלי חזות של ג'יפ: צבעים בולטים, שלל ציורים צבעוניים ובוהקים, צעצועי ניקל ומה לא… הג'יפינים מתחרים בניהם על הצבעוניות והקישוטים הבולטים והיפים ביותר והם חלק מסימני ההכר של הפיליפיניים.
ניסע לעבר הכפר בטאד (BATAD) בדרך צרה ועקלקלה ממש בתוך נופי היער ובין טראסות האורז המרהיבות. בכפר BATAD נמצאות טרסות ה האורז העתיקות והרחבות מסוגן בפיליפנים.
אל הכפר מוביל שביל צר ואנחנו נצא להליכה רגלית ולתצפית מרהיבה על "תאטרון טרסות האורז" של בטאד.
נמשיך בנסיעה אל הכפר BANGAAN שיותר מ 500 (!) מדרגות מובילות אליו , נסייר בכפר שחלק מתושביו מתגוררים עדיין בבקתות שנבנו על כלונסאות ממש כמו אבות אבותיהם.
לעת ערב נחזור לבנאואי.

לינה וארוחת ערב: הלודג' של בנאוואי.

יום 4: יום מעבר – מטרסות האורז בצפון דרך הכפרים אל הר הגעש
הבוקר יובילו אותנו נהגי הוואנים דרומה בנסיעה מנהלתית במהלכה נחצה כפרים נידחים ועיירות צפופות הומות אדם.
נצא מהאיזור ההררי אל הדרך המהירה למנילה ואחר הצהריים נגיע ל KLARK- (עיר מודרנית שבסמוך לה שדה תעופה צבאי המשמש גם את חיל האוויר של ארצות הברית) קלארק שוכנת למרגלות הר הגעש פינטובו אליו ניסע מחר.
נתמקם במלון ובערב נקבל את הג'יפים שלנו.

לינה וארוחת ערב: מלון הולידי אין – קלארק

יום 5: שמורת פינטובו – אומרים שהיא היפה בשמורות הפיליפינים
הבוקר נעלה על הג'יפים וניסע לעיירה סנטה ג'וליאנה – אשר שוכנת למרגלותיו של הר הגעש פינטבו Mount Pinatubo ומהווה את הכניסה הרשמית אליו. (הכניסה לשמורה מתאפשרת רק באמצעות אישורים ותיאומים מקדימים) . מכאן ניסע בדרך המובילה אל המכתש הגעשי של ההר ועוברת בתוך אפיק נהר הפינטובו.
בעונת הגשמים ואחרי הטייפונים הדרך נחסמת עד לירידת מפלס המים. ניסע באפיק הנהר רחב הידיים , בין בריכות בהם טובלים עדרי בופאלו ורועים כפריים בלבוש מקומי שומרים על עדריהם. כשנגיע לתחתית הלוע נחנה את הג'יפים ונטפס מכאן ברגל בהליכה קצרה ויפה לתצפית מדהימה על אחד הנופים המרהיבים שהפילפינים התברכה בוהם: לוע הר הגעש פינטבו שבתוכו אגם מוקף סלעים וולקאנים.
לעת ערב נחזור למלון.

לינה וארוחת ערב: מלון הולידי אין קלארק

יום 6 : חוצים את יערות הגשם בדרך לאומגת יער – מי אמר אדרנלין?
נתחיל את היום בנסיעה דרך יערות הגשם בדרכים צרות, דרך צמחיה טרופית סבוכה, עשירה וצפופה שכמעט מסתירה את השמש, נחלוף על פני נחלים צלולים וכפרים נידחים ונעצור לאומגה (קאנופי) מרהיבה שתיקח אותנו במעוף מעל צמרות העצים לאורך מאות מטרים – הזדמנות לראות ולהרגיש את הנוף כמעט ממעוף ציפור.
לעת ערב נגיע לאיזור מפלי פגאנסחאן (Pagsanjan) שם נתמקם במלון שלנו.

לינה וארוחת ערב: מפלי פאגסאנחאן.

יום 7 : שטים אל מפלי פאגסאנחאן ועוברים במעבורת אל איי המנגרובים
לאחר ארוחת הבוקר ניסע אל מפלי פגסאנחאן – אחד האתרים הידועים והמתויירים בפיליפינים.
נשוט בנהר בסירות קלות שמובלות על ידי שייטים מקומיים (זה הנהר בו צולמו סצנות רבות לסרט "אפוקליפסה עכשיו") נעצור בסדרת המפלים הראשונה ("מפלי הטלאהיב" ) ונמשיך עד למפל הגדול הנופל בשצף קצף מראש ההר. פירות , מיצים וטבילה במיים הצלולים – מה צריך יותר?
נחזור בשייט במורד הנהר אל הג'יפים שלנו ונצא בנסיעה לנמל בבטאטנגאס (Batangas) שם נעלה עם הג'יפים על מעבורת המובילה לעשרות האיים הנמצאים בסביבה. המעבורת תיקח אותנו אל נמל קאלפאן (Calapan) באי מינדורו (Mindoro), המכונה גם "אי המנגרובים". נוריד את הג'יפים מהמעבורת ונצא אל האי – ניסע בין כפרי הדייגים, הביצות וכמובן….עצי המנגרובים. לעת ערב ניסע למלון.

לינה וארוחת ערב: קאלאפן.

יום 8: הסודות הירוקים של האי מינדורו
הבוקר נצא למסלול שטח המשלב נסיעה ביערות גשם, מפלים ירוקים, בריכות מים צלולות, חופים לבנים הנושקים למים צלולים (ניסע ממש צמוד לחופים!) עצי מנגרובים וכפרי דייגים צנועים ומסבירי פנים.
לעת ערב נגיע לפורטו גאלרה למלון השוכן סמוך לחוף ונחזיר את הג'יפים.

לינה וארוחת ערב: פורטו גאלרה.

יום 9: שטים בין מפרצי הקסם של מינדורו וחוזרים למנילה
עם בוקר נצא לשייט בסירה האופיינית לפיליפיניים: סירה שקורות עץ משני צדדיה מייצבות אותה במהלך השייט. נשוט לאורך החופים הציוריים של האי, בין מפרצי תכלת קסומים, נשחה ונצלול במים החמימים העשירים בדגים צבעוניים ונחזור למלון למקלחת והתארגנות לקראת המשך היום.
נעמיס את הציוד על ספינה שתשיט אותנו לעבר נמל באטאנגס ,שם ימתין לנו אוטובוס איתו ניסע חזרה למנילה.
לקראת ערב נגיע למלון במנילה ונסיים בארוחת ערב במסעדה.

לינה וארוחת ערב: מנילה.

יום 10: מנילה – הונג קונג – תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר ניקח קצת זמן לקניות ובהתאם לזמן הטיסה, נצא לשדה התעופה במנילה לקראת טיסתנו חזרה לת"א דרך יעד ביניים.

לפרטים נוספים והרשמה>