זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

אל ארץ השמש העולה בפריחת הדובדבן

ברוכים הבאים ליפן, או כפי שמכנים אותה ביפנית – "ניהון" – מקור השמש, ארכיפלג המורכב מאלפי איים, אשר מיליוני תושביו זוכים לתוחלת החיים הגבוהה בעולם. למתבונן מהצד נראה כי יפן היא מודרנית לחלוטין, אך המטיילים בה זוכים להיחשף למסורת היפנית המפוארת, תרבות הגיישות והסמוראים מימי קדם, ארכיטקטורה מרשימה המשלבת בהרמוניה ישן וחדש, ונופים הנעים בין מעיינות טבעיים, הרים הנישאים אל-על וססגוניות המשתנה בהתאם לעונה.
בטיול מאורגן בן 15 ימים נטעם חלק מהטוב של יפן בשיאה של פריחת הדובדבן– נשוטט בין הערים הסואנות, נבקר בכפרים ההיסטוריים השוכנים באלפים היפנים, נקבל הצצה על תרבות הגיישות והסמוראים שיפן כ"כ ידועה בה, נתרשם מאינספור מקדשים, ארמונות ופגודות עתיקות, ונגיע עד להירושימה, שם נוכל לראות איך גם פצצת אטום לא יכולה למדינה המרהיבה הזו

אל ארץ השמש העולה בפריחת הדובדבן

100$ הנחה לנרשמים עד ה-27/01/2019

הטיול בהפקת יעדים בשיתוף עם מסע אחר

תוכנית הטיול

  • טוקיו – נקודות תצפית מרהיבות, מקדשים וארמונות עתיקים
  • האקונה – שייט באגם אשינו והמוזיאון הפתוח
  • אוטה וניקו – אל הטכנולוגיה החדשנית והמסורת המפוארת של יפן
  • האלפים היפנים – מאטסומוטו ואזומינו
  • סיור בכפרים ההיסטוריים טאקאיאמה ושיראקאווה
  • קאנאזוואה – סמוראים, גיישות, גנים יפיפיים וטירות עתיקות
  • קיוטו – ארכיטקטורה, היסטוריה ותרבות וארוחת ערב באירוח מאיקו
  • נארה – מקדש העששיות, מקדש טודאג'י ופארק נארה
  • הירושימה – אי המקדש, פארק השלום, מוזיאון מאזדה וגן שוקיקיאן

מסלול הטיול:

ימים 1, תל אביב – טוקיו

ברוכים הבאים לטוקיו, בירתה של יפן, המהווה בית לכ-13 מיליון תושבים ונחשבת לאחת הערים המפותחות והמתקדמות ביותר בעולם. טוקיו שוכנת בחופו המזרחי של האי הראשי של המדינה – הונשו – מה שמסביר את שמה, שמשמעותו היא "בירת המזרח". עם הנחיתה בשדה התעופה Narita נפגוש במדריך-נהג המקומי ונצא לסיור פנורמי בעיר המרשימה, במהלכו נעבור בשתי נקודות תצפית מרהיבות מבניין הממשלה, אשר יספקו לנו תצפית פנורמית של 360 על טוקיו וסביבתה, ונשקיף על 48 קומותיו של מגדל שינג'וקו, אשר נחשב לאחד המבנים הגבוהים בטוקיו.
לינה: Prince Hotel Shinagawa (או דומה)

ימים 2, סיור בטוקיו – מקדשים, תרבות וטכנולוגיה בעיר הגדולה

בוקר טוב טוקיו! לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר, במהלכו נבקר במקדש Meiji Jingu, אשר הוקם בשנת 1920 וזכה להכרה בעולם בעיקר בזכות חגיגות השנה החדשה הנערכות בו, ובאצטדיון הסומו Ryogoku Kokugikan, בו נערכות מדי שנה שלוש מתוך ששת תחרויות הסומו במדינה, נסייר ברובע שיבויה האופנתי המוכר מהסרט "אבודים בטוקיו" ונחשב לאזור המסחר והבילוי המרכזי של טוקיו, נמשיך לרובע הקניות הוותיק והיוקרתי גינזה הטומן בחובו מאות גלריות, מסעדות וחנויות בוטיק, וכמובן נבקר ברובע אקיהברה, הידוע גם כ"רובע הטכנולוגיה" בשל מגוון חנויות הטכנולוגיה ומשחקי וידיאו הפזורות בו. נסיים את הסיור בביקור במוזיאון אדו המציג את ההיסטוריה המרתקת של יפן מראשית ימיה, משם נמשיך לארוחת ערב באחת המסעדות המקומיות בעיר.
לינה: Prince Hotel Shinagawa (או דומה)

יום 4-3, טוקיו – אל המקדש העתיק ביותר בעיר והארמון הקיסרי

במהלך היומיים הקרובים נמשיך בסיורנו בטוקיו, במהלכם נבקר בשוק צוקיג'י, הנחשב לשוק הדגים ופירות הים הגדול בעולם, נתרשם מהגנים המזרחיים של הארמון הקיסרי של טוקיו, המשמש כמקום מגוריו הרשמי של קיסר יפן, נבקר בפארק אואנו (Ueno) על שלל עצי הדובדבן הפורחים בו בעונה זו, נסייר ברובע אסקוסה ובמקדש העתיק ביותר בעיר – Sensoji Temple – מקדש בודהיסטי אשר נבנה לראשונה כבר בשנת 628 לספירה, ונבנה מחדש בשנת 1958 לאחר שנהרס לחלוטין במהלך מלחמת העולם השנייה. המקדש הססגוני נחשב לאחד המקדשים החשובים והמצולמים ביותר בטוקיו, וביקור בחמשת הקומות בפגודה, דרך שבילי הקטורת והגגות המרשימים, ייקחו אתכם למסע בזמן אל טוקיו העתיקה. בשעות אחר הצהריים נהנה מזמן חופשי לסיורים עצמאיים בעיר.
לינה: Prince Hotel Shinagawa (או דומה)

יום 5, האקונה – שייט באגם אשינו וביקור במוזיאון הפתוח

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל עבר העיירה האקונה, השוכנת בעמק געשי בגובה של כ-800 מטרים מעל פני הים ומהווה חלון הצצה לאחד מסמליה הבולטים של יפן – הר פוג'י המרשים. אזור זה שופע מעיינות חמים טבעיים, פריחה ססגונית ותופעות וולקניות מרהיבות. עם ההגעה להאקונה נצא לשייט מהנה באגם אשינו (Ashino-ko), הממוקם בגובה של כ-725 מטרים מעל פני הים ועומקו 43 מטרים, תוך שאנו נהנים מהנוף הציורי של הר פוג'י המשתקף במימיו של האגם.  בתום השייט נרד מההר ברכבל ונמשיך לביקור במוזיאון הפתוח של האקונה, הנחשב למוזיאון הפתוח הראשון ביפן ומציג אוסף יצירות אומנות, פסלים וציורים של אמנים ידועים, ביניהם פיקאסו. בתום הביקור נצא בנסיעה חזרה למלון שלנו בטוקיו לארוחת ערב ולינה.
לינה: Prince Hotel Shinagawa (או דומה)

יום 6, אוטה וניקו – אל הטכנולוגיה החדשנית והמסורת המפוארת של יפן

הבוקר נצא בנסיעה אל עבר אוטה (Ota City), השוכנת בדרום-מזרח טוקיו ומוקפת במפרץ טוקיו ונהר טאמה. העיר ידועה בעיקר בזכות שדה התעופה הבינלאומי של טוקיו השוכן באזור החוף בעיר ומהווה את שער הכניסה האווירי ליפן. אוטה נחשבת לגדולה מבין 23 המחלקות המרכיבות את טוקיו, ומכילה בתוכה חלק נכבד מחברות הייצור הבינלאומיות, מרכזי קניות, חופים, נהרות ופארקים מזמינים. לא בכדי מחשיבים את אוטה כמיקרוקוסמוס של טוקיו. במהלך הסיור באוטה נבקר במרכז המבקרים של סובארו, המשמש כמעין מוזיאון המציג רכבים של החברה הידועה מתקופות שונות. בתום הסיור נמשיך בנסיעה אל עבר העיר ניקו (Nikko), השוכנת באזור ההררי של מחוז טוצ'יגי בין נהרות ומפלים, ונחשבת לתפארת האדריכלות והאומנות היפנית המסורתית.  עם ההגעה לעיר נצא לסיור במקדש טושוגו המפואר השוכן בלב יער עבות, אשר נבנה במהלך המאה ה-17 לזכרו של השוגון טקוגאאוו'ה אייאסו על-ידי נכדו, ומשמעות שמו "האל הגדול הזורח במזרח". במקום שוכנים מספר רב של מבנים מעוטרים, כאשר אחד מהם מתהדר בתבליט המפורסם של "שלושת הקופים" (לא שומע, לא רואה ולא מדבר). במקום גם נמצא המאוזוליאום בו קבורים השוגון ונכדו, המהווה מוקד משיכה להמוני תיירים מדי שנה. בתום הסיור נמשיך לביקור בפארק הלאומי של ניקו, שם נעלה במעלית מיוחדת לנקודת תצפית מרהיבה על מפלי קגון, הנופלים בעוצמה מגובה של 97 מטרים ונחשבים בין המפלים המרשימים ביותר ביפן, שם נזכה לקבלת פנים צוננת של המפלים הנופלים מאגם צ'וזנג'י והמים הניתזים לכל עבר.
לינה: Kinugawa Royal (או דומה)

צילום נוף של יפן

צילום: רותם קלמר

ימים 7, אל האלפים היפניים – מאטסומוטו ואזומינו – טאקאיאמה

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל עבר יעדנו הבא, מאטסומוטו (Matsumoto), עיר הררית השוכנת באי המרכזי של יפן – הונשו. עם ההגעה נצא לסיור, במהלכו נבקר באחד מסימניה הידועים ביותר של העיר – טירת מאטסומוטו, טירת עץ מרשימה אשר נבנתה במאה ה-16 ומוכרת גם בכינוי "טירת העורב" בשל קירותיה הצבועים שחור עז, נבקר גם במוזיאון Ukiyoe, המציג אלפי פריטים של עבודות דפוס על עץ, המכונים אוקיו. הפריטים המוצגים הם בבעלות יורשיו של סקאי יושיאקי, אשר נחשב לאחד הסוחרים העשירים ביותר ביפן. יושיקאי החל לאסוף עבודות אוקיו ויצירות אומנות נוספות כבר לפני 300 שנה, ויורשיו הגדילו את האוסף לכדי למעלה מ-100 אלף פריטים, ובכך הפך האוסף לאחד מאוספי האומנות הפרטיים הגדולים ביותר בעולם. בתום הסיור נמשיך בנסיעה לחוות דאיו וואסאבי שבעיר אזומינו (Azumino), המתפארת בנוף ציורי של תעלות וטחנות רוח, ולאחר מכן נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי דרך נופים יפיפיים אל יעדנו הבא – טאקאיאמה.
לינה: Takayama Ouan(או דומה)

יום 8, מסע בזמן בטאקאיאמה ושיראקאווה – קאנאזוואה

ברוכים הבאים לעיירה הציורית טאקאיאמה! לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיירה, המשמרת מבנים מסורתיים בני מאות שנים, במהלכו נבקר במשרדי הממשלה לשעבר (Takayama Jinya) השוכנים בעיירה, אשר בשנת 1969 הועתקו לטוקיו וכיום משמשים כמוזיאון. בתום הסיור נמשיך בנסיעה אל הכפר ההיסטורי שיראקאווה (Shirakawa-go), אשר הוכר כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו בשנת 1995 יחד עם הכפר העתיק גוקאיאמה, השוכן בסמוך לו, בזכות בתי הגאשו זוקורי, אשר מראה גגותיהם נראים כמעין ידיים משולבות לתפילה. עם ההגעה נצא לסיור רגלי בכפר הציורי השוכן בלב האלפים היפנים, במהלכו נבקר ב-Wada-ke House, בית עתיק שנבנה בתקופת אדו בין 1603-1868 ומשמש למגורים גם כיום, וב-Kanda House, בית עתיק נוסף עם כ-160 שנות היסטוריה מאחוריו, המשלב אדריכלות מסורתית ומודרנית. לאחר מכן נפרד משיראקאווה ונצא בנסיעה אל עבר העיירה ההיסטורית קאנאזוואה (Kanazawa).
לינה: Kanazawa Tokyu (או דומה)

יום 9, קאנאזוואה – סמוראים, גנים יפיפיים וטירות עתיקות – קיוטו

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בקאנאזוואה, אשר במהלך תקופת אדו שימשה כמקום מושבו של שבט מאדה, והיוותה כמקום של הישגים תרבותיים גדולים, לצד קיוטו וטוקיו.  במהלך הסיור בעיר היפיפייה נבקר ברובע הסמוראים, שם נוכל להתרשם מ-Nomura Samurai House, בית משוחזר מתקופת הסמוראים המציג את אורח החיים המסורתי ויצירות עבודת יד עתיקות של משפחת נומורה שחיה שם בעבר, ונבקר בגני קנרוקואן (Kenrokuen), הנחשבים לאחד משלושת גני הנוף היפים ביותר ביפן. הגנים הנרחבים, אשר תכנונם ובנייתם ארכו כשני עשורים, שימשו בעבר כגנים החיצוניים של טירת קאנאזוואה, ומכילים בתוכם מגוון עשיר של עצים פורחים המשווים לגנים מראה אחר בכל עונה. משם נמשיך לביקור בטירת קאנאזוואה, אשר בין השנים 1583 ועד לתום עידן אדו שימשה כמקום מושבם של שבט מאדה. הטירה נחרבה מספר פעמים במהלך השנים, וכיום ניתן לחזות המבנים המרכזיים ששוחזרו. נמשיך למחוז היגאשי צ'איה, אשר שימש בעבר כאזור בילוי ייעודי מחוץ לתחומי העיר, שם נבקר בבית התה המסורתי שימה ונשוטט בין החדרים בהם היו מופיעות הגיישות, ונוכל להתרשם מאביזרים ששימשו אותן וכיום מוצגים בבית. בתום הסיור המרתק נצא בנסיעה אל עבר קיוטו, מרכז התרבות של יפן. עם ההגעה לעיר נהנה מזמן חופשי לסיור במחוז גיון (Gion) – מחוז הגיישות הססגוני.
לינה: Hearton Kyoto (או דומה)

יום 10, קיוטו – ארכיטקטורה, היסטוריה ותרבות
ברוכים הבאים לקיוטו, בירת מחוז קיוטו, אשר בעבר גם שימשה כבירת יפן ומכאן משמעות שמה – "עיר הבירה". לאחר ארוחת בוקר במלון נצא לסיור בעיר היפיפייה, אשר נחשבת לאחת מעשר הערים הגדולות ביותר ביפן, עם אוכלוסייה של כ-1.5 מיליון איש, וטומנת בחובה מקדשים וארמונות מרשימים, גנים מטופחים והיסטוריה המגיחה מכל עבר. במהלך הסיור נבקר במקדש אלף הפסלים (Sanjusangen-do), המציג אלף פסלים שונים של אלת הרחמים קנון ונחשב לאחד המקדשים היפים ביותר בעיר, נתרשם ממקדש Kodaiji, אשר נבנה בשנת 1606 לזכר טויוטומי הידיושי, אחד הדמויות ההיסטוריות החשובות ביותר במדינה, ומוקף גני זן מטופחים, נבקר בטירת ניג'ו (Nijo Castle) – טירת שוגון אשר נבנתה במאה ה-17 ומתפארת בארכיטקטורה מרשימה, ציורי קיר ותחריטים, ובמקדש קינקאקו (Kinkaku Temple), הידוע בכינויים "מקדש גן הצבאים" ו"המקדש המוזהב". המקדש, אשר נבנה בשנת 1397, מתהדר בשלוש קומות, כאשר שתי העליונות מצופות זהב טהור, על גגו עומד פסל בדמות הפיניקס הסיני, והוא טומן בחובו שרידים ומזכרות של הבודהה. נסיים את היום במופע ריקודי גיישות בלבוש מסורתי (Kyo mai Dance Show) וארוחת ערב מסורתית במסעדה מקומית הכוללת אירוח מגיישות מאיקו (Maiko).
לינה: Hearton Kyoto (או דומה)

יום 11, סיור בנארה – בירתה הראשונה של יפן
לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל עבר העיר נארה (Nara), אשר שימשה כבירת הקבע הראשונה של יפן עד שנת 784 וטומנת בחובה אוצרות היסטוריים, ביניהם כמה מהמקדשים העתיקים והגדולים ביותר במדינה. עם ההגעה נצא לסיור בעיר, במהלכו נבקר במקדש Kasuga-Taisha – "מקדש העששיות" – השוכן למרגלות שני הרים קדושים ומכיל בין היתר פנסי ברונזה מרשימים, משם נמשיך לפארק נארה, פארק רחב ידיים שהוקם בשנת 1880 ומהווה בית ליותר מאלף צבאים, שבזכות היותם קדושים לשינטו אף הפכו לסמלה של העיר, ונסיים בביקור במקדש Todaiji, הנחשב לאחד המקדשים החשובים ביותר ביפן, וטומן בחובו את האולם המרכזי (Daibutsuden), אשר נחשב למבנה העץ הגדול ביותר בעולם, ובתוכו פסל בודהה ענק עשוי ברונזה, הנישא לגובה של כ-15 מטרים. בתום הסיור המרתק נצא בנסיעה חזרה לקיוטו.
לינה: Hearton Kyoto (או דומה)

יום 12, אל "אי המקדש"
הבוקר נצא בנסיעה ב-Bullet Train – הרכבת המהירה ביותר בעולם, אל עבר העיר הירושימה, אשר התפרסמה בעולם המערבי בעיקר בשל הפצצתה בפצצת האטום "ילד קטן" במהלך מלחמת העולם השנייה. עם ההגעה נעלה על מעבורת לאי מיאמיג'ימה (Miyajima) – "אי המקדש" – הנחשב לאחד האיים ההרריים היפים ביותר במדינה. במהלך הביקור באי נגיע למקדש Itsukushima, הבנוי על פני המים ומוכר לעולם בזכות שער הכניסה המרהיב, הנראה כצף על פני המים. בתום הסיור נשוב עם המעבורת חזרה להירושימה.
לינה: Sheraton Grand Hiroshima Hotel (או דומה)

ימים 13, היום שאחרי הפצצה – סיור בהירושימה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בהירושימה, אשר במהלך השנים לאחר הפצצת האטום השתקמה וחלק ממבניה ההיסטוריים שוחזרו, ובמרכזה הוקם פארק זיכרון השלום, שנועד להנציח את שאיפותיה של העיר שנולדה מחדש. במהלך הסיור נבקר במוזיאון השלום השוכן בתוך פארק המשתרע על פני 120,000 קמ"ר ומציג את ההיסטוריה של הירושימה ומשחזר את יום הטלת הפצצה, ובאנדרטת השלום של הירושימה, בין המבנים הבודדים בעיר שנותרו על תילם לאחר ההפצצה, וכך גם היום, 70 שנים מאוחר יותר. האזור בו נמצא המוזיאון והאנדרטה היווה את ליבה המסחרי והפוליטי בעיר לפני ההפצצה, לכן שימש כמטרה להטלת הפצצה והאזור הוחרב. ארבע שנים בדיוק לאחר הטלת הפצצה הוחלט כי האזור יוקדש להנצחה ושלום. מהפארק נמשיך לביקור במוזיאון מאזדה המציג את ההיסטוריה והטכנולוגיה מאחורי המותג, ובגן Shukkeien – "הגן המכווץ" – המכיל בתוכו עמקים, יערות והרים מיניאטורים המציגים את מהות האסתטיקה היפנית. בתום הסיור נעלה על רכבת לאוסקה, העיר השלישית בגודלה במדינה.
לינה: Granvia Osaka (או דומה)

יום 14-15, סיור באוסקה – טיסה לישראל
יום אחרון לטיול. לאחר ארוחת בוקר במלון נצא לסיור בעיר אוסקה, במהלכו נוכל לבקר בטירת אוסקה המרהיבה, ליהנות משופינג איכותי בין חנויות הבוטיק והשווקים הססגוניים, או לטעום קצת מהקולינריה המקומית במסעדות ובתי הקפה הרבים הפזורים בה. בשעות אחר הצהריים ובהתאם לשעות הטיסה, נפרד מהצוות המקומי ונצא בנסיעה אל עבר שדה התעופה Kansai, שם נעלה על טיסה חזרה לישראל (דרך הונג קונג), מלאים בחוויות מרגשות ותמונות יפיפיות. הנחיתה בישראל ביום ה-15 לטיול.

מחיר לאדם בחדר (הרכב) זוגי: 6390$

תוספת לאדם בחדר יחיד: 1650$

המחיר כולל

  • טיסות בינלאומיות עם חברת התעופה Cathay (כולל עצירת ביניים בהונג קונג)
  • לינה במלונות בדרגת תיירות טובה
  • פעילות מודרכת בערבים
  • הטיול על בסיס חצי פנסיון – ארוחת בוקר וארוחת ערב
  • אמצעי תחבורה ממוזג ובטיחותי המותאם לגודל הקבוצה
  • ארוחת מאיקו (גיישות) עם הופעה
  • נסיעה ב-Bullet Train – הרכבת המהירה ביותר בעולם
  • טיפים לכלל נותני השירות המקומיים
  • מדריך ישראלי מנוסה ומומחה מצוות מיי טריפ
  • 1 ליטר מים מינרלים לאדם ליום
  • פעילות חברתית/מודרכת בערבים

המחיר לא כולל

  • כל מה שלא צוין במחיר כולל
  • ביטוחים והוצאות אישיות
  • סיורים אפשריים נוספים
  • שתיה קלה ומשקאות אלכוהוליים במהלך הארוחות
  • טיפ למדריך הישראלי

הערות

  • יש לפנות למשרד הבריאות לקבלת הנחיות לחיסונים – בהתאם למסלול הסופי
  • ייתכנו שינויים בסדר הביקור באתרים בשל אילוצים שונים
  • הטיול מותנה ברישום מינימום 18 משתתפים
  • ביטול לאחר הרשמה: נא לעיין בתקנון החברה לטיולים מאורגנים

מקומות הלינה

עירשם המלוןפנסיוןמס' לילות
טוקיוPrince Hotel Shinagawaחצי פנסיון4
ניקוKinugawa Royalחצי פנסיון1
טאקאיאמהTakayama Ouanחצי פנסיון1
קאנאזוואהKanazawa Tokyuחצי פנסיון1
קיוטוHearton Kyotoחצי פנסיון3
הירושימהSheraton Grand Hiroshima Hotelחצי פנסיון1
אוסקהGranvia Osakaחצי פנסיון1

ייתכנו מקרים נדירים בהם המלונות שנבחרו לא יהיו זמינים עבור הלקוחות. ספקי השירות הם האחראים לאספקת חדרי המלון. במקרה כזה החברה תעשה כל שביכולתה להעביר את הלקוחות למלון שאינו נופל ברמתו מהמלון הנבחר, בכפוף לאמור בתוכנית הטיול.

פרטי הטיסות

מס' טיסהמ – לתאריך המראהשעת המראהתאריך נחיתהשעת נחיתה
CX676תל אביב-הונג קונג27.03.1912:4528.03.1905:15
CX548הונג קונג-טוקיו28.03.1908:5528.03.1913:45
CX595אוסקה-הונג קונג10.04.1919:1010.04.1922:10
CX675הונג קונג-תל אביב11.04.1901:0011.04.1907:55