זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

טרק באי מדיירה – 8 ימים בפסגות האי הטרופי

מסע רגלי ייחודי אל האי הקטן והטרופי מדירה; ארכיפלג הממוקם באוקיינוס האטלנטי מדרום מערב לפורטוגל , מול חופי מרוקו ,שהתברך באקלים טרופי מושלם לאורך כל השנה . באי מגוון רחב של נופים פראיים ומרהיבים, עמקים, סלעי ענק היורדים לים, מפרצים מקסימים, גנים מטופחים, שמורות טבע יפייפות וכפרים רומנטים לחופי הים האטלנטי.

טרק באי מדיירה – 8 ימים בפסגות האי הטרופי

אופי הטרק: טרק הררי המשלב טבע ,נופי האוקיאנוס האטלנטי, כפרים ונופים טרופים.

יום 1 – ת"א – אירופה – מדירה

נצא בטיסת אחה"צ, דרך יעד באירופה ,משם נמריא לאי מדירה , נחיתה סביב 1:00 בלילה בפונשאל. העברה לבית המלון. לינה במלון בפונשאל.

יום 2 המצוקים בצד המזרחי של האי

הקפצה לפונטה דה פוראדו. משם נלך לפונטה דה סאו לורנצו, חצי האי המצוקי המרהיב בקצהו המזרחי של האי, עם תצפיות ייחודיות על הרכסים הוולקניים והדייקים המשוגעים שמסביב, וכמובן על הים והאיים שסביב מדירה (3.5 שעות הליכה). משם הקפצה קצרצרה לשולי העיירה משיקו. נתחיל ללכת לאורך לוואדה דו קאניסאל, תעלת מים המשקה שדות חקלאיים ומהווה חלק מתוך מערכות של מאות תעלות כאלה שמובילות מים לשטחי החקלאות של האי. נעלה מהלוואדה אל בוקה דה ריסקו, אוכף שממנו ואילך השביל מוביל מעל מצוקי ענק הנופלים אל הים אל עבר פורטה דה קרוז, עיירה לחוף האוקיאנוס עם חוף סוער-גלים ומזקקת רום מיוחדת במינה (5 שעות הליכה). מפורטה דה קרוז ניסע נסיעה קצרצרה לסנטנה, כפר גדול שנותרו בו בתים מקורי-קש בסגהון הבניה המדיריאני הישן. נלון במלון בסנטנה.

יום 3 שמורת קאמאדס PARQUE FORESTAL DE QUEIMADAS

הקפצה קצרצרה לקמאדאס. מכאן נצא בהליכה בלוואדה דו קלדראו ורדה, מן הסתם הלוואדה היפה ביותר באי, שופעת מים, מכוסה ביער עצי דפנה אנדמיים, עם מנהרות קצרות והצצות אל הרים מכוסי ג'ונגל. נבקר בשורת מפלים מקסימים. אם השביל יהיה פתוח, נחצה במנהרה של 2 קילומטר אל עמק פאז'ה דה נוגוורה, ממנו מבט שונה לחלוטין לעבר ההרים הגבוהים שנבקר בהם מחר (8 שעות הליכה). אם זה לא יתאפשר, נרד לכפרון איליה (7 שעות הליכה). בכל מקרה נחזור לבסוף עם הרכב בנסיעה קצרה לסנטנה ללון שם.

יום 4 הפסגות הגבוהות של האי מדירה

אחרי הקפצת בוקר קצרה לאשאדה דו טיישיירה, נלך על קו הרכס של האי לפיקו רויבו, הפסגה הגבוהה באי (1862 מטר), ומשם נמשיך על קו רכס סכיני מדהים לפיקו אריירו, הפסגה השניה בגובהה באי (5 שעות הליכה). מכאן נוקפץ לקוראל דס פריירס, עיירת גידול הערמונים של מדירה החבויה בעמק עמוק ומוקף מצוקים. מכאן נעלה למלון אירו דו סראדו, היושב בנקודת תצפית נפלאה על העיירה (שעתיים הליכה).

יום 5  מרכז האי מדירה – מעמק קוראל דס פריירס – לפסגות מדירה

הקפצה קצרה תוביל אותנו לראשית המסלול בצפון העמק של קוראל דס פריירס. נעלה מכאן חזרה לקו הרכס הראשי של מדירה ונלך דרך פיקו דה ז'ורז', עם תצפיות אדירות אל שני עברי האי, למלון המצוי במעבר ההרים אנקומאדה (7 שעות הליכה).

יום 6 נקודות התצפית היפות של מדירה

מאנקומאדה נלך מערבה אל מסלול שעובר בלוואדות יפות, תחת מפלים שוצפים וממש מתחת לפינאקולו – "חרוט הסוכר" של מדירה – ועד לנקודת התצפית היפהפיה של ביקה דה קאנה (5 שעות הליכה). בשליש האחרון של היום ניסע לעבר פורטו מוניז, עיירת הלינה המקסימה שלנו, כשבדרך נבקר בתצפיות מרהיבות בפאנאל, אשאדה דו סראדו וריביירה דה ג'אנלה. לסיכום נרחץ בבריכות הטבעיות המאהיבות של פורטו מוניז. לינה במלון מקומי.

יום 7 יער ראבאסל והעיירה פראזרס

הקפצה קצרה לתצפית פונטה דה ביספו, ומשם ירידה לראבאסאל, אזור קסום של יער, לוואדות ומפלים (5 שעות הליכה). אחר הצהריים, לאחר הקפצה קצרה לעיירה פראזרס, נרד בשביל העתיק לעבר כפר הדייגים פאול דה מאר (שעתיים הליכה), וניסע לפונשאל, שם נלון במלון.

ימים 8 – 9  העיר פונשאל

סיור של חצי יום באתרים המפורסמים של העיר פונשאל ,העיר המרכזית, של האי מדירה : נבקר בכנסיות המקומיות, במבצר, בגנים הבוטניים, השוק, הרכבל ומי שירצה – נסיעות בתוך סלים  במורד הרחובות התלולים. לקראת אחר הצהריים ניסע לשדה התעופה לטיסת ערב , נחיתה בבוקר יום 9 של הטיול.

 

מועדים וגודל קבוצהמחיר כולל טיסותמסי נמלמחיר כוללהערות

13.9.18 – 21.9.18

בהדרכת גלעד בן צבי

2135 €164€2299€

תוספת ליחיד לחדר 230 יורו

המחיר כולל :

תחבורה: מיניבוס להקפצות

טיסות בינלאומיות לפונצ'ל

לינה: מלונות מקומיים ברמת תיירות

כלכלה:  פנסיון מלא (כל הארוחות ) במהלך כל הטיול, מארוחת בוקר ביום השני ועד ארוחת צהריים ביום האחרון. חלק מאורחות צהריים, ארוחות פיקניק.

הדרכה – מדריך ישראלי מצוות אקו ומדריך הרים מקומי

תשר לנותני שירותים מקומיים

דמי כניסה לאתרים

המחיר אינו כולל:

ביטוח אישי ומטען, שתייה והוצאות אישיות. כל פעילות שאינה מופיעה בסעיף כלול.

לתשומת לבכם:

– מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה והמחיר ישתנה, תחול התוספת על הנוסע.

– תנאי תשלום ודמי ביטול –  כמופיע בדף הרישום המצורף של אקו

– מסלול הטיול נתון לשנויים בהתאם לאישורים מקומיים להליכה בהתאם למזג אויר והרשויות המקומיות.

– גודל הקבוצה בין 12 – 20 מטיילים

– את הביטוח לטיול יש לעשות ל- 9 ימים.