זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

טיול מאורגן למצרים בשילוב שייט על הנילוס

הזדמנות נדירה ויוצאת דופן להכיר ולהתרשם מנפלאות העולם העתיק כפי שהשתמרו במצרים בצורה שאין לה אח ורע בעולם. הטיול משלב בין קרוז על הנילוס ובין מצרים הקלאסית, והוא עשיר באתרים קדומים, נופי מדבר בלתי רגילים ומפגש עם החיים העכשויים של עמק הנילוס הפורה. מסלול הטיול והכניסות לאתרים תלוים באישורים וסידורי בטחון, אפשר שהמסלול והביקורים ישתנו בהתאם לדרישת השלטונות ללא התראה מוקדמת.
ומה מיוחד הפעם ?
אחרי מהפכות "האביב הערבי" אנחנו שבים אל אחת מהמדינות המרתקות בעולם, שלמרות קירבתה הגאוגרפית נישארה עלומה לרובנו, כמדינה שמעבר להישג היד….
ואנחנו חוזרים אליה, מוקסמים שוב ושוב מתרבותה העתיקה, מהקשר שלנו אל ההיסטוריה של מצרים, אל הקשר המיוחד שנירקם בדור האחרון עם מדינה עצומה זו.

טיול מאורגן למצרים בשילוב שייט על הנילוס

 

בהפקת חברת בריזה

מסלול הטיול

יום 1: תל אביב – קהיר – קהיר העתיקה

טיסת צהרים תביאנו כעבור חצי שעה לקהיר, נחיתה בשעה  1230 ואחרי מעבר הדרכונים נצא להכרות ראשונה עם העיר העצומה. נעצור בדרכנו משדה התעופה בקברו של סאדאת, אבי השלום עם ישראל, נקדיש את אחה"צ  ועד הערב לקהיר העכשוית מול העתיקה:נבקר בכנסיה קופטית ובבית הכנסת אבן עזרא.
ערב רב של דתות ומסורות מעניקים לקהיר את האופי המיוחד שלה. ארוחת ערב ולינה בקהיר.

 

יום 2: סיור בקהיר הפרעונית/ לוקסור

שעות ובבוקר נצא לסיור בקהיר באתריה החשובים: נתחיל בגיזה , פירמדות, ספינקס, ובמקדש העמק של חפרן. (יתכן שינוי בסדר הביקורים עם היום האחרון). נמשיך לאתרי מצרים התיכונה בסקרה וגיזה. נמשיך לשדה התעופה לטיסה ללוקסור   לינה: לוקסור

יום 3: לוקסור, מקדש קרנק

בבוקר נצא לביקור במקדש קרנק – אחד משיאי הטיול, גדול המקדשים בעולם וללא ספק המפואר במקדשי מצרים. זהו מקדש המקיף 2000 שנות בנייה ועדויות היסטוריות על קורות העולם העתיק במזרח, כולל אירועים מקראיים מקבילים. אחרי ארוחת צהרים על הספינה נצא לסיור במקדש לוקסור (המואר גם בלילה) . לינה: על הספינה מול לוקסור. (יתכן שינוי בלו"ז של הביקורים באתרי לוקסור).

יום 4: הגדה המערבית: עמק המלכים, שייט במעלה הנילוס

נצא מוקדם לטיול בגדה המערבית של הנילוס  נבקר בעמק המלכים שם נבקר במספר קברים, כולל הקבר של תות אנך אמון. נסיים במקדש המוות המפורסם של המלכה חתשפסות שבדיר אל-בחרי ונעלה לספינה להמשך השייט במעלה הנילוס עד אדפו. לינה וארוחת ערב על הספינה.

יום 5: אדפו – קומומבו

נמשיך במעלה הנהר, נבקר במקדש הורוס באדפו – השלם במקדשי מצרים, והלאה  לאורכו של עמק הנילוס שעל גדותיו עובדים הפלאחים כמימים ימימה. מסיפונה של הספינה זו הזדמנות יוצאת דופן להכיר את המערכת החקלאית העתיקה. נגיע לקומומבו –  שם נבקר במקדש סובק המיוחד ונלון על הספינה.

יום 6: אסואן

נמשיך לשוט במעלה הנילוס ונגיע עם בוקר לאסואן היפה. אסואן שוכנת על גדת הנילוס בתוך צומח טרופי עשיר. נבקר בסכר הגבוה, במחצבות הגרניט והאובליסק הבלתי גמור המציג לנו את שיטות העבודה העתיקות, נבקר במקדש פילה ואחרי ארוחת הצהרים נצא להפלגה על פלוקות (סירות מפרש מסורתיות) אל האי קיצ'נר ונבקר בגניו הטרופיים. לינה: על הספינה מול אסואן

יום 7: אבו סימבל בטיסה (*) – אסואן

נטוס בבוקר אל תוככי המדבר, מעל אגם נאצר האוגר את מימי הנילוס, ונגיע בלב  המדבר אל מקדשי אבו סימבל – מהאדירים במקדשי העולם. הביקור הינו אחד משיאי הטיול ואין מרשים ממנו לסיים את מסענו הארוך מקהיר ועד קרבת הגבול הסודני. המקדש חצוב בסלע ובחזיתו 4 פסלי ענק של רעמסס השני שגובהם מעל 20 מטרים. המקדש הועתק ממקומו והועבר למקומו הנוכחי בעת הצפת עמק הנילוס ע"י אגם נאצר. תהליך ההזזה מודגם כאן יפה. נשוב  חזרה לאסואן ונשלים את הביקור בשוק המקומי: נטוס חזרה לקהיר. לינה וארוחת ערב בקהיר.

(*) הטיסה לאבו סימבל אינה מובטחת עד הרגע האחרון. ותלויה בהרשמה לטיסה. במידה ותתבטל, יערך הטיול היום באוטובוס והמטיילים יזוכו ב – 110 דולר כל אחד.

יום 8: קהיר המוסלמית והמוזיאון הארכאולוגי

נתחיל בסיטדל של מוחמד עלי, העשוי כולו מאבן האלבסטר (דמויית שייש), הצופה על העיר מצפון מזרח ונותן לנו אפשרות להקיף במבט את עוצמתה הבלתי ניתנת לשיעור, נמשיך למוזיאון הארכאולוגי ובו אוצרות זהב וממצאים נדירים מחפירות התקופה הפרעונית, ונסיים בחאן אל חלילי – השוק העצום המציע כל מה שהדמיון מגיע…..לילה אחרון בקהיר.

יום 9 טיסה חזרה

טיסת בוקר תחזיר אותנו לנתב"ג עמוסי חויות…..

תוספת לחדר ליחיד: 490 דולר
** מספר החדרים ליחיד בשייט מוגבל ל- 4 קבינות בלבד ומותנה באישור הספינה.

המחיר כולל
  • טיסות תל אביב קהיר תל אביב (כולל מיסים: מבוסס על 161 דולר מס ביום פרסום המסלול. שינוי בערך זה ישפיע על מחיר הטיול הכולל)
  • 2 טיסות פנים: קהיר – לוקסור, אסואן–קהיר
  • טיסות לאבו סימבל וחזרה (* שימו לב להערה למעלה)
  • ערכות שמע אישיות
  • בתי מלון בדרגת  4  ו-5 כוכבים בקהיר ולוקסור
  • ספינת נהר 5 כוכבים
  • כלכלה: חצי פנסיון בקהיר, פנסיון מלא בימי השייט
  • אוטובוס תיירים
  • שייט פלוקות
  • כניסות לאתרים שבתכנית
  • הדרכה: צוות בריזה
  • מדריך מקומי
  • טיפים לנותני השירותים בחו"ל
  • פגישת קבוצה עם מדריכת הטיול – כשבוע לפני היציאה
המחיר אינו כולל
  • הוצאת ויזה מצרית – כ- 250 ₪ (נכון ליוני,2019 )
  • ביטוח בריאות ומטען
  • ארוחות שאינן כלולות
  • שתיה בארוחות המוזמנות
  • הוצאות בעלות אופי אישי

שער הדולר : נקבע ביום החיוב בפועל לפי שער העברות והמחאות גבוה .

ויזה למצרים
יש להמציא למשרדנו דרכון בר תוקף, לפחות 6 חודשים ממועד הטיול. יש לצרף 4 תמונות פספורט זהות.  חובה דף ריק בדרכון לחותמת עבור הויזה. חשוב ביותר – יש להעביר את הדרכון והתמונות מיד עם ההרשמה למרכז ההזמנות. תהליך הוצאת הויזה לוקח חודש ימים ודבר ראשון יש להפקיד את הדרכון בשגרירות (אנחנו עושים זאת) כמה שיותר מוקדם, הדרכון חוזר באותו היום למשרדנו, או אליכם, ואז ממתינים להודעה על הגשה סופית בה נשאר הדרכון יממה בלבד בשגרירות מצרים.

עד קבלת הויזה אין ודאות שהיא מתקבלת ויש גם מקרי סירוב בלתי צפויים מראש

הערה חשובה:
במקרה של סירוב ויזה מכל סיבה שהיא, יוחזר הכסף למטייל.

דמי ביטול

עד 60 יום לפני היציאה יוחזר כל הסכום ששולם למעט 50 דולר דמי טיפול.
מ- 59 יום ועד 31 יום לפני היציאה – דמי ביטול בסך $300 דולר
מ- 30 ימים ועד 15 ימים לפני היציאה -דמי ביטול בסך 700$.
מ- 14 ימים ועד 8  ימים לפני היציאה -דמי ביטול בסך 1300 דולר
מ- 7   ימים ועד 3 ימים לפני היציאה -דמי ביטול  בסך 1650 דולר
מ- 48 שעות לפני היציאה – דמי ביטול יהיו מחיר הטיול המלא פחות 150 דולר.

הבהרות לגבי ביטולים


דמי הביטול יקוזזו מהתשלום שבוצע בפועל . כל החזר כספי המגיע למטייל בגין ביטול לא כולל הוצאות שכבר נעשו בגין הטיול (כגון ויזה ותשלומים לא חוזרים אחרים. ההחזר יעשה בערכי המט"ח  ביום ההחזר, תוך 30 יום ממועד הביטול).
ביטול ייחשב ל"הודעה" בכתב בלבד (לרבות מייל או פקסימיליה) שתימסר במשרדי החברה ומועד הביטול ייחשב יום מסירת ההודעה.

* מניין הימים לפי ימי העבודה בארץ ימים א-ה' (לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג)

** ביטול ייעשה ויכנס לתוקף אך ורק לאחר שליחת פקס עבור בריזה, למספר  03-5440055
או מייל : info@breeza.co.il המאשר את ביטול הטיול .
מחובת הלקוח לבדוק האם התקבל הפקס או האי מייל לביטול !!

לשימת לב המזמין,
כי המדובר במוצר פרימיום וייחודי הכרוך בהשקעה והתאמה ללקוח, כאשר הזמנה מסוג זה אינה מבוצעת במכר מרחוק על פי שיווק אינטרנטי או דומה לכך.

יש לשים לב לתנאי הביטול הנקבעים בהתאם לספקי השירות השונים, כמו כן, כל ביצוע הזמנה מחייב אישור הלקוח מראש והסכמתו כי קרא מלא התנאים לרבות העובדה, כי עסקאות מסוג זה אינן מבוצעות באינטרנט, אלא באישור פרונטלי של הלקוח (לא מכר מרחוק), על כל ביצוע הזמנה מסוג זה יחולו הוראות חוק הגנת הצרכן בתנאים המתאימים.

ביטוח ביטול נסיעה טלפון אחד יכול לחסוך לך המון כסף !!!

אין היום שום ביטוח המכסה ביטול נסיעה חוץ מביטוח בריאות לנוסעים לחו"ל. מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים לחו"ל ברגע שמחליטים לנסוע לטיול ולא לחכות עד "רגע לפני". דרכנו אפשר לרכוש  ביטוח בריאות התקף מיום רכישת הפוליסה(אפילו חצי שנה לפני היציאה) ועד יום לפני תאריך היציאה לטיול. הביטוח מכסה גם מקרה רפואי של בן משפחה מדרגה ראשונה. מחיר הביטוח מחושב בכל מקרה על פי מספר ימי הטיול בפועל ללא קשר ליום רכישת הביטוח מחברת הביטוח.

לתשומת לבך: מידע זה הוא לידיעה בלבד ואיננו בא במקום המידע המלא המפורט בפוליסת הביטוח.

כמו כן יש לזכור שבריזה אינה סוכנות ביטוח ובכל מקרה המגיע לכדי תביעה יש לפנות ישירות אל חברת הביטוח לפי מספר הטלפון  המופיע בפוליסה שבידיכם.

אל תדחה אפילו ביום !!! עם ההרשמה רכוש לך ביטוח בריאות לחו"ל !!! אחרת אתה חשוף לדמי ביטול ללא הגנה !!! ביטוח כזה אפשר לעשות גם במשרדנו.

רישום, תאריך גביה , דמי קדימה ואפשרויות תשלום

ההרשמה מתבצעת באמצעות טופס רישום המצורף לכל טיול. את טופס הרישום יש לשלוח למרכז ההזמנות בפקס או בדוא"ל (מהאתר ) ולוודא טלפונית שאכן הגיע. אין לראות במשלוח הטופס אישור להרשמה ללא אישור קבלתו בטלפון.

עם קליטת טופס הרישום תיגבה מקדמה על סך 300 דולר לאדם המהווה חלק ממחיר הטיול הסופי.

יתרת התשלום תיגבה עד 45 יום לפני היציאה לטיול (ללא הודעה מוקדמת).

(תנאי הביטול למעלה הם ההסכם בין המטיילים לחברה, ללא קשר לגובה המקדמה המשולמת עם קבלת טופס הרישום).

אופן ותנאי תשלום בטיולי בריזה

התשלום יתבצע באמצעות טופס הרישום, שישלח אליכם בעקבות פנייתכם להרשמה לטיול. בטופס יצוין אופן התשלום המבוקש, מבין האפשרויות הבאות:

  • באמצעות כרטיס אשראי: עד 3 תשלומים שווים ללא ריבית.  יש לציין את מס' הכרטיס לחיוב לרבות 3 הספרות שבגב הכרטיס .
  • בתשלום מזומן שקלי, מזומן מט"חי או בהעברה בנקאית בתשלום אחד. במקרים אלה יש לציין לביטחון בלבד את פרטי כרטיס האשראי על טופס הרישום – לרבות 3 הספרות בגב הכרטיס.

הערה: אם לא יצוין על טופס הרישום אופן התשלום המבוקש, יחוייב כרטיס האשראי ב-3 תשלומים שווים ללא ריבית.

קבלות: חברת בריזה מתנהלת בתוך קבוצת מונה טורס והקבלות יישאו את שם חברת האם קבלה ממוחשבת  תישלח אליכם במייל או בדואר.

מועד התשלום וכרטוס קבוצתי / עליות מחירים ברגע האחרון

כרטוס הקבוצה נעשה לאחר סגירת ההרשמה לטיול ולא במועד שליחת טופס ההרשמה. הכרטוס הקבוצתי הוא תנאי לקבלת מחיר קבוצתי לטיסות. הכרטוס מתבצע לכל אנשי הקבוצה יחד במועד הגביה של דמי הטיול הנקבע על ידי החברה ועל פי צרכי הטיול. במועד התשלום יקבע שער השקל מול שערי מט"ח ואין לשנותו בדיעבד. מחיריהם הסופיים של היטלי הדלק ומסי הנמל מעודכנים במועד הכרטוס הקבוצתי. בריזה מחליטה מראש אם לציין במסלול הטיול את מחיר מסי הנמל והדלק (בטיסות סדירות) עליהם התבסס תמחור הטיול, או לא לציין זאת. במקרים בהם חלה התייקרות ובעקבותיה תוספת למחיר, מתחייבת בריזה לתת הסבר לכך.

מקומות ישיבה מוזמנים מראש ופיצול מהקבוצה

אין אפשרות לבחור מקומות ישיבה על המטוס במסגרת כירטוס קבוצתי, מראש. שלא כבכירטוס אינדיבידואלי, בו יכול הסוכן לבחור מקומות ישיבה במקרים רבים, בקבוצות לא ניתן. על המטיילים לדעת זאת ולהימנע בכך מאכזבות….

יש שני דברים שאפשר לעשות להמנע מפיצול זוגות בישיבה וכד':

1 –  להזמין באתר חברת התעופה הספציפית מקום ישיבה באינטרנט, אם יש אפשרות כזו בחברת התעופה, בדרך כלל החל מ-24 שעות לפני הטיסה.

2  –  הושבה מוקדמת מ- 24 שעות לפני ההמראה כרוכה ברוב המקרים בתוספת תשלום.

התוספת משתנה מחברת תעופה אחת לשניה,
בכל מקרה בריזה אינה מממנת הושבה כזו !!!

3 –  בזמן קבלת כרטיס העליה למטוס לוודא בדסק עצמו שקיבלתם כרטיסים צמודים בישיבה, לא לוותר !!

פיצול הקבוצה: ברוב המקרים, פיצול מטיסות הקבוצה כרוך בתוספת תשלום (divide).

הטבות נוסע מתמיד בחברות התעופה

אין ביכולתנו להבטיח מראש הטבות בכרטיסי טיסה קבוצתיים (נקודות נוסע מתמיד, בונוסים וכד') המוצעים  על ידי חברות התעופה ליעדים שונים. באחריות המטייל לבדוק מראש אפשרות קבלת הטבות לגבי טיול ספציפי.

ציוות חדרים לטיול – חדר למטייל בודד

למטיילים המגיעים ללא בני/ בנות זוג ומבקשים לשהות בחדר זוגי עם מטייל נוסף ינתן פרק זמן סביר למציאת בן/ בת זוג על ידי החברה, אבל זכותו של מטייל לקבוע כתנאי את יציאתו לטיול במציאת  "פרטנר" לחדר הזוגי.

לחדר לבודד (סינגל ) יש תמיד עלות נוספת וברוב בתי המלון החדר הזה גם קטן מחדר זוגי . אין לבריזה כל התחיבות לתת חדר למטייל בודד שיהיה זהה לחדר זוגי.

חיסונים
על חברתנו חל איסור לתת כל יעוץ או הנחיות בנושא זה. אנא פנה ללשכות הבריאות
המספר הכלל ארצי:  *5400

לתשומת לבכם

  • בריזה אינה אחראית לשינויים בלוח הטיסות ותעדכן את מסלול הטיול בהתאם ככל האפשר מראש.
  • למדריך הטיול שמורות הן הזכות והן החובה לערוך שינויים במסלול הטיול לפי הבנתו, ובלבד שהדבר ישרת את טובת הנוסעים ורווחתם.
  • הטיול מותנה במינימום משתתפים. במידה ותחליט חברתנו לבטל את הטיול בשל מיעוט נרשמים, יוחזר הכסף לנרשמים במלואו באופן בו הוא התקבל מלכתחילה.

בברכת טיול נעים מצוות בריזה