טיול לצפון וייטנאם -10 ימים

וייטנאם – 10 ימי טיול הכוללים את אתריה המרכזיים האנוי, כפרים נידחים, שווקים ססגוניים, מקדשים מוזהבים, נופי טרסות אורז ומרחבים ירוקים ועוד

טיול לצפון וייטנאם  -10 ימים

 

חבילה לנוסע העצמאי

מסע לצפון ווייטנאם – 10 ימים

וייטנאם היא אולי המדינה היפה ביותר בדרום-מזרח אסיה. המראות, הריחות, הטעמים והאנשים יוצרים פסיפס חושני מיוחד במינו. דורות של מלחמות עברו על הארץ והעם. הסינים, הצרפתים האמריקנים – כולם פצעו את וייטנאם. כיום נעלמו הצלקות, והמטייל מגיע למדינה שלווה, מדינה שאינה מפותחת כשכנותיה, וגם זה אחד מקסמיה.

המסלול מתחיל בהאנוי שבצפון וייטנאם ומהאנוי אנחנו נוסעים צפונה – לאזור שבטי ההרים וטרסות האורז של סאפה. בסאפה אנו יוצאים לטרק של יומיים ,ההליכה היא בין טרסות האורז, אל מול נופים מרהבים של רכס הרי הואנג ליאן. לאחר החזרה להאנוי אנחנו יורדים דרומה לשמורת טבע באזור נין בין ומסיימים בשייט בן יום ולילה במפרץ האלונג.

לפרטים נוספים והרשמה>>

על קצה המזלג:
נסייר באתריה המרכזיים של האנוי
טרק רגלי של יומיים בין טרסות האורז וכפרי הייחודיים של סאפה
ביקור בשוק ססגוני בסאפה
טיול בין נופים מרהיבים של פסגות הרי הקארסט בנין בין
שייט בנוף ציורי במפרץ האלנוג

עונות מומלצות: אוקטובר – אפריל
עונות אפשריות: ספטמבר – מאי
ניתן לבצע את המסע ללא תנועה בשבת

מסלול הטיול

יום 1,הגעה להאנוי
הגעה בטיסה להא-נוי בירת וייטנאם. נפגוש את המדריך הנהג והרכב, המלווה אותנו במהלך הטיול. הא-נוי, עיר שלווה ויפה, שדירות עצים, אגמים יפהפיים ורוכבי אופנועים לרוב. לאחר הנחיתה ניסע למלון.
לינה, האנוי

יום 2, האנוי
יום של סיורים בהאנוי. נראה את המוזוליאום של הו-צי'-מין, מנהיג המהפכה, נבקר בפגודת העמוד הבודד, ונמשיך אל מקדש הספרות הקונפוציאני (האוניברסיטה הראשונה בוייטנאם אשר נוסדה בשנת 1070). נבקר גם במוזיאון האתנולוגי בו נוכל להתרשם ממגוון המיעוטים שיש בוייטנאם. נבקר ב"הילטון" הידוע לשמצה בו "בילה" מועמד לנשיאות ארה"ב ג'ון מקיין. נשוטט במרכז העיר, לגדותיו של האגם והרובע העתיק . בערב נצפה במופע בובות מים מסורתי.
לינה, האנוי

יום 3, האנוי – נסיעה לסאפה
נעשה את הדרך בנסיעה על הכביש המהיר (כ-5 שעות נסיעה) אל העיירה סאפה שבצפון וייטנאם ההררית. לאחר התארגנות נצא להליכה רגלית דרך טרסות אורז ונבקר בבתי שבט המונג השחור ודאו האדום – בכפר טא פין, ובכפר קאט קאט . ארוחת צהרים במסעדה מקומית.
לינה, סאפה

יום 4 טרק של יומיים – היום הראשון (ארוחות צהרים וערב כלולות)
נפרד מהלודג' וניסע אל תחומי Hoang Lien National Park שבעמק סאפה, ביתם של קבוצות מיעוטים שונות ובראשן המונג השחור. נתחיל בהליכה מכפרם של בני הטאי – טאן פו. ההליכה היא בין טרסות האורז, נפגשו בדרך עזי הרים, חזירי בר ובפאלו אותם מגדלים בני הטאי ודאו האדום. לאורך המסלול נשקפים הנופים היפים של רכס הרי הואנג ליאן וטרסות האורז מהגדולות ביותר באזור סאפה. לאחר ארוחת צהרים בשטח נעבור בין כפרי המונג הכפול. המסלול הסתיים בכפר המרוחק של בני דאו האדום – נאם קאנג. שם גם נלון. אחר הצהרים נסייר רגלית בכפר וגם נוכל לרחוץ בנהר הסמוך לבית ההארחה נלון.
לינה, נאם צאנג

יום 5, המשך הטרק ארוחת צהרים כלולה
לאחר ארוחת הבוקר נמשיך בהליכה במעלה ההר בשבילים מרוחקים , נחצה את הנהר כמה פעמים ונבקר בכפר המבודד נאם נגאן, נבקר באחד מבתי המקומיים ונתארח לכוס תה או יין אורז. מכאן נמשיך בשביל היורד ומתרחב עד שנגיע אל הכפר מיי סון השייך לאחת הקבוצות האתניות הקטנות ביותר באזור – Xa Pho. לאחר ארוחת צהרים נמשיך בהליכה אל הנהר מונג בו שם יחכה לנו הרכב שיחזיר אותנו אל הלודג.
לינה, סאפה

יום 6, השוק בבק הא (יום א') – חזרה להאנוי
היום ניסע לשוק Bac-Ha המיוחד. בסוף השבוע נקבצים אל השוק, שהוא מן האחרונים בסוגו בעולם, אלפים מבין שבטי הגבעות החיים באזור, לבושים במיטב בגדיהם הציוריים, נושאים על גבם תוצרת חקלאית, חפצי אומנות, כלי כסף ועבודות רקמה. נבקר בשוק ונהיה נוכחים למפגש שבטי מהמם בצבעוניותו. שבטים שונים, מקבוצות אתניות שונות נפגשים פעם בשבוע לסחור, להעביר מידע, לבלות ולהתעדכן באחד השווקים הססגוניים והלא מתויירים שיש באזור. לאחר הביקור בשוק ניסע אל האנוי.
לינה, האנוי

יום 7, האנוי – הואה לו – נין-בין
לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי דרומה אל עבר נין בין ממנה נצא לסיור מרהיב בטאם קוק, המכונה גם "האלונג על היבשה". מדובר בריכוז של סלעי קארסט המזדקרים מתוך האדמה. הסיור כולל שייט על הנהר העובר בתוך מערות שחצבו המים בתוך הסלעים וטיול אופניים בדרך הכפרית. ארוחת הצהרים תהיה בבית משפחה מקומית או במסעדה.
לינה, נין בין

יום 8,נין בין
יום מלא שנקדיש לנין בין, נסייר בין נופים מרהיבים של פסגות הרי הקארסט ולצדם עמקים ירוקים. נטייל בין המקדשים , הפגודות, השדות הירוקים והכפרים הקטנים הפזורים באזור. נמשיך בנסיעה קצרה לביקור בקתדרלה מיוחדת שנבנתה במאה ה- 18. אחה"צ ניסע חזרה אל המלון.
לינה, נין בין

יום 9,נין בין – מפרץ האלונג
נצא בנסיעה מזרחה למפרץ האלונג, לקראת צהרים נגיע למפרץ הציורי המוקף סלעי גיר המזדקרים מן המים (כאן צולמו קטעים מן הסרט "הודו-סין") נאכל צהריים על גבי הספינה. נערוך שייט לנקודת נוף יפהפייה של המפרץ, נשחה במימי המפרץ או לחלופין ננוח על סיפון הספינה, ממנו נשקף נוף מרהיב של המפרץ, נבקר בכפרי הדייגים הפזורים במפרץ. ארוחות צהרים וערב על הספינה
לינה על ספינה

יום 10, מפרץ האלונג – האנוי – טיסה חזרה
למעוניינים לעת זריחה תרגילי טאי צ'י על סיפון הספינה. ארוחת בוקר קונטיננטלית על הסיפון. המשך שייט במפרץ האלונג וביקור באיים, מערות הנטיפים ובמפרצים קסומים. בשעות הצהריים נגיע למעגן הסירות ונצא בדרכנו חזרה אל עבר האנוי. עם ההגעה להאנוי העברה לשדה התעופה המקומי
טיסות

– ניתן להזמין טיסות עצמאית בהתאם להנחיות שלנו.
– למעוניינים בהצעת מחיר נשמח לסייע
– מחירי טיסות בודדים משתנים בהתאם למחלקות הפנויות ביום הטיסה הרלוונטי.

מסלול המסע נבנה בהתאם לשעות הגעת הטיסות המתאימות למסלול זה.
הזמנות יעשו ע"פ התאריכים שייבחרו על ידכם
מסלול המסע עשוי להשתנות בשל אילוצי זמנים, שעות אור, מזג אוויר, תקלות מכאניות והחלטות בשטח.
הסטנדרטים של חברת Xtrip מחייבים אותנו לשמור על כללים שיבטיחו חוויה מושלמת ובטוחה, כרוכות בכך עלויות רבות המשפיעות על מחיר המסע.

המחיר כולל
–  לינה בבתי מלון ברמת 3 / 4 / 5 כוכבים לפי בחירתכם או הטובים בנמצא
–  כלכלה על בסיס לינה וארוחת בוקר (ארוחות נוספות בהתאם למסלול)
–  העברות וסיורים ברכב ממוזג כולל נהג מקומי בהתאם לכמות המשתתפים
–  כניסות לאתרים המפורטים במסלול
–  הפלגה במפרץ האלנוג
–  מדריכים מקומיים דוברי אנגלית

המחיר אינו כולל
–  טיסות בינלאומיות
–  ביטוח נסיעות ומטען
–  שתייה והוצאות אישיות
–  אשרת כניסה- כל מטייל מחויב באשרת כניסה
–  תשר לנותני השירותים המקומיים (מדריך מקומי, נהג, מלצרים, סבלים וכו')

ביטוח
כל משתתף מחויב בביטוח רפואי המתאים לסוג ואופי המסע כתנאי ליציאה למסע. מומלץ לרכוש את הביטוח החל מ 90 יום לפני היציאה.