זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

טיול יוגהלטיס לזנזיבר

8 ימי חלום בזנזיבר בטיסה ישירה עם שיעורי יוגהלטיס והדרכות אישיות. סיורים בזנזיבר. המדריכה מירב שני כהן. מלון חמישה כוכבים בחצי פנסיון במחיר חסר תקדים. הקבוצה היא לנשים בלבד. הזדמנות מופלאה לכל אחת להיכנס לרוגע, כושר והנאה.

טיול יוגהלטיס לזנזיבר

טיול יוגהלטיס לזנזיבר באמצעות ספארי אפריקה

16-23.3.2016

8 ימים/7לילות

8 ימי חלום בזנזיבר בטיסה ישירה עם שיעורי יוגהלטיס והדרכות אישיות. סיורים בזנזיבר. המדריכה מירב שני כהן. מלון חמישה כוכבים בחצי פנסיון במחיר חסר תקדים. הקבוצה היא לנשים בלבד. הזדמנות מופלאה לכל אחת להיכנס לרוגע, כושר והנאה.

לפרטים נוספים והרשמה>

יום 1: תל אביב – זנזיבר
ניפגש בשדה התעופה, לטיסה ישירה (5.5 ש') לזנזיבר– אי התבלינים. המראה בשעה 9:30 בבוקר נחיתה בשעה 16:00 האי האקזוטי והמסתורי, ששמו נודע למרחוק כאחד מהיפים בעולם, טומן בחובו היסטוריה מרתקת, רבדים עמוקים של תרבות אפריקאית צבעונית, אתרי טבע מרשימים וכמובן חופים לבנים ומים צלולים. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים, ניסע לבית המלון שלנו שבחוף המזרחי של האי. במלון לאחר קבלת החדרים, נפגש למפגש "שיחרור מהמטוס" נשחרר את הגוף והנפש. אימונים אישיים לפני ארוחת הערב.


יום 2: ברוכות הבאות לגן עדן
בוקר טוב, רגע לפני ארוחת הבוקר נתכנס למפגש יוגהלטיס בוקר. לאחר ארוחת בוקר, שיחת היכרות עומק ופעילות בבריכה. אחה"צ טיול על החוף ויוגה לטיס בחוף. אימונים אישיים בשעות הצהרים.


יום 3: יער ג'וזאני וסטון טאון
לאחר ארוחת הבוקר, ניסע אל שמורת ג'וזני, שבמעבה יער עצי המהגוני שלה, ניתן למצוא את קופי הקולובוס אדומי הפנים, זן נדיר וידידותי שנמצא רק בזנזיבר, שבד"כ משתף פעולה בסקרנות עם מצלמות התיירים. נערוך סיור בין עצי המהגוני, נראה את קופי הקולובוס ונסייר בשמורת המנגרובים המרתקת על שביל הליכה מעץ. הליכה מדידטיבית ביער.
בהמשך היום נצא לסיור בבירת האי היפה: Stone town, "עיר האבן". העיר העתיקה, שבתיה בנויים מאלמוגים ואבנים, מורכבת מסבך של סמטאות מפותלות, שווקים ציוריים ובתים בסגנון אדריכלי מגוון (קולוניאלי, אפריקאי, ערבי, הודי ועוד). נבקר בשוק העבדים, שעד סוף המאה ה-19, שימש כתחנת סחר פעילה של עבדים מכל רחבי אפריקה, נראה את ביתם של ד"ר ליוונגסטון, חוקר היבשת השחורה המפורסם, את בית ילדותו של סולן להקת קווין, פרדי מרקורי (יליד המקום) ועוד. ארוחת צהרים במסעדה הודית לא כלולה.

יום 4: כפרי הצפון
לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה לצפון האי ונבקר בכפר נונגווי (Nungwi). זהו כפר דייגים מסורתי ובו בתים קטנים וצנועים הבנויים מאבן האלמוג המקומית. נראה את שוק הדגים בו מתקיימות לעיתים מכירות פומביות. נבקר במרכז לבניית סירות דאו- סירות עץ בעלות מפרש משולש אשר סוד הרכבתן עובר במסורת מאב לבן ונמשיך ללגונה טבעית בה נוכל לפגוש ולהאכיל צבי-ים המצויים בסכנת הכחדה. בתום הביקור בכפר, ניסע אל הכפר השכן קנדווה (Kendwa) שהתפרסם הודות לחוף הרחב שלו שכמעט ואינו מושפע מגאות ושפל. על החוף שיעור יוגה לטיס ונמשיך לארוחת צהרים (לא כלולה)


יום 5: האי הנעלם והלגונה הירוקה
לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום כייף במפרץ Menai בדרום זנזיבר, הידוע כשמורת טבע גדולה של דולפינים, ומגוון של בעלי חיים ימיים וצמחים. נצא לשייט מענג בספינת דאו מסורתית בין איים טרופיים, שוניות אלמוגים מטריפות ולגונות עם עצי מנגרוב מרשימים. במהלך היום נעצור לרחצה ושיזוף על חופי הזהב המפורסמים של זנזיבר, נצלול אל תוך שוניות אלמוגים ונתענג על ארוחה מפנקת. הסיור כולל שתייה, פירות וארוחת צהריים. ארוחת צהרים כוללה. על האי לפני השנרקול שיעור יוגה לטיס. בסיום היום רגע מתיחות ושיחרור.


יום 6: ימי נופש בזנזיבר או ספארי בטנזניה
יום יוגהלטיס. יום רגוע להפנים את החוויות, להימתח, להירגע. אימון בוקר אינטנסיבי , אחה"צ שיחות אישיות והדרכה אישית. מי שמעדיפה לצאת ליום ספארי בשמורת סלוס יכולה (אינו כלול במחיר). המדריכה – מירב נשארת עם הקבוצה במלון להדרכות אישיות. זו הזדמנות ליהנות מהמלון המפנק.


יום 7: שייט עם דולפינים ואי הצבים
אין כמו מדיטציה מול הים. יום של שייט , חופים ומדטיציה אל מול האוקיאנוס. השכם בבוקר נצא ליום שייט מהנה הכולל צלילה ותצפית על דולפינים. נצא בנסיעה לכפר קיזימקאזי שם נעלה על סירות ונתור אחר הדולפינים הרבים שחיים באזור (הסיכוי הסטטיסטי להופעתם של הדולפנים, מוערך כ-80%). חוף הדולפינים קסום. נמשיך בנסיעה לסטון טאון ממנה נצא לשייט אל אי האסירים, שהתפרסם דווקא הודות לאוכלוסיית צבי היבשה הענקים שחיים בו. נסייר בין מבני האי שהוקם כבית סוהר, אך שימש כמקלט למצורעים וכיום משמש ככפר נופש. במידה ויותיר הזמן ומזג האוויר, נותיר זמן לרחצה בחוף הצלול. ארוחת צהרים באי הצבים לא כלולה.


יום 8: חוות התבלינים – זנזיבר – תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון נצא לביקור באחת מחוות התבלינים הידועות של האי, בהן ניתן למצוא את המקור לרוב תבליני העולם. הסיור בחווה הוא חוויה אין סופית של צבעים, ריחות טעמים וניחוחות. נלמד על הגידולים הידועים של האי ובראשם הציפורן, קינמון, וניל, פלפל, הל, כורכום ועוד רבים אחרים, על דרכי עיבודם ותפוצתם הגלובלית. בתום הביקור במקום, ניסע לשדה התעופה לטיסה ישירה לתל אביב.

תוכנית הטיול מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא את סדר הביקורים או כיוון הנסיעה.


מחיר הטיול כולל:
• טיסות שכר ישירות הלוך ושוב לזנזיבר
• לינה בבית מלון מדרגת תיירות מעולה
• בהדרכה של מירב שני כהן,בשילוב עם מדריך מלווה של אשת
• כלכלה: חצי פנסיון סך הכל 7 ארוחות בוקר ו-7 ארוחות ערב
• כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול
• טיפים לנותני שירותים מקומיים: נהג ומדריך מקומי


המחיר אינו כולל:
• ביטוחים
• סיורי בחירה
• הוצאות אישיות
• טיפ למדריך הישראלי
• ויזה בסך 50$ משולם בשדה התעופה בזנזיבר
• מס תשתיות בגובה 1$ לאדם ללילה המשולם ישירות בבית המלון
• טיפים לנותני שירות מקומיים: סבלים, מלצרים ומשיטי סירות


מחירים ולו"ז
מחיר לאישה החולקת חדר זוגי –1675$
תאריכי יציאה 16.3.2016
תאריכי חזרה 23.3.2016

 

להזמנות – lili@dreamkenyasafaris.com

או – 03-6322131

לפרטים נוספים והרשמה>