דרום אפריקה – הצעה לטיול לנוסע העצמאי

טיול המתאים מאוד למשפחות. כולל ביקור בפארק קרוגר. מפגש מרתק עם בעלי חיים ושבטים נידחים, רכיבה על בת יענה עוד פעילויות כיפיות רבות.

דרום אפריקה – הצעה לטיול לנוסע העצמאי

ייעוץ ותפירת טיולים פרטיים באמצעות נתיבי כפיר

כמה ניגודים ניתן למצוא במדינה אחת? אם ניקח את דרום אפריקה כדוגמה כנראה שהרבה. ישן מול חדש, לבן מול שחור, אירופה מול אפריקה. תהפוכות רבות עברו על האזור מאז הגיעו למקום האירופאים הראשונים. במאה ה 17 החלו להתיישב באזור קייפטאון חקלאים הולנדים הנקראים בשם בורים והפכו את המקום לתחנת עצירה ששימשה את ציי הסוחר והמלחמה שעשו דרכם מאירופה לאסיה. לאחר מכן הגיעו הבריטים שכבשו את המקום והפכו אותו לקולוניה מן המניין ואף הרחיבו את שלטונם מזרחה אל תוך הטריטוריה של שבט הזולו הגדול. גילוי היהלומים במאה ה 19 הביאו למלחמה בין הבריטים לבין הבורים ולאחריה אוחדו כל המחוזות השונים תחת הכתר הבריטי וקיבלו עצמאות שהפכה את דרום אפריקה לחלק מחבר העמים הבריטי. בשנת 1948 החל שלטון האפרטהייד הידועה לשמצה שהפריד בין שחורים ללבנים וגרם לבידודה הבינלאומי של המדינה. סופה הרשמי של מדיניות האפרטהייד הוא בשנת 1990 אך סופו בפועל הוא בשנת 1994 עת נבחר לשלטון הנשיא השחור הראשון- נלסון מנדלה. ביטול האפרטהייד החזיר את דרום לחיק משפחת העמים והוציא ואתה מבידודה הבינלאומי. כיום מנסה המדינה למצוא את דרכה בסבך האדיר שנותר לאחר מאות שנים של תהפוכות ואפליות. למרות שההתחלה התאפיינה בקשיים רבים נראה שהמדינה החלה לחזור למסלול, בעיקר בזכות משחקי גביע העולם שנתנו לה רוח גבית חזקה.

המדינה שנמצאת בקצה הדרומי של היבשת השחורה מאפשרת לתייר הממוצע טיול מגוון ביותר במשך זמן קצר יחסית. ניתן במהלך של שבועיים לראות את ולחוות את אתריה העיקריים של דרום אפריקה כולל ביקור של מספר ימים בפארק קרוגר. אופי הטיול מתאים ביותר למשפחות עם ילדים היכולים לחוות מגע ראשוני עם בעלי החיים הרבים, מפגש עם תרבויות עתיקות של שבט הזולו, רכיבה על בת יענה עוד פעילויות כיפיות רבות.

את הטיול ניתן לבצע בנהיגה עצמית לחלוטין ברכב שכור (למעט באזור יוהנסבורג בגלל בעיית ביטחון) או בליווי של נהג/מדריך צמוד שידאג לכל צורכיכם. לכל אחת מהאפשרויות ישנם יתרונות וחסרונות, בעיקר כספיים. מה שבטוח הוא שלא תישארו אדישים למדינה יפה ומסובכת זו. 

מחפשים שנתפור עבורכם את הטיול עליו אתם חולמים? – לפרטים לחצו כאן>>

ימים 1- 3 קניון בלייד– לאחר הגעה ליוהנסבורג קבלת רכב ונסיעה לאזור העיר סאבי. טיולים ברכב וברגל בין שכיות החמדה הרבות כגון מפלי מאק מאק, אזור הפוטהולס (מכתשה בעברית) וכמובן קניון בלייד המרשים. סיום הסיור בפארק קרוגר.


ימים 4- 6 פארק קרוגר
ספארי למהדרין. לינה בלודג' מפנק ויציאה לסיורים רכובים בשעות הבוקר המוקדמות ושעות הערב לפני שקיעה במטרה לראות כמה שיותר בעלי חיים. הביקור בנוי על מעיין שגרת מחנה המוכתבת על ידי בעלי החיים- כאשר הם בפעילות יוצאים לסיור וכאשר הם נחים חוזרים ללודג' למנוחה.


ימים 7- 11 דרך הגנים –  הגעה בטיסה לפורט אליזבת' וממנה יציאה מערבה בעיקר לאורך החוף עד לקייפטאון. בדרך תעברו בשמורת ציציקמה הממוקמת לאורך החוף ובלבה שפך נהר מרשים, תעצרו בלגונה של נייסנה לשייט רומנטי בזמן שקיעה, תעלו לאזור הקארו הקטן ובו חוות חקלאיות לגידול יענים, תחזרו לחוף במטר לראות לווייתנים ותעברו בדרך היין הנמצאת באזור סטלנבוש- אחת הערים העתיקות והיפות בדרום אפריקה.


ימים 12- 14 קייפטאון – ביקור בעיר היפה ביותר בדרום אפריקה ואחת הערים היפות בתבל. תעלו ברכבל על הר השולחן ותראו את העיר הפרושה מתחתיו, תסיירו ברחבי העיר עצמה בין אתריה העתיקים מתקופת ההתיישבות האירופית ואתריה החדשים כגון אזור החוף המפותח ותצאו לסיור ברגל וברכב לאזור כף התקווה הטובה ובו מושבות יונקים ימיים רבים.

מחפשים שנתפור עבורכם את הטיול עליו אתם חולמים? – לפרטים לחצו כאן>>