זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

גאורגיה – מסלול הטיול 8 ימים

טיול ג'יפים מאורגן לשמונה ימים ושבעה לילות בחבל היין וקוקז העליונה…
טיול מרתק אשר עובר באתרים רבים: כוטאיסי, מנזר ג'וורי, מצחאטה, מערות פרמתאוס, בורג'ומי הפארק הלאומי, בקוריאני, אגם טבצקורי, מערות ורדזיה, מנזר ראבתי
טבילסי ועוד מקומות מרהיבים…

גאורגיה – מסלול הטיול 8 ימים

מסלול הטיול 8 ימים 7 לילות – הטיולים מתחילים מתאריכים 31.3.19 – 3.6.19

היום הראשון – נפגשים בשדה תעופה בישראל כ 3 שעות לפני הטיסה.

עולים לטיסה לכיוון גאורגיה זמן טיסה משוער כ- 2.5 שעות ונוחתים בטביליסי עיר הבירה של גאורגיה

משם העברות לבית מלון בטביליסי .

ביום השני – לאחר ארוחת בוקר נקבל את רכבים ונתחיל את הטיול, נצא לכיוון כוטאיסי דרך מנזר ג'וורי ,מצחאטה.  לינה בכותאיסי.

ביום השלישי – לאחר ארוחת בוקר נצא למערות פרמתאוס, משם נמשיך לבורג'ומי הפארק הלאומי.  לינה בבקוריאני.

ביום הרביעי – לאחר ארוחת בוקר נצא לטייל באזור אגם טבצקורי , מערות ורדזיה, מנזר ראבתי. לינה בבא קוריאני.

ביום החמישי – לאחר ארוחת בוקר נעזוב את באקוריני לכיוון טביליסי ונעבור דרך אפליצחה וגורי. לינה בטביליסי.

ביום השישי – טביליסי – בדרך הצבאית לעבר קווקז הגבוה – נעבור באגם זינוואלי, מבצר אנאורי ואתר הסקי בגודאורי: השכם בבוקר נצא לכיוון "קאזבגי" דרך נופים הררים מדהימים, נצפה לעבר הרים המתנשאים גובה של כ5000 מטר, ניסע לאגם "זינוואלי" אשר מימיו מוזרמים לתחנת כוח המייצרת את החלק הארי מתצרוכת החשמל של טביליסי רבתי, משם נמשיך בנסיעה לעבר מבצר "אנאנורי" אשר שימש מקום התבצרותם של ראשי השבטים הארגאווים בעבר. לאחר מכן נחצה יחד את הגבול הגאוגרפי בין אירופה לאסיה ונמשיך לקווקאז הגבוה, נבקר במונומנט האחווה שהוקם על ידי הרוסים לציון 200 שנות ידידות בין המדינות ונמשיך בנסיעה באזורים הרריים המרכיבים בכביש המוביל את עבר הר הגעש הכבוי "קאזבגי", ההר השני בגובהו בגאורגיה המתנשא לגובה של 5047 מטר. לינה בגודאורי

ביום השביעי – ביקור וטעימה בחבל היין "קאחתי" וטיול בסיגנרי – "מלכת היופי" של עיירות גאורגיה: בוקר זה נתחיל בטיול בחבל היין "קאחתי" הממוקם באזור המזרחי של גאורגיה העשיר בגפנים ויקבים, ניסע בדרכי עפר דרך כפרים שתושביהם חיים כמו לפני מאות שנים, נבקר באחד מבתי הכפר לחוות חוויה אותנטית זו. לדעת הגאורגים ארצם היא ארץ המוצא של היין, קיים מחקר ארכיאולוגי המציג עדויות לקיומה של תרבות יין בגאורגיה לפני 7000 שנה, רבים מאמינים כי המילה האנגלית "wine"  נגזרת מהמילה הגאורגית "gvino". היין ממלא תפקיד מרכזי בטקס הכנסת האורחים בגאורגי המפורסם ומשמש כסמל לידידות.נבקר בעיירה ציורית יפה ששמה "סיגנארי", אשר שוחזרה לאחרונה וידועה כ"מלכת היופי" של העיירות בגאורגיה. עיירה זו הממוקמת על פסגת גבעת "קאחתי", מסוגרת בחומות המגן הסובבות אותה. החומות נבנו בימיו של המלך ארקלה השני במחצית השנייה של המאה ה-18. לינה בטביליסי.

ביום השמיני – בבוקר נצא לסיור בשווקים מקומיים "לילו", סיור שם תמצאו שוק גדול מאוד של מוצרים שונים, אם אתם חובבי מציאות ועתיקות, זהו המקום המתאים ביותר עבורכם, נקנה מזכרות ולאחר מכן נצא לסיור ברחבי העיר טביליסי, נצעד לאורך שדרות רוסטבלי, נתרשם משחזור המבנים שנעשה בידי אומן ומהשיפוץ המוקפד שנערך בכל בניין ובניין, נחלוף על פני בניין האופרה והפרלמנט ומשם נמשיך לכיכר החופש ואל הרובע העתיק בו נבקר במרחצאות הגופרית, ברובע היהודי ובבית הכנסת. בהמשך נטייל מדרחוב שארדן אשר שופץ ושוחזר ובסמטאות הוקמו מסעדות, בתי קפה וגלריות לאומנות, נטייל ברחובותיה המרכזיים של העיר. נצא אל שדה התעופה לטיסה חזרה לישראל…חוויות מאחת המדינות היפות בעולם מהכנסת האורחים הגאורגית המיוחדת ומהמטבח המשובח שלה.

בערב ערב פולקלור עם ריקודים אותנטיים ומאכלים אותנטיים

נסיעה לשדה תעופה וחזרה לארץ

 

לתשומת ליבך:

המסלול מתאר את ימי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. יתכנו שינויים בסדר הביקורים והלינות, ראה תנאים, הגבלת אחריות וסעיף ביטולים בסוף התוכנית. תוכנית הטיול מתבססת על לוח הטיסות המתוכנן בזמן הוצאתה. תוכנית הטיול תשתנה בכפוף ללוח הטיסות.