בעקבות הארץ המוזהבת – טיול לבורמה

בורמה (מינאמר) מהמדינות האותנטיות והמרגשות ביותר בדרום מזרח אסיה. ביקור בה הוא מסע אחורה בזמן אל טבע ונופים מגוונים ומעל הכל מפגש אנושי מרתק עם תושבי המקום.
10 ימים

בעקבות הארץ המוזהבת – טיול לבורמה

חבילות לנוסע העצמאי

אל הארץ ה"מוזהבת" – בורמה (מיאנמר) – 10 ימים

במסלול ייחודי זה נטבול בטבע ובנופים מגוונים במיוחד, נלמד על דתות העבר והמנהגים הייחודיים ונבקר במנזרים ובמקדשים מרשימים במיוחד. נציץ אל העולם שהיה עד לא מזמן סגור ובלתי מושג רגע לפני שהמערב פורש עליו את חסותו.

על קצה המזלג:
אגם אינלה – אזור קסום ויפיפה בלב הרי מדינת שאן, שייט וסיורים רגליים בין כפרים, שווקים וגנים צפים והיכרות בלתי אמצעית עם האוכלוסייה המקומית.
בגאן מתחם עתיק של מקדשים ופגודות מהיפים והמיוחדים שיש, טיול אופניים בין כפרים נהדרים, הר קדוש אחד וגם יעד נפלא לטיסה בכדור פורח.
העיר ינגון – הבירה – עשירה שווקים ורחובות מעניינים לצד אתרים מרהיבים
מנדליי – העיר השנייה בגודלה במדינה, נמצאת במרכז של עשרות מוקדי עניין חשובים וייחודיים

עונות מומלצות: חודשים אוקטובר- מרץ
עונות אפשריות: אפריל, ספטמבר
ניתן לבצע את המסע ללא תנועה בשבת

לפרטים נוספים והרשמה>>

מסלול המסע

יום 1, ינגון
ניפגש עם המדריך הנהג והרכב המלווים אותנו במהלך המסע בשדה התעופה. ינגון עיר הבירה שנראה כאילו קפאה על שמריה במשך ה- 50 שנה האחרונות. עם ההגעה העברה לבית המלון.
לינה: ינגון

יום 2, ינגון – בגאן
ניסע לשדה התעופה ונטוס לבגאן. עם ההגעה נתחיל בסיור בבגאן, היא עיר המקדשים האבודה של מיאנמר. אלפי מקדשים וסטופות נבנו בה וננטשו כאשר הממלכה התמוטטה. מעטים מהמקדשים עדיין פעילים, וברבים מהם, גם בנטושים, אפשר לראות יצירות מופת ארכיטקטוניות ואמנותיות – ציורים, גילופים, פסלים ועוד. בגאן שייכת לרשימה מצומצמת ונבחרת של אתרים בעולם, שהוכרזו על ידי אונסק"ו בעלי חשיבות עליונה למורשת העולמית. נקדיש את היום לסיור בקומפלקס המרהיב של המקדשים והפגודות העתיקים של בגאן ביניהם לסיור במקדש שווזיגון. אחר הצהרים נבקר בבתי מלאכה בצפייה ונצפה בשקיעה מאחת הפגודות במתחם.
לינה: בגאן

יום 3, הר פופה
בשעות הבוקר נצא בנסיעה לעבר הר פופה. בפסגתו של הר וולקני זה ממוקם מקדש אליו עולים עולי רגל מדי יום ויומו לשאת תפילה לאלים ולהביא מנחות. נטפס אל פסגת ההר ונצפה אל הנוף המרהיב. אחה"צ נשוב לבגאן, בדרכנו נעצור לביקור במקדשים נוספים במתחם. ונהנה מסיור רכוב בעגלה עם סוס לעת שקיעה אל מול מתחם המקדשים.
לינה: בגאן

יום 4, בגאן – מנדליי
לאחר ארוחת הבוקר נמריא בטיסה אל מנדליי. מנדליי היא העיר השנייה בגודלה במיאנמר והייתה בירתה המלכותית, עד שהאנגלים כבשו אותה וסיפחו את כל בורמה להודו. היא בנויה על שפת הנהר איירוואדי, וברציפיה יש פעילות בלתי פוסקת. נבקר במקדש מאהאמוני – בו הבודהא הגדול, שבשל קדושתו היתרה צופה בכל כך הרבה עלי זהב, עד שצורת גופו עוותה לחלוטין. נבקר במנזר הארמון המוזהב ובפגודת קוטודאו שבה הספר הגדול ביותר והכבד ביותר בעולם. לקראת הערב נעלה לגבעת מאנדליי לצפייה בשקיעה המרהיבה.
לינה: מנדליי

יום 5, אמארפורה וסגאינג
נבקר במקדש התוסס באמראפורה ובמנזר מאהאגנדיון, ונתבונן בחיי הנזירים. נמשיך אל גשר עץ הטיק בן למעלה ממאתיים שנים, נבקר במפעל מסורתי של אריגת משי ביד, נמשיך אל אווה, נראה את מגדל השעון ונבקר במנזרים שונים. נמשיך אל גבעת סגאינג המעוטרת בפגודות ובמנזרים – המרכז הדתי של מיאנמר, ביתם של כ 3000 נזירים ו100 מרכזי מדיטציה. לקראת הערב חזרה לבית המלון מאנדליי.
לינה: מנדליי

יום 6, מנדליי – פינדאיה – אגם אינלה
נטוס אל ההו (He Ho) וממנה נמשיך בנסיעה אל פינדאיה היא עיירה קטנה השוכנת למרגלות גבעות גבוהות ובלב נוף חקלאי, מנוקד בחורשות טבעיות, למרגלותיהן אגם קדוש, וחורשה של עצי בניאן עתיקים שהם דימוי מתחום הקוסמולוגיה הבודהיסטית ומסמלים שלבים בחיי בודהא ובדרך הלימוד שלו. נבקר ב"מערת פגודת הזהב", מערת נטיפים טבעית, שלתוכה הוכנסו אלפי פסלים של בודהא, שנתרמו על ידי צליינים מכל רחבי מיאנמר. נמשיך אל העיירה "ניונג שווה" הנמצאת בגדה המזרחית של אגם אינלה.
לינה: אגם אינלה

יום 7, אגם אינלה
עם בוקר נצא לתור את האגם, על חופיו הצרים מאוד שזורים, כמו במחרוזת, כפרים קטנים של בני אינתה. התנועה על פני האגם ובתעלות המרשתות את ביצות השוליים שלו היא רק בסירות. את סירות הדיג שטוחות התחתית משיטים בחתירה באמצעות משוט אחד, שהפעלתו נעשית ברגלו של החותר, בעמידה. נבקר בכפר אינדאין השוכן בצידו המערבי של אגם אינלה, בו נבקר בקומפלקס שוויה-אין-דאין העתיק. נצא להליכה ביער במבוק קטן ונאכל ארוחות צהריים במסעדה מקומית. נמשיך ונבקר בבתי מלאכה מקומיים ובגנים הצפים. אחה"צ נבקר בפגודת פאונג דאו או, נראה את אורגי המשי בכפר אימפאו קון, ונבקר במנזר החתול המקפץ.
לינה: אגם אינלה

יום 8, אגם אינלה – סגאר
נשוט אל הכפר סגאר (כשעתיים וחצי), בחלקו הדרומי הרחוק של אגם אינלה. השייט אורך כ 2.5-3 שעות מלווה בנופים יפים ובמיני ציפורים שחלקן אנדמיות. נבקר בשוק של הכפר וב 200 ה'סטופות השקועות' חלקן שוקעות מתחת למים בתקופות מסוימות של השנה.
לינה: אגם אינלה

יום 9 אגם אינלה – ינגון
טיסת בוקר לינגון, אחה"צ נבקר במקדש הבודהה השוכב. נצפה בשקיעה בסטופה הענקית שוודגון (מקדש הזהב), שהיא מערכת שלמה של סטופות ומקדשים נלווים, המכלול הבנוי מדמה תבנית קוסמולוגית של היקום ושל עונות השנה.
לינה: ינגון

יום 10 ינגון – טיסות ארצה
בהתאם לשעת הטיסה נשלים את הסיורים בעיר: נבקר בפגודת סולה, שהיא אולי המקדש היחיד בעולם שהוא גם כיכר תנועה, את בית הכנסת המקומי ובשווקים ההומים והססגוניים של העיר ונקנח בשוק הגדול הוא שוק סקוט, ובו ממוקמת בורסת אבני החן הגדולה של הארץ, שכן במיאנמר כורים אבני חן נדירות כספיר, אודם, אמרלד ועוד. העברה לשדה התעופה.

מחיר הטיסות

– ניתן להזמין טיסות עצמאית בהתאם להנחיות שלנו.
– למעוניינים בהצעת מחיר נשמח לסייע
– מחירי טיסות בודדים משתנים בהתאם למחלקות הפנויות ביום הטיסה הרלוונטי.

מסלול המסע נבנה בהתאם לשעות הגעת הטיסות המתאימות למסלול זה.
הזמנות יעשו ע"פ התאריכים שייבחרו על ידכם
מסלול המסע עשוי להשתנות בשל אילוצי זמנים, שעות אור, מזג אוויר, תקלות מכאניות והחלטות בשטח.
הסטנדרטים של חברת Xtrip מחייבים אותנו לשמור על כללים שיבטיחו חוויה מושלמת ובטוחה, כרוכות בכך עלויות רבות המשפיעות על מחיר המסע.

מחיר המסע כולל:

  • לינה בבתי מלון ברמת 3 /4 כוכבים לפי בחירתכם או הטובים בנמצא
  • טיסות פנים במסלול ינגון – בגאן- מנדליי- ההו – ינגון
  • כלכלה על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • מדריכים מקומיים צמודים דוברי אנגלית (סה"כ 4 מדריכים :אגם אינלה, מנדליי, בגאן, ינגון)
  • פעילויות וסיורים כמופיע במסלול
  • מים מינרלים ברכב
  • כניסות לאתרים
  • העברות וסיורים ברכב פרטי ממוזג
  • שייט כמפורט

המחיר אינו כולל:

  • טיסות בינלאומיות
  • תשר לנותני השירותים לחו"ל (מדריך מקומי, נהג, מלצרים, סבלים וכו')
  • ביטוח נסיעות ומטען
  • שתייה והוצאות אישיות
  • אשרת כניסה לבורמה – 50$ מונפקת באינטרנט
  • מס יציאה בשדה התעופה בסך 10$

ביטוח
כל משתתף מחויב בביטוח רפואי המתאים לסוג ואופי המסע כתנאי ליציאה למסע. מומלץ לרכוש את הביטוח החל מ 90 יום לפני היציאה.