אתיופיה – מסע במנהרת הזמן – 6 ימים

ביקור בעמק האומו הוא מסע אל תרבות הולכת ונעלמת. נופי בראשית, מפגש אנושי נדיר ותרבות ייחודית.
6 ימים

אתיופיה – מסע במנהרת הזמן – 6 ימים

חבילות לנוסע העצמאי

אתיופיה  – אל שבטי עמק האומו – 6 ימים

אתיופיה היא ארץ של מלכים ואגדות. טיול לדרומה של אתיופיה: מסע אחורה בזמן אל תרביות עתיקות, היסטוריה מרתקת ומגוון אנושי ססגוני ומיוחד. נופי בראשית וסע נפלא שרק אתיופיה יכולה להציע.

המסע יפגיש אותנו עם אנשים, צלילים, טעמים וריחות שיישארו בזיכרון של כל אחד ואחת מאתנו. טיול ייחודיי לעולם הולך ונעלם.

על קצה המזלג:
שבט הדורזה – המתמחים באריגת כותנה וחיים במגורים מיוחדים, ממבני הארכיטקטורה המסורתית המיוחדים של אפריקה.
אגם צ'אמו – אגם מרשים ויפה שבו שהינו אחד מאגמי השבר הסורי האפריקאי החובק בתוכו עולם מלא ונסתר של בעלי חיים
עמק האומו – טבע מופלא , המאכלס מגוון שבטים ותרביות לחוויה אנתרופולוגית בלתי נשכחת
בני הקוסנו – בני השבט, המתקיימים מחקלאות טרסות מרשימה, ומשמרים מסורות בנייה ומסורות שבטיות.

עונות מומלצות: אוקטובר – אפריל
עונות אפשריות: כל השנה
ניתן לבצע את המסע ללא תנועה בשבת


לפרטים נוספים והרשמה>>

מסלול המסע

יום 1 אדיס אבבה – ארבה מינץ'
נחיתה באדיס אבבה, טיסת פנים לארבה מינץ'. ניסע לבקר את שבט הדורזה המתגורר בכפר צנצ'ה הניצב על רכס גבוהה ממנו נשקף נוף מרהיב על העמק והאגמים. אנשיו מקיימים מערכת חיים ייחודית המושתת על גידול במבוק וצמח דמוי בננה. הם חיים בסוכות במבוק הבנויות באריכטקטורה ייחודית הנראים כמו כוורות דבורים ענקיות. בתום הסיור ניסע חזרה אל ארבה מינץ'.
לינה: ארבה מינץ'

יום 2 ארבה מינץ' – דורזה –קונסו
נצא לשייט באגם צ'אמו (Chamo), אחד מאגמי הבקע הסורי האפריקאי והשני בגודלו באתיופיה. באגם שוכנים חיי בר רבים הכוללים ההיפופוטמים, תנינים ענקיים ולצדם מגוון מרשים של עופות מים. נמשיך בנסיעה אל קונסו, שבניה ידועים בחקלאות הטרסות שלהם. הכניסה לכפרים הם דרך שער צר ומבוך של סמטאות וגדרות, שיטה של הגנות וביצורים שדרכה אפשרה לבני השבט להתקיים כישות פולטית חזקה. נבקר במתחם ארמונו של מלך קונסו.
לינה: קונסו

יום 3, קונסו – טורמי
נתחיל את היום אל לבו של עמק האומו לעבר העיירה טורמי. נשוטט בין דוכני השוק השבועי של בני שבט ההאמר ונתרשם משערן של הנשים, המשוח באדמה חומה ונצפה כיצד הם סוחרים במרכולתם הצנועה. לעת שקיעה נבקר באחד מכפרי שבט ההאמר ונלמד על אורחות חייהם ועל הקשרים המיוחדים ביניהם.
לינה: טורמי

יום 4, גינ'ה – מורסי – ארבה מינץ'
נתחיל את היום בנסיעה לאזור האומורט (Omorate) שם נבקר את שבט הדסנצ'ה, בחצייה על גבי סירות קנו מקומיות. הדסנצ'ה הוא השבט הדרומי ביותר באתיופיה, המצלק את גופו הן ליופי כסימן המזהה כמה אויבים ובעלי חיים הצליח הגבר להרוג. בתום הביקור ניסע חזרה אל ג'ינקה ובדרכנו נבקר בכפרי שבט הארי ונלמד על אודת שגרת חייהם של בני השבט.
לינה בג'ינקה

יום 5 ג'ינקה – מורסי – ארבה מינץ'
נפתח את היום בנסיעה אל הפארק הלאומי מגאו בו נפגוש את אנשי שבט המורסי (Mursi) המיוחד והססגוני, אחד השבטים המרתקים והמסקרנים באזור, המפורסם במנהג הנשים אשר ידועות בדסקיות החרס אותן מכניסות אל שפתן התחתונה עם תחילת גיל ההתבגרות. שבט זה גם ידוע בקישוטי הגוף המעניינים, נתרשם מאורך חייהם היוצא הדופן של בני השבט ולאחר מכן נמשיך אל חזרה אל העיר ארבה מינץ'.
לינה בארבה מינץ'

יום 6, ארבה מינץ' – אדיס אבבה – ת"א
העברה לשדה התעופה המקומי וטיסת פנים חזרה לעיר לאדיס אבבה. נסיים את הטיול בארוחת ערב חגיגית בליווי מופע פולקלור מקומי. בלילה העברה לשדה התעופה באדיס.