זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

אזרבייג'ן – טיול לקווקז בחופשת הפסח

אזרבייג'ן מציעה למטיילים בה נופים מגוונים ופראיים. מהפסגות המושלגות של הרי הקווקז בהם מתגוררים רועים ונוודים ועד באקו עיר הבירה העשירה.

אזרבייג'ן – טיול לקווקז בחופשת הפסח

אזרבייג'ן – טיול לקווקז בחופשת הפסח באמצעות פרימיום טראוול

8 ימים

27.4.16 – 4.5.16

אזרבייג'ן מציעה למטיילים בה נופים מגוונים ופראיים. מהפסגות המושלגות של הרי הקווקז בהם מתגוררים רועים ונוודים ועד באקו עיר הבירה העשירה.

מסלול הטיול:
יום 1 | תל אביב באקו אזרבייג'אן 27.4
ניפגש בנתב"ג לקראת הטיסה ב 10 בערב לבאקו בירת אזרבייג'אן,השוכנת על חופיו המערביים של הים הכספי ו גובלת ברוסיה בצפון, בגאורגיה ובארמניה.

יום 2 | באקו 28.4
לאחר הנחיתה ב 4 בבוקר וסידורי הויזה העברה למלון לארוחת בוקר והתרעננות {ללא קבלת חדרים} ולאחריה נתחיל לתור את העיר באקו. העיר העתיקה או "העיר הפנימית", המהווה חלק קטן מן העיר, אבל חלק גדול מהאטרקציות מרוכזות בה: מגדל מיידאן (מגדל הבתולה)מהמאה ה 12 ארמון שירוואנשאה (מהמאה ה 15), מצודת סיניק גאלה,שם נראה ונלמג על החיים בזמן הקדום. החאן העתיק ומסגד יום השישי, הינם רק חלק מאתריה. נבקר גם במוזיאון השטיחים, אומנות עממית מפוארת אצל האזרים הטורקמנים.

יום 3 | באקו – מערות גובוסטאן 29.4
לאחר ארוחת הבוקר נצא אל הבזאר המקומי שם נועל לקנות תבלינים מקומיים ועוד מוצרים מעניינים הנמכרים בשוק משם נמשיך באוטובוס לטיול אל שמורת גובוסטאן שמורת ארץ הואדיות 60 ק"מ דרומית-מערבית לבאקו. באתר נתגלו פטרוגליפים וכתובות אבן,מהתקופה הרומית ומימי הביניים וכן ציורי קיר מדהימים של דמויות אדם ובעלי חיים. נמשיך משם בשילוב ג'יפים לביקור בבריכות הבוץ והאזור הגעשי המקיף את באקו.בסיום נשוב אל באקו בדרך נראה את שדות הנפט הרבים הפזורים ביבשה ובים.

יום 4 | באקו 30.4
לאחר ארוחת הבוקר נסייר בטיילת נצא הפלגה על הים הכספי נמשיך ונסייר בעיר נעלה לתצפית פנורמית מאזור מגדל התקשורת של העיר ונראה את העיר למרגלותינו כשהיא יורדת מההרים הגבוהים, המקיפים אותה כתיאטרון ענק אל המפרץ דמוי הפרסה,נראה את מצבות הזיכרון לזכר הטבח בנגורנו קאראבך.במידה וייתאפשר נרד בפוניקולור עד לחלק התחתון. נותיר זמן חופשי לקניות.נשוב למלוננו

יום 5 | גאבאלה 1.5
לאחר ארוחת הבוקר, נצא לגלות את החלק הפנימי של המדינה, אל מחוז גבאלה.QABALA בדרך נעצור בשמאחי ( Shamakhi) בה נראה את המאוזוליאום של שושלת המלוכה העתיקה של אזרבייג'אן נמשיך וניסע אל מחוז גאבאלה שבו נוכל ליהנות מאוויר ההרים הצח של הקווקז,נעלה ברכבל עד 1660 מטר מעל פני ים. לינה בגאבאלה.

יום 6 | אוגוז שאקי גאבאלה 2.5

לאחר ארוחת הבוקר נצא תצא לעיר Sheki.שאקי המשתרעת בין הרים מיוערים יפהפיים.העיר היא אחת מהערים היפות באזרבייגאן. בדרך נבקר בעיירת אוגוז שם קהילה יהודית הררית קטנה אבל עתיקה.נשלב ביקו בבית הכנסת של אוגוז. נמשיך אל שאקי,נסייר בתחומה של חומת האבן המקיפה את המבצר.שם גם נמצא ארמון החאנים מהמאה ה 18.נסייר בעיר בין סמטאותיה.בסיום נשוב למלוננו ב גאבאלה

יום 7 | גאבאלה באקו 3.5
לאחר ארוחת הבור ניסע כ ארבע שעות חזרה אל באקו.נמשיך ונתור את העיר,ניסע אל גאבאלה שם נלמד על אורח החיים הקדום באזור.חיי טווי השטיחים והכדרים.נמשיך לביקור בכרם מקומי עם יין משובח.נשוב למלוננו בבאקו

יום 8 | באקו תל אביב 4.5
לאחר ארוחת הבוקר זמן חופשי במלון להנות מבריכת המלון או קניות בעיר {פינוי חדרים עד 12 בצהריים} בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסה לתל אביב. נחיתה בסביבות 9 בערב בתל אביב
הטיול מותנה במינימום 30 מטיילים משלמים