גן העדן של ליאורה

 צימרים מרווחים ושקטים, בריכת שחייה מהגדולות שנתקלתי בהן, אבזור וריהוט משובחים, ארוחות בוקר כיד המלך, שקט, שלווה, נוף לכנרת, ומעל הכל – אירוח לבבי ביותר – כל אלה מאפיינים את גן העדן של ליאורה. הייתי בצימרים רבים, וכמו הצימר הזה עוד לא ראיתי. ההשקעה בצימר מרובה וניכרת בכל הפרטים – הגדולים והקטנים. חלוקים מפנקים, יין, שוקולדים, עוגיות, פירות, חלב, מיץ, מים – וכל מה שרציתם או לא רציתם. ואם מתעוררת בעיה (ותמיד צפויות בעיות, כמו אצל כולנו בבית) – ליאורה המקסימה, שמתגוררת מעל הצימר – פותרת אותה במהירות וביעילות. בכלל, נדמה שאירוח ותודעת שירות עומדים בראש מעייניה, והיא תעשה הכל, אבל הכל, כדי שכל אורח, אפילו ה"קוּטר" ביותר – ייצא מרוצה.

ואכן יצאנו מרוצים, והיא יצאה צדיקה. בילינו במתחם הצימר של ליאורה – משפחה מורחבת ומורכבת – במשך שני לילות. לקחנו את שני הצימרים (יש רק שניים, כך שמובטחת לכם פרטיות מוחלטת), וקיבלנו – כמו בתמונות – מיטה זוגית קינג סייז ועוד ספה נפתחת, ריהוט עץ כבד מעשה ידי אומן, ג'קוזי כיפי במדשאה המרווחת, מסך טלוויזיה גדול, מטבח נוח ומאובזר, ובריכה – שעליה כבר אמרנו – אין דברים כאלה (עשרה מטר אורך). עצם העובדה שמבוגר יכול ממש לשחות בה – היא נדירה.

הצימר קרוב לאטרקציות וליעדי טיול רבים, וכן לכנרת עצמה, וגובל בשמורת הטבע של בריכת המשושים. אפשר להזמין אליו גם טיפולים ועיסויים.

המחירים –

בקיץ, בחגים ובסופי שבוע 1100 ₪ ללילה, באמצע שבוע רגיל – 500 או 600 ₪ (תלוי במספר הלילות). תוספת לילד – 100 ₪. ארוחת בוקר בתשלום נוסף.