תפריט עמוד

שר התיירות של טנריף: הישראלים מגלים אותנו

הטיסות הישירות שהחלו לפעול ב-2018 הגדילו את כמות התיירים הישראלים המגיעים לטנריף, כך אמר שר התיירות של טנריף, אלברטו ברנבה בראיון למסע אחר אונליין. האי מתאים לחופשה במשך כל השנה ויש בו אטרקציות רבות לכל הגילים

טנריף, הגדול והפופולרי מבין האיים הקנריים, הוא יעד נחשק לחופשה לאורך כל השנה. כשישה מיליון תיירים מבקרים באי היפה בכל שנה, רובם הגדול מגיעים מבריטניה. "אחד מכל שלושה תיירים המגיעים לטנריף בא מבריטניה", אמר שר התיירות של טנריף, אלברטו ברנבה, בראיון למסע אחר אונליין. ברנבה הגיע לישראל ביחד עם משלחת של בכירים מענף התיירות לרגל יריד התיירות הבינלאומי IMTM שנערך כמו בכל שנה בחודש פברואר. לדבריו, השנה טנריף רוצה להתמקד בהרחבת השווקים אליהם היא פונה, וישראל בפירוש עולה על המפה.

הנופים בטנריף מגוונים מאוד, מנופים געשיים ועד ליערות עבותים

הנופים בטנריף מגוונים מאוד, מנופים געשיים ועד ליערות עבותים | הצילומים באדיבות משרד התיירות של טנריף

אחת הסיבות שהקשו על הישראלים להגיע לטנריף בשנים הקודמות היתה היעדר טיסות ישירות, ומי שרצה לנפוש באי המרתק נאלץ לטוס בטיסות המשך מיעדים שונים באירופה, דבר שייקר את החופשה והקשה על ההגעה לטנריף. בשנת 2018 הכל השתנה, עם פתיחת טיסות ישירות של ישראייר לטנריף – טיסה שבועית בחורף ושתי טיסות בשבוע בקיץ. המספרים מדברים בעד עצמם, עם 12,000 ישראלים שהגיעו לטנריף בין מרץ לדצמבר 2018. לדברי שר התיירות, זוהי עלייה מרשימה משנים קודמות והוא אומר שבשנת 2019 צפויים להגיע 20,000 ישראלים לאי.

פארק המים סיאם. נבחר על ידי טריפאדוויזור כטוב מסוגו בעולם במשך חמש שנים רצופות

פארק המים סיאם. נבחר על ידי טריפאדוויזור כטוב מסוגו בעולם במשך חמש שנים רצופות

ומה מצפה לישראלים שיגיעו לטנריף? ראשית, מזג אוויר נוח לאורך כל השנה, עם הרבה מאוד ימים בהירים ונעימים. בנוסף, נופים מגוונים מאוד הנעים מנופים וולקניים של הרי געש, מכתשים וסלעים ועד אזורים ירוקים עם יערות עבותים. אלה וגם אלה מציעים מסלולי טיול ברגל, באופניים וברכב, לצד אתרים היסטוריים, כפרים מסורתיים וערי חוף תוססות. החופים היפים, חלקם עם חול זהוב ואחרים עם חול וולקני שחור, מהווים אף הם נקודת משיכה חשובה.

אלברטו ברנבה, שר התיירות של טנריף (באמצע) עם פיה לאו, מנהלת השיווק של משרד התיירות של טנריף (משמאל)

אלברטו ברנבה, שר התיירות של טנריף (באמצע) ולשמאלו פיה לאו, מנהלת השיווק של משרד התיירות של טנריף | צילום: יעל צור

ברנבה מציין כי התשתית התיירות באי מפותחת מאוד, עם מלונות מצוינים בכל הרמות (לילה במלון של ארבעה כוכבים יעלה בסביבות 60 אירו, במלון של חמישה כוכבים בסביבות 100 אירו), מסעדות משובחות, בהן כאלה המעוטרות בכוכבי מישלן, יינות מקומיים מצוינים והרבה אטרקציות למשפחות. בין השאר, מציין שר התיירות את פארק המים סיאם, הגדול באירופה (מקום ראשון בטריפאדוויזור זו השנה החמישית). ילדים ייהנו גם מביקור בלורו פארק, גן חיות רחב ידיים ומודרני, הכולל אקווריום ותצוגה מרהיבה של תוכים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.