תפריט עמוד

ויזה אירופה חונכת פלטפורמת תיירות מקוונת

ישראל מובילה את המהלך עם אתר שיציע הנחות משמעותיות לכל מחזיקי כרטיס ויזה על טיסות וחבילות נופש למאות יעדים בארץ ובחו"ל. הקמפיין יושק עם כרטיסי טיסה ליעדים נבחרים באירופה ב-199 דולר

Visa אירופה השיקה את הפלטפורמה המקוונת הראשונה שלה: www.tasti.co.il, אשר מציעה טיסות וחבילות נופש במחירים נמוכים בישראל וברחבי העולם. האתר, אשר פתוח לכל מחזיקי כרטיס Visa בישראל, מושק במסגרת שיתוף פעולה עם איסתא.

מבצעי ההשקה של Tasti כוללים טיסות הלוך ושוב לחמישה יעדים פופולריים באירופה – פריז, ברצלונה, אמסטרדם, נאפולי ומלגה – בעלות של 199 דולר בלבד לכל יעד, כולל מיסים ועלויות נוספות. הצעות במחירים אטרקטיביים זמינות גם לבתי מלון, השכרת רכב וחופשות סקי ליעדים ברחבי העולם. ההצעות יעודכנו ויתחדשו על בסיס קבוע. את תהליך ההשקה מלווה קמפיין פרסום ארצי עם הסלוגן "עליזה, תביאי את הוויזה – תן לכרטיס שלך להטיס אותך לחו"ל". הקמפיין ידגיש בדרך הומוריסטית את יתרונות אתר Tasti, ובראשם הערך המוסף, מגוון ההצעות והעיצוב הידידותי למשתמש.

ניקולס הס, מנכ"ל Visa אירופה, הגיע לישראל לכבוד השקת המיזם. במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב אמר הס: "באירופה, אנחנו מטיילים היום יותר מתמיד. המחקר שלנו מוכיח, כי שליש מהאירופאים יוצאים ליותר חופשות מאשר לפני חמש שנים וב-2014 היינו עדים ליותר ממיליארד עסקאות, רכישות ומשיכות כסף שמחזיקי כרטיסי Visa ביצעו במהלך הטיול שלהם. בשבעת החודשים הראשונים של השנה, מחזיקי כרטיסי Visa מישראל השתמשו בכרטיס שלהם 4 מיליון פעמים בעת שטיילו בחו"ל, עלייה של 14% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. אלה הם מספרים עצומים, שמעניקים לנו הזדמנות אדירה לפתח פתרונות חדשניים ונוחים שיספקו את חווית התשלום הטובה ביותר למטיילים בכל רחבי אירופה".

ניקולס האס, מנכ"ל ויזה אירופה (משמאל) ויאיר סולו, סמנכ"ל שיווק, בהשקת המיזם | צילום: רמי זרנגר

יאיר סולו, סמנכ"ל שיווק בישראל ומלטה, הוסיף: "כרטיסי Visa מכובדים בכל שפה ומטיילים יכולים ליהנות מהקלות, הבטיחות והערך של השימוש בכרטיס שלהם בחו"ל, ממש כפי שהם יכולים לעשות בבית. Tasti.co.il הוא אתר נגיש וידידותי למשתמש. מחזיקי כרטיס Visa יכולים להשתמש בכרטיס הקיים שלהם באתר באופן מיידי – אין צורך לצבור נקודות במשך תקופה ארוכה כדי ליהנות מההצעות והמבצעים הללו. אני מרוצה מאוד מכך שאנחנו מעניקים למחזיקי כרטיס Visa בישראל הזדמנות ליהנות מיתרונות נוספים בכרטיסם, כאשר הם מתכננים ומזמינים את חופשתם".

כל ההצעות וההנחות פתוחות כעת לכל מחזיקי כרטיס אשראי Visa בישראל. מחודש פברואר 2016 ואילך, ההצעות המסובסדות ב-Tasti.co.il (הדילים החמים) יהיו זמינות רק למחזיקי כרטיס Visa שיבצעו גובה סכום מינימלי של רכישות בשלושת החודשים שקדמו להזמנה. יחד עם זאת, כל שאר ההצעות באתר יהיו זמינות לכל מחזיקי כרטיס Visa. Visa אירופה תודיע על גובה הסכום המינימלי בחודשים הקרובים.

Visa אירופה עוסקת בטכנולוגיית תשלומים ונמצאת בבעלות בנקים-חברים וספקים אחרים של שירותי תשלומים מ-37 מדינות ברחבי אירופה. זו היא מערכת התשלומים המובילה של אירופה אשר הגדילה את נתח השוק שלה מ-55.5% ב-2011 ל-56.9% ב-2013.

בתמונה הפותחת: אמסטרדם, אחד מחמישה יעדים באירופה שמוצעים ב-199 דולר

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.