תפריט עמוד

הנגב – אחד מאזורי הטיולים הטובים בעולם

"במשך עשרות שנים הנגב נחשב כמדבר שממה, אבל היום, זוהי חממה ענקית המכילה כפרים אקולוגים, אתרי ספא, ואפילו יקבים", כך כותבים עורכי מגזין התיירות לונלי פלנט בנימוקי הבחירה בנגב הישראלי כאחד מאזורי הטיולים הטובים בעולם לשנת 2013. הם מוסיפים המלצה לטייל בנגב עוד השנה כדי לחוות את המדבר בצורתו הטבעית, לפני ששדה התעופה החדש בתמנע והרכבת המהירה לאילת יביאו לפיתוח מואץ של האזור. הנגב מככב במקום השני ברשימה, מתחת לקורסיקה ולפני יעדים מרשימים כמו מוסטנג בנפאל ומחוז קמפניה באיטליה. בתגובה לבחירה, אמר שמוליק ריפמן, ראש המועצה האזורית רמת הנגב, כי "זו בהחלט מחמאה אדירה, אבל לא כזו שמפתיעה את מי שבחרו לגור באזור המדהים הזה. באופן אישי אני חולק על הבחירה בנגב למקום השני, כי עבורי הנגב הוא האזור הכי יפה בעולם, נקודה".

אז מהם עשרת אזורי הטיול הטובים לשנת 2013? הנה הרשימה המלאה של לונלי פלנט, מהמקום הראשון לעשירי: קורסיקה, הנגב, מוסטנג, טריטוריית יוקון בקנדה, קאולופ בפרו, אזור מפרץ מקסיקו בדרום ארצות הברית, קרינתיה באוסטריה, פלאוון בפיליפינים, הים הפנימי סטו (שמפריד בין שלושת האיים המרכזיים של יפן), ובמקום העשירי – מחוז קמפניה בדרום איטליה, הכולל את רצועת החוף של אמלפי שנחשבת בעיני רבים לאחת מדרכי הנוף היפות בעולם.

עוד על יופיו המיוחד של הנגב בכתבה הבאה:

מסע בנגב: לך אל המדבר
מסע בנגב: לך אל המדבר
הדרכים בנגב יובילו את המבקשים לבוא אליו אל קמרים וקערים, עיירות וגמלים, נחלים וצבעים. ספי בן יוסף מציע מסע אישי בארץ אהבתו הדרומית


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.