תפריט עמוד

אז kama תעלה לי החופשה הבאה?

בשנים האחרונות, הצרכן הישראלי הפך מתוחכם יותר בכל הקשור לקניות מוצרים. הוא מסתובב, בודק, משווה מחירים, ורק לאחר מכן מחליט לקנות. בסקר שנערך עבור אתר ההשוואות KAMA עולה כי כ-70 אחוזים מהציבור בישראל משווה מחירים באינטרנט לפני שהם מחליטים לקנות את המוצר.

עכשיו אתר KAMA, מקבוצת וואלה ויד 2, מרחיב את מעגל השוואות המחירים, שהיו עד כה בעיקר בתחום מוצרי צריכה, ומשיק קטגוריה של תיירות בשיתוף עם אתר התיירות טרווליסט. בקטגוריית התיירות יוצגו פרמטרים שונים שבעזרתם אפשר יהיה לאתר בקלות את החופשה המתאימה. אפשר, למשל, לציין סכום כסף מסוים ולהשוות דילים בסכום הזה למקומות שונים, ואפשר גם להשוות מחירי חופשות לאותו היעד. לאחר מציאת החופשה, יש הפנייה ישירה לרכישת המוצר דרך האינטרנט.

"רוב הישראלים קונים חופשות ששמעו עליהן מחברים או מסוכן הנסיעות, מבלי לבדוק האם יש דילים דומים זולים יותר", אומר מתן גוטר, מנכ"ל אתר KAMA, "אנחנו החלטנו ליצור מנגנון שיקל על הצרכן למציאת חופשה המתאימה לו, כשהמטרה הסופית היא ליצור תחרות בין החברות, שבסופה מחירי החופשות יהיו זולים יותר".

קטגוריית התיירות של אתר KAMA


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.