תפריט עמוד

הניו יורק טיימס ממליץ: בואו לחולון

מגזין העיצוב של הניו יורק טיימס הקדיש כתבה לישראל ולסיבות שכדאי לבקר בה דווקא עכשיו. באופן מפתיע, הסיבה העיקרית היא מוזיאון חדש בחולון

מגזין העיצוב של הניו יורק טיימס, היומון המשפיע ביותר בארצות הברית, הקדיש בגיליון האחרון שלו כתבה לעיצוב ישראלי וציין כי בנוסף לסיבות הרגילות להגיע לישראל שווה לטוס אלפי קילומטרים כדי לבקר במוזיאון לעיצוב שנפתח לאחרונה בחולון. "המוזיאון", כך נכתב בכתבה, "הוא חלק מתוכנית שאפתנית לשים את העיר הלא מרגשת הזאת על מפת התרבות העולמית. למעשה, קבוצה מעניינת של אדריכלים בינלאומיים הוזמנה להגיש הצעות לבניין עירייה שייבנה בקרבת המוזיאון החדש". עוד מוסיף העיתון כי המוזיאון בחולון, בעיצובו של המעצב הישראלי-בינלאומי רון ארד, שם לעצמו כמטרה ליצור "אפקט בילבאו", כלומר להקים בניין בעל חזות כל כך נועזת ובוטה, עד שהוא עצמו יהווה אבן מושכת למבקרים מרחבי העולם, לא פחות מאשר התערוכות המוצגות בו.

לאחר תיאור מפורט של מבנה המוזיאון לעיצוב בחולון והמוצגים בו, הכתבה מציינת עוד כמה אתרים ובניינים מעניינים מבחינה עיצובית בישראל, בהם בית הפגודה המשוקם במרכז תל אביב ומלון הבוטיק מונטפיורי, שמכונה בכתבה "המקום המדליק ביותר בעיר". כמו כן ישנה המלצה לבקר בשוק הפשפשים ביפו ובמוזיאון רוקפלר ובמלון ממילא המעוצב להפליא בירושלים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.