תפריט עמוד
אזור קי לארגו מפורסם בעולם התת ימי העשיר שלו. אפשר ליהנות ממנו בשנירקול או בצלילה, אבל אפשר להשקיע קצת יותר ולישון במלון התת ימי הראשון בעולם (מאז הוקם עוד מלון באיי פיג'י וביולי האחרון נפתח מלון תת ימי מפואר במיוחד בדובאי).

כדי להגיע למלון צריך לצלול תשעה מטרים מתחת למים. במלון יש שני חדרים בסך הכל, והוא ממולא אוויר דחוס שמונע מהים להציף את החדרים.

אורחים שרוצים לגלות את העולם שמסביב לחדר קצת יותר לעומק מוזמנים לחקור אותו באמצעות ציוד צלילה שמסופק על ידי המלון

בניגוד לאחיו הצעירים המפוארים, הדגש במלון  Jules Undersea Lodge הוא על הקרבה לטבע ולמים, ללא אטרקציות מיוחדות. העולם התת מימי הוא האטרקציה העיקרית, והמלון בכלל החל את דרכו כמעבדת מחקר. למרות זאת התנאים רחוקים מלהיות ספרטניים: יש מים חמים במקלחות, מטבח מאובזר, כולל מקרר ומיקרוגל, וגם ספרים, דיסקים וסרטים למקרה שתרגישו קצת בודדים מתחת למים.


הנוף שנשקף מחלונות החדר הגדולים כלול במחיר וכולל דגים טרופיים, לובסטרים וברקודות, לצד צדפות ושושנות ים. אורחים שרוצים לגלות את העולם שמסביב לחדר קצת יותר לעומק מוזמנים לחקור אותו באמצעות ציוד צלילה שהמלון מספק, כולל מילוי בלתי מוגבל של מכלי הצלילה.

המלון יכול לאכלס בדרך כלל שני זוגות בו זמנית, אבל ניתן להזמין את המלון גם לשימוש פרטי. לא מעט זוגות בחרו להתחתן במקום, וזוגות הרפתקנים שמחפשים חופשה רומנטית יכולים ליהנות משף פרטי שיבשל ארוחת גורמה תת מימית. אחרים יכולים להסתפק במשלוח של פיצה אל מתחת למים.

המחיר ללילה מתחיל ב-475 דולר לאדם, וכולל ארוחת ערב, ארוחת בוקר וציוד צלילה.

אתר המלון

לאן נעלמו הכוכבים?

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.