תפריט עמוד

שפות: איפה כדאי ללמוד

חולמים לדבר ספרדית כמו ארגנטינאי מבטן ולידה? רוצים להזמין בצרפתית במסעדה בבורדו? ומה דעתכם להצטרף לקהל המריע בפורטוגזית במשחק כדורגל בברזיל? הנה כמה הצעות ללימוד שפות במקומות שבהם מדברים אותן

ספרדית בבואנוס איירס, ארגנטינה
בואנוס איירס נחשבת אחת הערים הכי מרתקות בעולם. קורס בן שבועיים ללימוד ספרדית בבירת ארגנטינה מאפשר לרכוש ידידים חדשים, רבים מהם ודאי יהיו תיירים בדיוק כמוכם, אבל אין בכך כדי להפחית מהקסם של הלימוד המשותף. אם אתם נמרצים במיוחד אתם יכולים להוסיף לזה כמה שיעורי טנגו במולדת הריקוד והרווח יהיה מושלם. תמורת תשלום נוסף אפשר להוסיף גם 5 שעות של שיעורי תרבות בשבוע, שכוללים הרצאות על נושאים כמו היסטוריה, אמנות וספרות, או פעילויות כמו בישול מקומי או ריקוד. שיעורי התרבות הם דרך מצוינת לתרגל מה שלמדתם.
המחיר: כ-137 אירו לשבוע אינטנסיבי שכולל 20 שעות לימוד. אפשר ללמוד עד 52 שבועות, וככל שמשך הלימודים מתארך שכר הלימוד יורד. המחיר כולל ספרי לימוד ופעילויות חברתיות, אבל לא כולל לינה.
אתר אינטרנט

צרפתית בבורדו, צרפת
יש הטוענים שהדבר הנכון ללמוד בבורדו במערב צרפת הוא דווקא היכרות עם יינות משובחים, אבל אם היין הוא רק תחביב והצרפתית חשובה לכם יותר, אתם מוזמנים לשלב ביניהם. חלק משיעורי הצרפתית בבית הספר הזה נערכים בחוגים לטעימת יין. שילוב מעניין אחר הוא בכיתות בישול שמתמחות בפירות ים ובדגים. הקורס נמשך שבועיים וגם אם בסיומו לא תשלטו עדיין בצרפתית באורח מושלם, סביר להניח שתוכלו להזמין מנת עוף ביין או מרק פירות ים במסעדה מקומית, ומשהו מן האלגנטיות של השפה לבטח ידבק גם בכם.
המחיר: 1023 אירו לקורס שנמשך שבועיים (הלימודים מתקיימים מדי יום בין 9:30 ל-12:45). המחיר כולל לינה על בסיס חצי פנסיון אצל משפחה מארחת, חומרי לימוד ואיסוף משדה התעופה.
אתר אינטרנט

מנדרין בשנחאי, סין
בשנים האחרונות הולכת ומתבהרת העובדה שמנדרין (מה שנהוג לכנות "סינית") היא לשון העתיד. ובאמת קשה לחוש בדידות אם שולטים בשפה שיותר ממיליארד ורבע בני אדם מפטפטים בה במרץ. ואם מנדרין היא שפת העתיד, שנחאי היא קרוב לוודאי עיר העתיד. זו העיר הגדולה בסין כיום, יש בה שילוב של תרבות מודרנית עם מסורת ומקדשים עתיקים מאוד. השיעורים למתחילים ניתנים באנגלית, כך שהמשימה לא קשה מדי. שבועיים לא יספיקו כמובן, אבל יבהירו לכם אם אתם רוצים להמשיך במשימה. למשתתפים בקורסים האינטנסיביים יש אפשרות לסידורי לינה ופעילויות תרבותיות בעיר.
אתר אינטרנט

גרמנית בברלין, גרמניה
אם תמיד חלמתם לקרוא את גיתה בשפת המקור, או לחילופין הקסם של ברלין, שנחשבת עכשיו לעיר הכי לוהטת באירופה, קורא לכם – הנה אפשרות טובה לנסות לשלב ביניהם. לימודים במכון גיתה, שיש לו שלוחות ברחבי העולם וגם בתל אביב, יאפשרו לכם ללמוד גרמנית בסיסית. קורס מתחילים נמשך שבועיים ואחריו אפשר להירשם לעוד שבועיים בקורס המשך.
המחיר: 750 אירו לקורס שנמשך שבועיים, לא כולל לינה, ו-1060 אירו כולל לינה. המחיר כולל פעילויות תרבות וסיורים בעיר.
אתר אינטרנט


רוסית בסנט פטרסבורג, רוסיה
עם יותר ממיליון דוברי רוסית בישראל, לא תתקשו לתרגל את הרוסית שלמדתם בסנט פטרסבורג היפהפייה. אחרי שבועיים אמנם לא תוכל לקרוא את דוסטוייבסקי בשפת המקור, אבל תוכל בהחלט להזמין בורשט חם במסעדה. בכל מקרה לא כדאי להרשם לקורס חורף כי גם אם הכיתות מחוממות, הבילויים בחוץ מוגבלים בעונה זו. בשאר השנה, לעומת זאת, תוכלו לשלב לימודי רוסית עם ביקור במוזיאונים ובארמונות שבעיר.
המחיר: כ-612 אירו לקורס בן שבועיים, לא כולל מגורים.
אתר אינטרנט

איטלקית בסורנטו, איטליה
סורנטו בדרום איטליה נחשבת אחת הערים היפות באיטליה. קורס האיטלקית שמתקיים בעיר משלב את הלימודים (20 פגישות קבוצתיות) עם סיורים בנאפולי ובחופי אמאלפי, ואפילו עם שיעורי בישול אותם זוכים המשתתפים לקבל בבתי המשפחות שמארחות אותם. הקורסים נמשכים משבוע ועד שלושה חודשים.
המחיר: כ-269 אירו לקורס בן שבוע, כולל סיורים והרצאות, לא כולל מגורים. אתר אינטרנט


פורטוגזית בסלבדור, ברזיל
העיר סלבדור מצפון לריו נחשבת למרכז התרבות האפריקאית של ברזיל. בית הספר לשפות שוכן חמש דקות הליכה מחוף הים ומלבד השיעורים בפורטוגזית הוא מציע גם לימודי בישול, ריקוד ואפילו שיעורי קפוארה (ריקוד מלחמה מסורתי).
הקורסים נמשכים בין שבוע לארבעה שבועות.
אתר אינטרנט

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.