תפריט עמוד

ביטוח נסיעות לתרמילאים

בכל מקום בעולם אליו תגיע, בכל הרפתקה, טיול או מסע, חשוב להרגיש בטוח ולדעת שיש לך את הכיסוי הביטוחי המיטבי. נושאים לבדיקה

ההתרגשות בעיצומה, וכך גם ההכנות לנסיעה. ולא סתם נסיעה – הנסיעה הגדולה ב-ה' הידיעה, טיול התרמילאים שעליו חלמתם תקופה ארוכה כל כך. הציוד כבר נקנה, היעדים סומנו על המפה, אפילו התרמיל ארוז ומוכן. כל מה שנשאר לעשות זה לצאת לדרך. אבל, רגע. לפני שאתם עולים על המטוס וממריאים לקצה העולם, כדאי לעצור ולחשוב. מה עם ביטוח? האם דאגתם לביטוח נסיעות לחו"ל שמיועד לתרמילאים? במקום להגיד "לי זה לא יקרה", כדאי לכם למצוא את הביטוח הטוב ביותר. אם תקדישו כמה דקות לפני הנסיעה, תחסכו הרבה זמן, כסף ודאגות בהמשך הדרך אם תיקלעו לצרה כלשהי.

אף אחד לא רוצה לחשוב על בעיות וצרות שעלולות להתרחש בטיול הנהדר שמחכה לכם, וזו בדיוק הסיבה לרכוש את הביטוח המתאים ולצאת לדרך בראש שקט. נסיעה טובה!

ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים
בכל מקום בעולם אליו תגיע, בכל חוויה שתחווה, בכל הרפתקה, טיול או מסע, חשוב להרגיש בטוח ולדעת שיש לך את הכיסוי הביטוחי המיטבי לך ולרכושך. ביטוח לתרמילאים מעניק כיסוי מקיף להוצאות רפואיות ונזקי רכוש בלתי צפויים בעת השהות בחו"ל.

יתרונות עיקריים ללקוח – לבדיקה
• הטסה רפואית – אמבולנס אווירי לסוגיו כלול בפוליסה
• המשך טיפול רפואי בישראל, כולל הוצאות בגין טיפול פסיכולוגי
• הוצאות משפטיות בהליכים פליליים
• כיסוי רחב להוצאות רפואיות, לרבות שכר רופא מנתח, אשפוז ללא הגבלה במספר הימים, תרופות ופינוי לבית חולים קרוב
• הוצאות רפואיות כתוצאה מרעידת אדמה
• לחברה – קשרים עם גורמים רפואיים בחו"ל ותשלום ישירות לבתי חולים רפואיים בחו"ל

יתרונות אתגריים
ניתן לרכוש הרחבה לכיסוי אתגרי וספורט חורף: טיפוס הרים, סנפלינג, בנג'י, גלישה, מצוקים, טיפוס קירות, צניחה, גלישה אווירית, רחיפה, דאייה, אופנוע ים, גלישת גלים/רוח, סקי מים, סקי שלג, קיאקים, רפטינג, בננות, מצנח גלישה, צלילה. כולל כיסוי רחב ביותר לחיפוש, איתור וחילוץ ללא תוספת פרמיה.

איתור וחילוץ
שרות האיתור והחילוץ על ידי חברה עתירת ניסיון וידע באיתור נעדרים ברחבי העולם. הידע הנרחב של מומחי מגנוס מאפשרים לנו להשיג הצלחות גדולות בחיפוש איתור וחילוץ של מטיילים ביעדים שונים בעולם.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.