תפריט עמוד

כן לציפור: תחרות צילומי ציפורים יוצאת לדרך

מרכז הצפרות הישראלי מקיים זו השנה הרביעית תחרות של צילומי ציפורים, על מנת לקדם את המודעות לחשיבות השמירה על טבע

מרכז הצפרות הישראלי של החברה להגנת הטבע מקיים זו השנה הרביעית תחרות לצילום ציפורים על שם עמית גפן ז"ל. גפן היה צפר מוכשר וצלם ציפורים מושבע, שעבד במרכז הצפרות. הוא נפטר ב-2007 בגיל 21, לאחר מאבק עיקש במחלה קשה. התחרות של צילומי ציפורים נועדה להנציח את זכרו ואת פועלו לקידום אהבת הציפורים והטבע. התחרות פתוחה לצלמים מקצוענים וחובבים, ויתקבלו אליה רק צילומים של ציפורי בר. צילומים של ציפורים בשבי או במצוקה או צילומים שהביאו לפגיעה או הפרעה לציפורים ולבית גידולן ייפסלו על הסף.

"מטרת התחרות היא להגביר את המודעות לשמירה על בתי הגידול ועל חיות הבר בישראל, אשר לצערנו הולכות ונעלמות מהנוף של כולנו", אמר יואב פרלמן, רכז התחרות. "ההבנה כי יש לנו אחריות על חייהן של החיות בכלל ושל הציפורים בפרט, אולי תוביל לקבלת החלטות שיובילו להגנה עליהן".

דררה שצילם דורון הופמן. הזוכה במקום הראשון בתחרות שנערכה ב-2009

צוות השופטים יכלול נציג משפחת גפן, נציגים מהחברה להגנת הטבע ומהמרכז הבינלאומי לחקר נדידת הציפורים בלטרון וצלמים מקצועים בכירים. לזוכים יוענקו חבילות אירוח בפסטיבל הצפרות הבינלאומי באילת. ההכרזה על התמונות הזוכות תתקיים במסגרת יום העיון השנתי לצפרות שיתקיים באוניברסיטת תל אביב ב-7 בדצמבר 2010. פרטים נוספים, תקנון התחרות וגלריית תמונות משנים קודמות  אפשר למצוא  באתר האינטרנט של החברה להגנת הטבע. את התמונות יש לשלוח לא יאוחר מ-31 באוקטובר לכתובת: amitgeffen2010@gmail.com.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.