לשכות תיירות

אתר לשכת התיירות האיטלקית 


מטבע
אירו


תקשורת
הקידומת של איטליה היא 39. בחיוג מהארץ יש להוסיף קידומת זו ולהשמיט את הספרה 0 מקידומת האזור.


תחבורה
טיסות: חברת אליטליה מפעילה טיסות פנימיות ליעדים שונים בדרום איטליה: בארי, ברינדיזי ורג'ו די קלבריה.
רכבות: למי שמתכוון להרבות בנסיעות ברכבת כדאי להזמין כרטיס מנוי. באיטליה יש שני סוגי כרטיסים: Italy railcard מקנה זכות ל-8, 15, 21 או 30 ימי נסיעה ברחבי המדינה (לרכבות מהירות לחלק מהיעדים יש תוספת מחיר); Kilometric card מקנה זכות לנסיעה עד 3,000 קילומטר או עשרים נסיעות (הראשון מבין השניים). בכרטיס זה יכולים להשתמש עד חמישה אנשים והוא תקף לחודשיים (הכרטיס לא כולל תוספת מחיר לרכבות מהירות).
רכב שכור: אפשר לשכור רכב מגיל 21. מומלץ להזמין את הרכב מהארץ. חברות השכרת רכב מקומיות עשויות לתת תעריפים זולים יותר, אך חוזה ההשכרה כתוב בדרך כלל באיטלקית, מה שמקשה על העניין.
אוטובוסים: אוטובוסים מגיעים למקומות רבים שאינם מקושרים ברשת הרכבות. פרטים אפשר לקבל בלשכות התיירות המקומיות או בבית המלון. לנסיעה בינעירונית מומלץ לרכוש את הכרטיס לפני הנסיעה בתחנות האוטובוס המרכזיות. בערים הגדולות האוטובוס הוא פתרון נוח וזול. את כרטיס האוטובוס אפשר לרכוש בחנויות טבק (מסומנות ב-T) ובדוכני עיתונים. מנקבים את הכרטיס בתחילת הנסיעה במכונה הכתומה שבתוך האוטובוס.
מעבורות: מעבורות לסיציליה יוצאות מנאפולי או מרג'ו די קלבריה. מנאפולי אפשר לשוט גם לאיים קאפרי ואיסקיה. לאיי טרמיטי ניתן לשוט מחצי האי גארגאנו.


נכים
מידע על אפשרויות הנופש והטיול לנכים באיטליה ניתן לקבל בארגון הנכים AIAS (Associazione Italiana Assistenza Spastici).
כתובת: Via San Barnaba 29, Milano.
טלפון: 02-55017561- 39
כמו כן ניתן לקבל מידע תיירותי ואף להזמין שירותי תיירות (בתי מלון וכדומה), המותאמים לנכים באתר האינטרנט:  www.accessibleitaly.com  .