אוכל

האוכל בתורכיה מעולה, והכוכב הראשי בו הוא כמובן הקבאב, המגיע בשפע צורות ואופני הכנה. בנוסף יש ממולאים (Dolma) וסלטים (Meze) טובים, ולקינוח – רחת לוקום וחלבה. מגוון גדול גם לצמחונים.
בעיר אנטליה מומלץ (בעיקר לבעלי תקציב נמוך) לסייר בסמטת Eski Sezer Icisok, המשופעת בדוכני קבאב ובמסעדות קטנות וטובות.


לינה
מי שהעיר אנטליה משמשת לו בסיס לטיולי יום-יומיים, מומלץ שישתכן באחד המלונות שבעיר העתיקה. אפשר גם למצוא מקום לינה בעיירות ובכפרים שלאורך המסלולים, וההרפתקנים יותר יכולים לפרוש שק שינה מתחת לשמי הלילה.


בילויים
הברים הטובים של העיר אנטליה נמצאים ברובם ברובע קאלאיצ'י (Kaleici) ובמעגן היאכטות. מומלצים: Konak Restaurant Cocktail Bar המקרין אותנטיות (טלפון: 90-242-2424826); Mr. White`s Bar הוותיק והפופולרי (טלפון: 90-242-2427334). מי שחפצה נפשו בריקודים מוזמן לפקוד את הדיסקוטק הענקי Club 29, שבו גם מסעדה טובה (כתובת: Kaleici, yat Limani. טלפון: 90-242-2416260), או את No Name Bar שבמרינה הישנה (טלפון: 90-2424-2410538).


פסטיבלים ואירועים
יוני-אוגוסט > הפסטיבל הבינלאומי לאופרה ובלט
פסטיבל זה נערך באספנדוס מדי קיץ, ומושך אליו אלפי מבקרים תורכים וזרים. מופעי הפסטיבל זוכים לשדרוג ניכר הודות לעובדה שהם נערכים באמפיתיאטרון בן 2,000 השנים של אספנדוס.

אוקטובר > פסטיבל האמנות של אנטליה
גם רבים ממופעי פסטיבל האמנות של אנטליה מוצגים באמפיתיאטרון של אספנדוס. במסגרת האירוע נערך גם פסטיבל הסרטים Golden Orange Film Festival, הכולל תחרות לבחירת הסרט הטוב של השנה.

אוקטובר > פסטיבל הפסנתר של אנטליה
פסטיבל זה נערך בשבוע השלישי של אוקטובר באמפיתיאטרון של אספנדוס, ובמהלכו מתקיימים קונצרטים והופעות של מיטב הפסנתרנים.


פעילויות מיוחדות
ראפטינג בנהר קופרולו (Koprulu Kanyon), המתפתל לאורך הכביש המוביל לכפר בשקונאק (Besconak), צפון-מזרחית לעיר אנטליה. כמה חברות טיולים בעיר ובעיירה הסמוכה קמר (ביניהן החברה הישראלית "מדרפט") מציעות טיולי יום מאורגנים לנהר, בנוף עוצר נשימה, כולל שיט וארוחת צהריים. טווח המחירים: 35-15 דולר לאדם.