לשכות תיירות
לשכת תיירות של אלסקה.
לשכות תיירות אזוריות פזורות בכל רחבי אלסקה.


מטבע
דולר אמריקאי


הפרש שעות
אלסקה מאחרת את שעון ישראל ב-11 שעות.


תקשורת
קידומת החיוג הבינלאומית של ארצות הברית היא 1. קידומת החיוג של אלסקה היא 907. אל מספרים שקידומותיהם 800 ניתן להתקשר רק מצפון אמריקה עצמה.


תחבורה
מימדיה של אלסקה אדירים, ואפשרויות התחבורה הציבורית בה מוגבלות ואינן זולות. לחלק גדול מהקהילות ניתן להגיע בטיסות בלבד, ולאחרות – בשיט.
טיסות: מטוסי בוש והליקופטרים הם לעתים קרובות הדרך היחידה להגיע לקהילות המרוחקות הקטנות ברחבי אלסקה, במיוחד במערב המדינה ובחלקיה הצפוניים.
שיט: מעבורות Alaska Marine Highway הן אמצעי התחבורה הטוב ביותר בין קהילות המעבר הפנימי. קווים נוספים משרתים את חצי האי קנאי ומיצר פרינס וויליאם, אך כדי לעבור מהמעבר הפנימי לשאר חלקי אלסקה יש לנסוע יבשתית מסקגוויי אל קנדה וחזרה אל אלסקה או לטוס. לפרטים נוספים על ה-Marine Highway ראו "איך להגיע".
מעבורות וקווי שיט של חברות קטנות יותר מקשרות בין מקומות שונים באלסקה.
רכב: בלבה של אלסקה, באזור הפארק ראנגל-סנט אליאס במזרח ובחצי האי קנאי מחברים כבישים בין עירוניים בין היישובים המרכזיים, וממשיכים אל סקגוויי שבמעבר הפנימי דרך קנדה. כביש מגיע גם לואלדז שבמיצר פרינס וויליאם. הכביש המהיר דלטון הוא היחיד היוצא מלב המדינה אל הצפון הרחוק והשומם.
במעבר הפנימי הכבישים סביב העיירות הקטנות אינם מחוברים ביניהם ועל כן נוהגים התושבים להסתמך על שירות המעבורות כדי לעבור מעיירה אחת לשנייה. רק סקגוויי מאפשרת גישה יבשתית לשאר חלקי המדינה, וזאת דרך קנדה.
רכבת: רכבת מחברת בין סיוארד (Seward) שבחצי האי הקנאי לאנקורייג' וממנה לפיירבנקס, דרך הפארק הלאומי הפופולרי דנאלי. רכבת נוספת מקשרת בין אנקורייג' לוויטיאר, שבמיצר פרינס וויליאם. אפשר לרכוש חבילות המשלבות את הנסיעה עם סיורים שונים.
אוטובוסים: חברות אוטובוסים שונות פועלות בנתיבי הכביש הראשיים במדינה.