שייט בנאה קאמני (Nea Kameni), פלאה קאמני (Palea Kameni) ותיראסיה (Therassia)
אחת החוויות שאסור להחמיץ בביקור בסנטוריני היא השיט היוצא ללוע הר הגעש והמעיינות החמים שלידו. סיורי שיט יוצאים מפירה. הסירות עוגנות באי נאה קאמני, שם מטפסים לעבר הלועות הגעשיים. חלק מהטיולים ממשיכים לפאליה קאמני שם טובלים במעיינות החמים, ולתיראסיה, האי שהופרד מסנטוריני בהתפרצות געשית שאירעה ב-236 לפנה"ס.


איים נוספים באזור 

מיקונוס

יש ביוון איים יפים יותר ממיקונוס, אך למרות זאת זהו אחד האיים הפופולריים ביותר ביוון. סוד הצלחתו של האי טמון בטחנות הרוח המשוות לו מראה מיוחד, בבתי הקוביה הצבועים לבן ובעיקר בחיי הלילה הסוערים שבו.
עיר הבירה, מיקונוס (כורה), היא עיר נמל מלאת קסם – סמטאות צרות, בתים צבועים לבן עם מרפסות צבעוניות ושפע של חנויות וגלריות. אחד המוקמות המיוחדים לשוטטות נעימה הוא "ונציה הקטנה" – המקום נקרא כך מאחר והבתים בו, הצבועים בצבעים עזים, בנויים ממש על שפת המים.
המבנה המרשים ביותר באי הוא כנסיית Panagia Paraportiani. מדובר למעשה במספר כנסיות קטנות שמוזגו יחד למבנה אחד, לא סימטרי.
בקרבת הנמל נמצא המוזיאון הארכיאולוגי, בו יש ממצאים מהאיים מיקונוס ודלוס: פסלי שיש, קרמיקה ותכשיטים. מוזיאונים נחמדים נוספים הם מוזיאון הים האגאי בו דגמים של ספינות עתיקות ומוצגים נוספים הקשורים לים האגאי.
באי יש כמה חופים מצוינים, בעיקר בדרום האי. חוף Elia הוא חוף חולי נהדר ופופולרי מאוד, אליו ניתן להגיע בקלות ממיקונוס בתחבורה ציבורית. בסמוך לחוף יש פארק מים. חוף Psarou היפה מציע מגוון אפשרויות ספורט מים. חוף Super Paradise הוא חוף יפהפה עם מי קריסטל, הפופולרי בעיקר בקרב גייז.

איוס
מומלץ לצאת לטיול יום, במעבורת או רחפת, לאי איוס. באי נופים ציוריים, חופים חוליים, מצודה ונציאנית, נמל קטן, כנסיות מכוסות כיפה ובתים לבנים. חיי הלילה אינטנסיביים, עם שלל מסיבות פרועות ופאבים איריים. בירת האי כורה בנויה בסגנון קיקלדי אופייני – בתים לבנים, כנסיות ומצודה ונציאנית. החוף הפופולרי ביותר באי הוא Mylopotas. זהו חוף חולי זהוב שאורכו כקילומטר, לאורכו טברנות ובתי מלון והוא עמוס בעיקר בצעירים.

נאקסוס
זהו האי הקיקלאדי הירוק והפורה ביותר. בניגוד למיקונוס ולאיוס, כאן אין חיי לילה סוערים, אך אם אתם מחפשים שלווה תמצאו אותה בשפע. החופים כאן יפים, ומפתה לבלות בהם כל היום, אבל כדאי לבקר גם בפנים האי. שפע של מסלולי הליכה בין הרים ועמקים ירוקים יחכו לכם שם. בירת האי היא Chora. החוף של Chora עמוס במסעדות וברים ומאחורי קו המים שוכנת העיר העתיקה העמוסה סמטאות צרות ומפותלות. כדאי לבקר במוזיאון הארכיאולוגי, בקתדרלה הקתולית ובטירת Sanoudos עם המגדל העגול. מחוץ לעיר כדאי לבקר בכפרים הציוריים שבפנים האי. באי כמה חופים נפלאים, בהם חוף Agios Georgios החולי והפופולרי שמתאים לחובבי ספורט ימי. חוף שקט יותר הוא Orkos. הארזים שבחוף והיותו מורכב מהרבה חופים קטנים תורמים לתחושת השלווה שבו.