אוכל
אמנם סניפים של רשתות מקדונלד'ס, פיצה האט וספגטי האוז מציצים מכל פינה, אבל הונג קונג היא המקום ליהנות מאוכל סיני נפלא. מאכל שאסור להחמיץ הונג קונג הוא הדים סאם, כיסונים מאודים במגוון מילויים. ישנן, כמובן, גם מסעדות ממטבחים אחרים, מערביים ומזרחיים. במלונות הגדולים יש מסעדות שף אלגנטיות ועטורות שבחים, ובהן מסעדות רבות שזכו לכוכבי מישלן. 


 קניות
הונג קונג היא גן עדן לאוהבי הקניות, ולמעשה אפשר למצוא כאן כמעט כל דבר שתעלו על דעתכם. המחירים אינם זולים אבל המבחר העצום מחפה על כך. כדאי לקנות בחנויות שבהן יש מדבקת QTS, כלומר, Quality Tourism Service. מדבקה זו מעידה על שירות מעולה לתיירים ומבטיחה שהמחירים יוצגו באופן ברור. חובבי מרכזי הקניות הגדולים ייהנו בקניון Harbour City, מגה קניון ענקי, מהגדולים באסיה. בקניון למעלה מ-700 חנויות, מביגוד ותכשיטים ועד עתיקות ומוצרי אלקטרוניקה. קניון מעניין נוסף הוא Times Sqaure. זהו מרכז קניות מעוצב בן תשע קומות, כאשר כל קומה מוקדשת לנושא אחר, כמו צעצועים ואלקטרוניקה. אחת החוויות המעניינות בהונג קונג היא שיטוט בשווקים. בקאולון יש מספר שווקים מרתקים ואקזוטיים שכדאי לבקר בהם, ביניהם שוק הציפורים, שוק הפרחים, שוק אבן הג'ייד ושוק הלילה שייחודו במגידי העתידות שבו. שוק סטנלי שבאי הונג קונג מציע מגוון מעניין של בגדים ותיקים באיכות גבוהה. 


בילויים
באי הונג קונג נמצאים מירב מקומות הבילוי. יש מבחר גדול מאוד של מסעדות, ברים ומועדונים. למחפשים בילוי רומנטי, מומלץ להגיע לבר Felix במלון Peninsula. הבר ממוקם בקומה ה-24 והחלונות הענקיים שלו צופים לנמל. המחפשים בילוי קצת יותר תוסס ימצאו אותו ברובע המועדונים, Lan Kwai Fong. גם מי שמעוניין בבילוי יותר מסורתי, כמופעי תרבות ואופרה סינית, ימצא את מבוקשו בהונג קונג.


אירועים ופסטיבלים
ינואר/פברואר> ראש השנה הסיני
האירוע נחגג בתהלוכה מרשימה, שכוללת תזמורות, רקדנים והמוני משתתפים, רבים מהם בתחפושות צבעוניות וססגוניות. בנוסף, נערך מופע זיקוקי דינור מדהים מעל נמל ויקטוריה.

אפריל> פסטיבל הסרטים הבינלאומי של הונג קונג
בפסטיבל מוקרנים קרוב ל-300 סרטים מכל רחבי העולם.

ספטמבר/אוקטובר> פסטיבל אמצע הסתיו
בפסטיבל זה אוכלים עוגות מיוחדות שנקראות עוגות ירח ובחנויות נמכרים פנסי נייר בכל הצורות והצבעים. ההורים לוקחים את ילדיהם לנקודות תצפית כמו פסגת ויקטוריה שם הם מדליקים את הפנסים והמחזה עוצר נשימה.