מידע על גאורגיה בנושא אשרות ושגרירויות
ישראלים הנוסעים לגיאורגיה אינם זקוקים לאשרת כניסה.

שגרירות גאורגיה בישראל
כתובת: דניאל פריש 3, תל אביב
טלפון: 03-6093206

שגרירות ישראל בגאורגיה
כתובת: 61 Agmashenebeli, טביליסי
טלפון: 995-32-2556500


איך להגיע
שדה התעופה הבינלאומי נמצא בטביליסי. מישראל יוצאות אליו טיסות סדירות של החברות Georgian Airways הגאורגית וארקיע, וכן טיסות שכר של ישראייר.


מתי כדאי להגיע
העונה המומלצת היא האביב (סביב פסח) ועונת הפריחה והסתיו (חגי תשרי) שהיא תקופת הבשלת הענבים והפירות. העונה הטובה לטיולים רגליים בקווקז הגבוה היא הקיץ (יולי-אוגוסט).


מידע על גאורגיה בנושא בריאות
חיסונים: לפני יציאה לגאורגיה יש להתחסן ולקבל טיפולים מונעים. פרטים במרפאות המטיילים של משרד הבריאות.
משגרירות גאורגיה נמסר: על פי עדכון  ארגון הבריאות העולמי (WHO) במאי 2019, בנושאי התפשטות חצבת ואדמת ברחבי העולם, גאורגיה מדורגת במקום ה -11 בדירוג הפצת המחלות. להתפשטות החצבת והאדמת יש דינמיקה הולכת וגוברת ברחבי העולם כמעט בכל היבשות. אנו מציינים כי בגאורגיה מספר מקרי החצבת גדל מדצמבר 2018 עד מרץ 2019. בהתחשב באמור לעיל, משרד הבריאות של גאורגיה  פתח בתוכנית חיסון כלל ארצית, חובה לכל קבוצות הגיל באוכלוסייה – יותר מ-134,000 מבוגרים קיבלו חיסון נוסף. כתוצאה מכך חלה ירידה בתחלואה. בהתבסס על אותו דו"ח של ארגון הבריאות העולמי (WHO), בששת החודשים הראשונים של 2018, גאורגיה נמצאה במקום השביעי  בדרוג התפשטות המחלה.

היגיינה: המים והאוכל נקיים, ובדרך כלל אפשר לשתות מים מהברז, בייחוד אם קיבלתם את כל החיסונים הדרושים, ואף על פי כן ממליץ משרד הבריאות לשתות מים מינרליים.
אין כמעט שירותים ציבוריים, ולכן מוטב להיכנס למסעדות או להתבסס על שירותים בחיק הטבע.


מידע על גאורגיה בנושא ביטחון
יש כמה אזורים בגאורגיה שמסוכנים מסיבות שונות, כגון אי יציבות פוליטית או בידוד ואלימות. משרד החוץ לא הוציא אזהרה לגביהם, אך מומלץ שלא להגיע לשם. אזורים אלה הם: חבל אבחזיה ואוסטיה הדרומית. בכל מקום מומלץ שלא לטייל לבד ולא בלילה. רצוי שלא להסתובב עם סכומי כסף גדולים, אלא לנעול את רובו בחדר. במקומות הומים, ובייחוד בטביליסי, היזהרו מכייסים ושִמרו על הציוד שלכם בשבע עיניים.