אוכל

איי סיישל ניחנו במטבח קריאולי משובח, שילוב ייחודי של אוכל הודי, סיני וצרפתי עם שפע דגים, פירות ים ופירות טרופיים.
הדגים הנפוצים ביותר הם ה-Ourzwa (המכונה גם Red Snapper), דג גדול בצבע אדום, המוגש בדרך כלל בשלמותו, וכן ה-King Fish, המוגש בדרך כלל פרוס לפרוסות דקות.
העוף נפוץ גם הוא ומוגש בצורות שונות, לרוב מלווה באורז.
פירות ים ניתן למצוא לרוב רק במסעדות היקרות. 


קניות
פריטים ומזכרות ייחודיים למקום אפשר למצוא באזור השוק של ויקטוריה, בכפר האמנים וכן בדוכנים באזורי התיירות באיים. גם בשדה התעופה ניתן לקנות מזכרות אך המחירים בהתאם. בשביל להוציא מסיישל את הקוקו דה מר, גאוות סיישל, תזדקקו לאישור מיוחד, אך בדוכני המזכרות יש פריטים רבים בצורת האגוז הייחודי. עוד כדאי לקנות עבודות יד יפות, בהן עבודות גילוף בעץ. קניות מומלצות נוספות הן של הבשמים המקומיים, שמנים, בעיקר שמן קוקוס, תבלינים ותה. אם תרצו להיזכר בנופי סיישל כשתשובו הביתה תוכלו לקנות את ציורי הנוף של האמנים המקומיים.


לינה
בסיישל נמצאים כמה מהמלונות הטובים בעולם, רבים מהם של רשתות בינלאומיות. חלק מהמלונות ממוקמים על איים פרטיים אך מחירי הלינה בהם מרקיעי שחקים. על מנת להוזיל את עלויות הלינה, כדאי ללון בגסט האוסים ובמלונות הקטנים. לרוב מדובר במלונות משפחתיים עם מספר מצומצם של חדרים, אך התנאים בהם נוחים מאוד והם מספקים כל מה שתייר בחופשה צריך. לחלקם יש גם חוף פרטי והאווירה בהם אינטימית ונעימה.