אוכל
המסעדות בשמורות הספארי ממוקמות בלודג'ים. בסיורי ספארי מאורגנים מספקת החברה אוכל ללנים במחנות הקמפינג.


לינה

חלק מהלודג'ים בנויים על עמודים, כך שאפשר לצפות בחיות המסתובבות למטה | צילום: אייל ברטוב

למטיילים בשמורות טנזניה אין מנעד רחב של אפשרויות לינה. ההיצע נע בין שני קטבים – היוקרתי והיקר, במיטב המסורת הקולוניאלית, או הפשוט והזול, במיטב המסורת התרמילאית. לכל סוגי האכסניות אפשר להגיע בטיולי ספארי מאורגנים או בטיול עצמאי. 

קמפינג
חוויית הספארי האותנטית ביותר: שינה קרוב לאדמה, יתושים סביב האוזניים ושמים זרועי כוכבים. זו גם אפשרות הלינה הזולה ביותר – כעשרים דולר לאדם בטנזניה וכעשרה דולרים בקניה.
כמעט בכל שמורה יש אתר קמפינג, שכולל משטח לאוהל ושירותי בול-פגיעה. לפעמים יש גם מים זורמים (שיש לטהר לפני השתייה). כמו כן, ישנם אתרי קמפינג פרטיים, שבהם רמת המתקנים גבוהה יותר. כמו כן קיימים אתרי קמפינג מיוחדים (Special Campsites) באזורים מרוחקים, שבהם צריך להזמין מקום מראש, מחיר הלינה כפול ורמת המתקנים נמוכה יותר. ישנם לודג'ים המאפשרים להקים אוהל בשטחם בתשלום סביר, ושווה להתקשר ולברר.
פירוט אתרי הקמפינג בטנזניה נמצא באתר של TANAPA

מחנות אוהלים

זו החלופה היקרה לקמפינג. מחנות האוהלים הם אתרים קבועים, עם אוהלי רשת המונעים מחרקים להיכנס, אבל מאפשרים לאוויר הסוואנה ולאור הכוכבים לחדור פנימה – חוויית שטח, אבל בלי אי הנוחות הכרוכה בקמפינג. המיטה בדרך כלל מפנקת ונוחה, כמו במלון חמישה כוכבים, וכך גם יתר המתקנים. באוהל יש גם שירותים וחיבור לחשמל. במחנה יש אוהל-מסעדה המציע אוכל מערבי איכותי.
המחיר נע בין 260 ל-1,100 דולר לזוג ללילה, כשהממוצע הוא כ-500 דולר. 

באנדות ואכסניות
באנדה היא בקתה שנמצאת ברבות מהשמורות – פתרון מתאים למי שלא רוצה לישון באוהל, אך מסגרת התקציב שלו מצומצמת. ישנן גם אכסניות לפי אותו עיקרון ובאותם מחירים. האבזור ברוב הבאנדות בסיסי: מיטה, מזרן וכילה. בחלקן יש מטבחון ובמיעוטן שירותים ומקלחת (עם מים שצריך לחמם בתנור עצים). לעתים המטבח והמקלחות נמצאים במבנים משותפים. יש להצטייד מראש בעצים להסקה ובמזון. מחיר ממוצע לאדם ללילה הוא עשרה דולרים. פרטים באתר TANAPA

לודג'ים

זו האופציה המקובלת בטיולי ספארי למשפחות, שבחלקם הגדול כוללים ילדי בר מצווה ישראלים ואת בני משפחותיהם. בכל השמורות הגדולות יש כמה לודג'ים, שהם למעשה בתי מלון עם אופי: רבים מהם תוכננו להשתלב בסביבה, תוך שימוש בחומרים מקומיים. הלודג'ים הם גם תחנות יציאה לסיורי ספארי, וגם מי שלא מטייל בטיול מאורגן יכול לצאת לסיורים דרכם. לינה בלודג'ים עולה מאה עד מאתיים דולר לזוג ללילה. פרטים באתר של 
TANAPA.