לשכת תיירות
אתר התיירות של ניקרגואה
 


מטבע
המטבע של ניקרגואה הוא קורדובה, אך נקרא לעתים גם פסו (peso) או ריאל (real).
דולרים אמריקאים יתקבלו בברכה בכל מקום, אך כדאי שיהיה לכם בארנק גם כסף מקומי במיוחד לשימוש במקומות מרוחקים או בתי עסק קטנים.
השימוש בכרטיסי אשראי ויזה ומסטרקארד נפוץ בניקרגואה, אפילו בחנויות קטנות באמצע שום מקום, מלבד באזורים בהם רשת החשמל אינה אמינה (למשל באזור החוף הקריבי).
 


הפרש שעות
ניקרגואה מאחרת את שעון ישראל בשמונה שעות.
 


תקשורת
קידומת החיוג הבינלאומית של ניקרגואה היא 505.
 


תחבורה
שיט
ישנם לא מעט יעדים ביקרגואה שהגישה אליהם אפשרית רק בשיט או שהשיט מקל על ההגעה אליהם. במקומות שאין שירות שיט ציבורי, אפשר לשכור סירה (panga). רוב הסירות הציבוריות יוצאות לדרך רק כאשר הן מלאות. לשכור כלי שיט לצרכי תחבורה קל באזור החוף הפסיפי. באזור החוף האטלנטי זה עלול להתגלות כקשה יותר.

אוטובוס
רשת האוטובוסים בניקרגואה היא בסיסית אך מצויינת. יש לקחת בחשבון שצי האוטובוסים הציבוריים בניקרגואה מורכב מאוטובוסי הסעות לבתי ספר אמריקאים ישנים. לכן, אין תאי מטען באוטובוסים. עדיף לא להעמיס את המטען שלכם על גג האוטובוס, אלא באחורי האוטובוס יחד עם שקי האורז והשעועית, או עליכם. תחנות האוטובוס נמצאות ברוב הערים ליד השוק ונראות כיאוטיות וקשות לניווט. אבל כל עוד אתם יודעים את שם המקום אליו אתם נוסעים, תמצאו את האוטובוס הנכון.

מכונית
בניקרגואה קיימת אחת ממערכות הכבישים הטובות במרכז אמריקה. הכבישים ריקים יחסית, מפני שאין אנשים רבים בניקרגואה שיכולים להרשות לעצמם להחזיק מכונית. נהיגה עצמית היא הדרך הטובה ביותר לטייל באזור החוף הפסיפי ובמרכז ניקרגואה, אבל באזור החוף הקריבי עדיף להשתמש בתחבורה ציבורית מכיוון שרמת הכבישים נמוכה ביותר.