באסטר וסביבתה
באסטר הבירה שוכנת בדרום-מערב האי סנט קיטס, על שפת הים הקאריבי. במרכז העיר נמצאת הסירקוס, כיכר עגולה ובמרכזה מגדל שעון בעל ארבע צלעות – חיקוי לכיכר פיקדילי בלונדון. בסמוך נמצאת כיכר העצמאות, ובה גן ציבורי קטן שבמרכזו מזרקה. בבאסטר כדאי לבקר גם במוזיאון המקומי הקטן, ובו מוצגים כל החי והצומח באיים; בבית החרושת לסוכר, המציע סיורים מודרכים, ובמפרצים הרבים שלאורך החופים.
 


הפארק הלאומי של מצודת גבעת ברימסטון
הפארק הלאומי, שהוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, שוכן מצפון לבאסטר. זהו אחד המבצרים הגדולים ביותר באיים הקריביים. המתחם מהמאה ה-18 שימש את הבריטים בקרבותיהם מול הצרפתים. ב-1850 המבצר ננטש, וב-1960 הוא החל לעבור שיפוץ מקיף. כיום פועל במקום מוזיאון המוקדש להיסטוריה הקולוניאלית באזור. מומלץ גם לטפס על גבעת הקופים הסמוכה, שממנה נשקף נוף מרהיב של החוף.
 


נוויס
בניגוד לסנט קיטס, שאליו מגיעים תיירים רבים זה שנים, נוויס הוא אי פראי שאינו מיושב בצפיפות. היישוב הגדול ביותר האי הוא העיירה צ'רלסטאון, שבה כ-1,300 תושבים. מומלץ לבקר כאן במוזיאון להיסטוריה של נוויס; בבית העלמין היהודי העתיק; במוזיאון הורטיו נלסון ובבית באת', שבסמוך לו נובעים מעיינות חמים.