אוכל
סידני היא עיר נפלאה לגסטרונומיים. שפע המסעדות עצום, ובשל היותה מטרופולין קוסמופוליטי תוכלו לטעום בה ממטבחי כל העולם, במיוחד אלו של אסיה. לאוסטרלים ראש פתוח לשלב במטבח המקומי מצרכים אסייתים, פירות ים מקומיים, שיטות בישול אירופאיות ואפילו מנות ים-תיכוניות. התוצאה טעימה ומולטי-תרבותית. בצ'יינהטאון תמצאו מגוון מסעדות סיניות מסורתיות זולות ויקרות, בצ'טסווד (Chatswood) תמצאו מטבח סיני חדש יותר, בהברפילד (Haberfield) וליצ'הרדט (Leichhardt) מרוכזות המסעדות האיטלקיות, בפטרשאם (Petersham) האוכלוסייה והמטבח הפורטוגזים, אוכל יווני במאריקוויל (Marrickville), פירות ים ודגים טריים בשווקי הדגים של סידני, מסעדות כשרות בבונדיי (Bondi) ומנות ספרדיות לאורך רחוב גולבורן (Goulburn St). באשר תלכו תמיד תפגשו אופציות קולינריות משובבות חיך.

חודש אוקטובר הוא "חודש המזון הטוב" (Good Food Month), אירוע בחסותו של העיתון סידני מורנינג הרלד החוגג את מיטב היצע המזון והיין של אוסטרליה. בחודש זה כל המסעדות המפורסמות בעיתון מציעות דיל של ארוחת צהריים כולל קפה ויין או בירה במחיר אטרקטיבי, בתי מלון מציעים מחירים מיוחדים על קינוחים, ושלל אירועים קולינריים נוספים מתקיימים ברחבי העיר. 
 קניות
למידע על שופינג בסידני

אזור השופינג המפותח ביותר בעיר הוא ב-CBD, מרכז העיר. נסו את רחוב פיט (Pitt St) שחלקו הוסב למדרחוב בשם Pitt Street Mall, ולאורכו מרכזי קניות גדולים. מדרחוב מרטין פלייס (Martin Place) מציע חוויית קניות דומה, המתובלת בשפע של בניינים היסטוריים ואדריכלות יפה לאורכו. חלק מהקניונים המפוארים שוכנים במבנים ויקטוריאניים מהמאה ה-19 – למשל Strand Arcade האהוב ברחוב פיט, או בניין המלכה ויקטוריה (Queen Victoria Building) שברחוב ג'ורג'. ברחוב Castlereagh תמצאו את כל השמות הגדולים של האופנה, מוורסצ'ה דרך שאנל ועד קרטייה. 

אזור הרוקס (The Rocks) הוא אתר קניות אופנתי ואהוב, בו ניתן למצוא גלריות רבות בהן מוכרים אמנים מיצירותיהם, חנויות עיצוב, אופנה ועבודות יד ואמנות. רוב החנויות מרוכזות ברחובות ג'ורג' (George St), פלייפר (Playfair St) וארגייל (Argyle St). בסופי שבוע בין השעות 17:00-10:00 מתקיימים שווקי מלאכות יד ואמנות ברוקס, הכוללים גם מופעים של אמני רחוב.
 
בדארלינג הארבור נסו את קומפלקס הארבורסייד (Harbourside) הכולל יותר ממאה חנויות, כולל חנויות מפעל. חובבי ימאות ושיט ימצאו את מבוקשם בחנות המוזיאון הימי הלאומי.

אזור נפלא וטרנדי לחובבי אופנה הוא שכונת פדינגטון (Paddington), במיוחד לאורך רחוב אוקספורד (Oxford St) שלאורכו חנויות בגדים ונעליים. משם אפשר להמשיך אל רחוב קווין (Queen St) בוולאהרה (Woollahra), המציע חנויות לממכר עתיקות, חנויות תכשיטים וגלריות.

פסטיבלים ואירועים

כמות ועושר הפסטיבלים וארועי התרבות בסידני מבלבלים ממש. אין רגע דל בעיר המקסימה הזו. להלן דוגמית קטנה על קצה המזלג מהפסטיבלים של סידני.
למידע מפורט על אירועים, פסטיבלים, אירועי ספורט, תערוכות והופעות בעיר: אתר האינטרנט

ינואר > פסטיבל סידני (Sydney Festival)
בעוד באטמוספרה הצפונית אנו מתעטפים במעיל מפני הקור, באוסטרליה הרחוקה הקיץ רק מתחיל. העיר סידני היפהפייה מציינת את העונה החמה בפסטיבל אמנות, תיאטרון, מחול ומוזיקה רחב מימדים, הנערך במשך שלושה שבועות קיציים. זהו פסטיבל התרבות הגדול ביבשת הדרומית, המושך מדי שנה כמיליון וחצי מבקרים, ומציע שלל מופעים ותערוכות בגלריות, אולמות, אצטדיונים ומתחת לכיפת השמיים ברחבי העיר.
המגוון המוזיקלי בפסטיבל רחב וכולל נציגויות מתחום הרוק, הפופ, היפ הופ, מוזיקה קלאסית, ג'אז, מוזיקת עולם ועוד. למטיילים דלי תקציב מציע הפסטיבל אירועים שונים שאליהם הכניסה חינם, כמו למשל הקרנות סרטים לכל המשפחה באצטדיון האולימפי.

ינואר > Big Day Out
כשמו כן הוא: יום נהדר להיות בחוץ, וליהנות משורה מרגשת של הופעות רוק של אמנים אוסטרליים ובינלאומיים. פסטיבל זה החל ב-1992 בסידני עם קהל בן 9,500 איש. מאז צמח לכדי אירוע ענק הנודד בין ערים שונות באוסטרליה ואוקלנד שבניו זילנד, ומארח את השמות הגדולים בעולם: בעבר הופיעו בו ביורק, איגי פופ והסטוג'ס, פרנץ פרדיננד, פריימל סקרים, רייג' אייגנסט דה מאשין, U2 ועוד רבים וטובים.
 
26 בינואר > מירוץ היאכטות בין סידני להוברט (Rolex Sydney Hobart Yacht Race)
אחת מתחרויות שיט היאכטות המפורסמות בעולם ולבטח הגדולה באוסטרליה. המירוץ נערך כבר יותר משישים שנים ויוצא באופן מסורתי מנמל סידני בתום חג המולד. הנמל מקושט ומלא המולה וקהל, המגיע לנופף לשלום ליאכטות הרבות היוצאות במסע המפרך שאורכו יותר מאלף קילומטרים בדרכן להוברט שבאי טזמניה. אתר התחרות מאפשר לעקוב אחר המשתתפות במהלך המירוץ.
 
פברואר-מרץ > מארדי גרא (Mardi Gras Festival)
גם לאוסטרליה יש פסטיבל מארדי גרא משלה, אלא שבניגוד לחגיגה בניו אורלינס, פסטיבל זה הינו במוצהר מאירועי הגאווה הגדולים בעולם. שלושה שבועות של חגיגות בלתי פוסקות לתרבות הגייז במרכז העיר סידני, הכוללות מסיבות, סרטים, תערוכות, הופעות מוזיקליות, מצעד ססגוני ועוד.
את הפסטיבל פותחת מסיבה בבית האופרה של סידני, ואחריה נערכת שורה אדירה של מסיבות והופעות ברחבי העיר.יומה האחרון של החגיגה הוא הסוער והצבעוני מכולם. בין השאר מתקיימת בו התהלוכה המפורסמת של הפסטיבל, שהינה חגיגת רחוב אקסטרווגנדית מפוארת, עם דראג קווינס עטורות נצנצים, אופנוענים, רקדנים, גברים שריריים, תחפושות מטורפות ובמות נוסעות מקושטות. ההשתתפות בתהלוכה לא כרוכה בתשלום. בליל אותו ערב נערכת המסיבה האחרונה במועדונים ואולמות שונים ברחבי העיר במקביל, בהשתתפותם של כעשרים אלף איש. הכרטיסים למסיבה זו נחטפים, ועל כן מומלץ להצטייד בהם מבעוד מועד.
מי שפספס את עונת הקרנבל האוסטרלי מוזמן לקפוץ ליבשת הדרומית באוקטובר, אז מתקיימת מסיבת ה-Sleaze הצבעונית, שהינה אירוע התרמה למימון המארדי גרא הבא.
 
אפריל > תצוגת חג הפסחא המלכותית של סידני
כמיליון בני אדם פוקדים מדי שנה את תערוכת חג הפסחא, שהינה למעשה יריד חקלאי ענקי המתקיים בפארק האולימפי של סידני. התערוכה כוללת פירות וירקות טריים, תוצרת אורגנית, מנות יוקרה, יינות מובחרים, גבינות משובחות, מיני מתיקה ועוד שלל מאכלים שישביעו כל רעב. לצד החלק הקולינרי מתקיימים תצוגות ותחרויות של חיות משק, יריד לונה פארק עם מתקנים לכל המשפחה, תצוגות זיקוקי דינור, מכירות פומביות, מופעים לילדים, להטוטי סקייטבורד ואופנועים, מופעי קרקס, להקות רוק ואינדי, תערוכות מלאכות יד ואמנויות, רודאו ועוד ועוד. הילדים יוכלו לצאת מהתערוכה עם מעין "שקית יום הולדת" מיוחדת לחג, המלאה בממתקים והפתעות (בתשלום נוסף).
 
יוני > פסטיבל הסרטים של סידני
פסטיבל הסרטים של סידני נחנך ב-1954 וכיום הינו הגדול ביותר באוסטרליה. שבועיים של הקרנות סרטים מקומיים ובינלאומיים, כולל פרמיירות נוצצות ומיטב הכוכבים.
 
יולי-אוגוסט > תערוכת הסירות הבינלאומית (Sydney International Boat Show)
אירוע נהדר לחובבי שיט: תצוגת ענק שבמסגרתה מוצגים מאות כלי שיט על פני חלל בן 28 אלף מטר רבוע. לצד התערוכה מתקיימים אירועים והופעות, כולל תחרות בניית סירות, סדנאות, תערוכה בנושא דיג ועוד ועוד.
 
ספטמבר > פסטיבל הריצה של סידני (Sydney Running Festival)
סידני לא מסתפקת במרתון הקלאסי בן 42.195 קילומטרים המיועדים לאצנים בכושר נפלא, ומציעה במסגרת פסטיבל הריצה גם חצי מרתון, ריצת משפחות בת ארבעה קילומטרים, ואת "ריצת הגשר" – המסלול הפופולרי ביותר העובר בחלקו על גשר הארבור המפורסם הצופה על הנמל, ומושך מדי שנה יותר מ-8,000 רצים.
 
31 בדצמבר > ראש השנה האזרחית (New Year`s Eve)
מסיבות לרגל הסילבסטר יתקיימו באתרים רבים אינספור בסידני ובאוסטרליה, אך כלום לא ישווה למראה המפורסם מכולם: חגיגת זיקוקי הדינור המרהיבה מעל לנמל סידני, כשברקע גשר הארבור המקושט אורות ובית האופרה המהולל. אי אפשר לבקר באוסטרליה בערב השנה החדשה ולהיות במקום אחר.