אשרות ושגרירויות
ישראלים המבקרים באוסטרליה זקוקים לאשרת ביקור.
את הבקשה לאשרה ניתן להגיש דרך האינטרנט. ניתן להגיש בקשה גם דרך הדואר או דרך סוכנויות הנסיעות. יש להגיש את הבקשה לפחות חודש לפני תאריך הנסיעה המתוכנן. 

שגרירות אוסטרליה בישראל
כתובת: יהודה הלוי 23, מגדל בנק דיסקונט, תל אביב
טלפון: 03-6935000
 
שגרירות ישראל בקנברה
כתובת:  Turrana St 6, Yarralumla
טלפון: 61-2-62154500


איך להגיע
שדה התעופה הבינלאומי של סידני (Sydney Kingsford Smith International Airport) נמצא כשמונה קילומטרים מדרום למרכז העיר לחופו של מפרץ בוטאני. זהו שדה התעופה הבינלאומי הראשי של אוסטרליה כולה.
אין טיסות ישירות לסידני מישראל. רוב הטיסות עוצרות בדרך ביעדים שונים במזרח הרחוק, ולעתים באירופה או
בארצות הברית. 
משדה התעופה אפשר לנסוע למרכז העיר במונית, מיניבוסים או אוטובוסים מקומיים, אך הדרך הנוחה ביותר היא באמצעות הרכבת התחתית (Airport Link). הנסיעה בה אורכת כעשר דקות עד רבע שעה בלבד. הרכבת פועלת מדי יום בין השעות 01:00-5:00.
 
ניתן להגיע לסידני ממקומות שונים באוסטרליה באמצעות טיסות פנים, ברכב, באוטובוסים או ברכבות. אוטובוסים מגיעים לסידני מכל הערים הראשיות באוסטרליה, והם לרוב זמינים, מהירים וזולים מנסיעה דומה ברכבת. רכבת CountryLink מקשרת בין סידני ליעדים בניו סאות' וויילס, ויקטוריה, קווינסלנד וקנברה. רכבת Cityrail מחברת את העיר עם יעדים סמוכים באזור כמו ניוקאסל, ואילו רכבת האינדיאן פסיפיק מרחיקה מהעיר עד אדלייד, ברוקן היל ופרת'. 


מתי להגיע
הקיץ, בחודשים דצמבר-פברואר, הוא העונה הטובה ביותר ליהנות בה מבילוי בחופים של סידני ומשלל פסטיבלים ואירועי חוצות. הסתיו (מרץ-מאי) יותר, אם כי פחות מתאים לבילוי בחופים. החורף (יוני-אוגוסט) קריר וגשום, אם כי לא קר במיוחד. האביב (ספטמבר-נובמבר) נעים מאוד, ומתאים לבילוי בחוץ ובאטרקציות הרבות של העיר.