לשכות תיירות
אתר לשכת התיירות של קליפורניה

מטבע
דולר אמריקאי

הפרש שעות
קליפורניה מאחרת את שעון ישראל בעשר שעות.

תקשורת
קידומת החיוג הבינלאומית של ארצות הברית היא 1. למספרים בקידומת החיוג החינמית 800 ו-888 ניתן להתקשר רק מתוך ארצות הברית.

תחבורה
התחבורה הציבורית הבינעירונית בקליפורניה כוללת את רשת הרכבות אמטרק (Amtrak) ואת רשת האוטובוסים של חברת גרייהאונד (Greyhound). הרכבות נוחות יותר באופן ניכר, אולם מספר היעדים מצומצם יותר, כמו גם מספר הרכבות היוצאות מדי שבוע בכל קו. האוטובוסים מהירים ומעט זולים מהרכבת, אך הנסיעה למרחקים גדולים עלולה להיות מפרכת.
שכירת או קניית רכב היא הדרך הנוחה ביותר לטייל בקליפורניה, במיוחד אם הטיול מתמקד באתרי טבע, שאליהם אפשרויות ההגעה בתחבורה הציבורית מוגבלות. ניתן להשכיר רכבים וקרוונים בכל הערים הגדולות. כמו בישראל, חגירת חגורות בטיחות היא בגין חובה לכל נוסעי הרכב, גם במושב האחורי.
בתוך הערים התחבורה הציבורית לרוב נוחה ויעילה, ופוטרת את הנוסע מבעיות החנייה. עם זאת, בלוס אנג'לס כמעט בלתי אפשרי לטייל ללא רכב פרטי או מונית בשל תשתית התחבורה הציבורית המוגבלת. שימו לב שבנתיבים המסומנים כ-"Car Pool" ניתן לנסוע רק אם ברכב יש לפחות שני נוסעים, כולל הנהג (באזור מפרץ סן פרנסיסקו ההגבלה היא לעתים שלושה נוסעים ומעלה כולל הנהג).
כאשר מטיילים מחוץ לעונה באזורים בעייתיים שבהם יש סכנה לסגירת כבישים (בהרים למשל ובאזור הפארק הלאומי יוסמיטי), ניתן לברר את תנאי הכבישים בטלפון: 1-800-4277623.