לשכות תיירות
למועצת התיירות הג'מייקנית יש סניפים בקינגסטון ומונטגו ביי, וכן סניפים במיאמי, טורונטו, טוקיו וערים שונות באירופה. 
 

המשרד בקינגסטון
כתובת: 64 Knutsford Blvd
טלפון: 1-876-9299200

המשרד במונטגו ביי
כתובת: 18 Queens Drive
טלפון: 1-876-9524425
 


מטבע
המטבע הנהוג במדינה הוא דולר של ג'מייקה. אין צורך להצטייד בו מבעוד מועד, וניתן להגיע עם דולרים אמריקאים ולהחליפם במקום. בכל אזורי אתרי הנופש יש משרדי החלפת כספים ובנקים. אפשר להשתמש בכרטיסי אשראי בינלאומיים וניתן להחליף המחאות נוסעים.


 

הפרש שעות
ג'מייקה מאחרת את שעון ישראל בשמונה שעות.


 

תקשורת
קידומת החיוג הבינלאומית של ג'מייקה היא 1876.


 

תחבורה
טיסות פנים: על אף שג'מייקה הינה האי השלישי בגודלו בקריבים, היא קומפקטית למדי – פחות מחצי מגודלה של ישראל. אורך הנסיעה הממוצעת בין אתרי התיירות המרכזיים הוא כשעתיים וחצי, אך ניתן לקצר אותו למינימום בדרך האוויר: מקינגסטון למונטגו ביי או לנגריל – 35 דקות, מקינגסטון לפורט אנטוניו – 15 דקות, ממונטגו ביי לנגריל – 15 דקות, מנגריל לפורט אנטוניו – 45 דקות, וכן הלאה. Air Jamaica Express היא החברה המרכזית המפעילה טיסות פנים, ולצדה פועלות חברות התעופה Air Link ו-TimAir.
בנוסף לטיסות הפנים בין יעדים שונים יש אפשרות לצאת לטיסות נופיות קצרות.
תחבורה ציבורית: נסיעה באוטובוסים ובמיניבוסים המקומיים היא חוויה ג'מייקנית בלתי אמצעית ודרך זולה לנוע ברחבי המדינה, אך היא עלולה להיות מעייפת. לוח זמנים מסודר אינו בנמצא, והאוטובוס העמוס עד להתפקע מקפץ בדרכים עקלקלות ומתפתלות בין הרי המדינה. דרך מהירה יותר לנסוע בה היא באמצעות מכוניות המתפקדות כמוניות ליעדים ספציפיים, אותן ניתן לזהות על פי הסימון "PP” בלוחית הרישוי. גם מוניות אלו לא תמיד נוחות ועוצרות לנוסעים נוספים עד שהן מתמלאות.
תחבורה מיוחדת לתיירים: תחת השם JUTA מאוגדים שלל מכוניות, אוטובוסים ושאר כלי רכב המיועדים ספציפית לתיירים. אלו נוחים, מתוחזקים ומצוידים במיזוג אוויר, ונושאים לוחיות רישוי אדומות וסימון של מועצת התיירות. הנהגים מאושרים על ידי מועצת התיירות של ג'מייקה ומחויבים להשתתף בקורסים בנושאי תרבות, היסטוריה, חי וצומח של ג'מייקה.
השכרת רכב: ניתן לשכור מכוניות ואופנועים בערים הראשיות, אך הנהיגה במדינה אינה תמיד משימה קלה. כבישים רבים מפותלים ומשובשים, הנהגים המקומיים נוטים לעשות שימוש מוגבר בדוושת הגז ובצפצפה, ומראות של עזים, תרנגולות ופרות בכביש אינם דבר נדיר. כמו כן, בניגוד לישראל, הנהיגה היא בצד שמאל של הכביש.
המהירות המקסימלית היא חמישים קילומטר לשעה בשטחים בנויים ושמונים קילומטר לשעה בכביש הפתוח. השכרת רכב מוגבלת לנהגים שגילם 25 ומעלה, בהצגת רשיון נהיגה בינלאומי בנוסף לרשיון הנהיגה הישראלי. הנוסעים במושבים הקדמיים מחויבים לחגור חגורת בטיחות.