אוכל 
המסעדות ואתרי הנופש בפיג'י מגישים מנות מכל מטבחי העולם. המטבח המקומי כולל את המטבח הפיג'יאני לצד המטבח ההודי, בשל האוכלוסייה ההודית הרבה באיים. קוקודה (Kokoda) הוא מאכל פיג'יאני אהוב, העשוי מחתיכות דג טרי המושרות במיץ ליים ומוגשות עם לולו (קרם קוקוס) בתוך חצי אגוז קוקוס. פלוסמי (Palusami) הוא בשר עטוף בעלי טארו המבושל בלולו. המשקה המסורתי הוא קאווה (Kava), העשוי משורש של צמח פלפל. בפיג'י מייצרים שתי בירות מקומיות – קרלטון ופיג'י ביטר.


פעילויות מיוחדות
גלישת גלים 

הפתעות רבות יחכו לכם באתרי הצלילה של פיג'י | צילום: לן טילים

פיג'י צוברת תאוצה כיעד חביב על גולשי גלים, אולם אינה מתאימה לגולשים מתחילים. רבות מהשבירות הטובות נגישות אך ורק באמצעות סירה – מה שמבטיח שקט, אך גם מעלה את העלויות.

אתרים מומלצים:
Cloud Brake – ב-Tavarua. שבירה שמאלה של גל מהיר ברמה עולמית הכולל צינור נהדר, באחד האתרים המפורסמים ביותר באי. למרבה הצער אתר זה בלעדי למתגוררים באתר הנופש המהודר באי, כמו גם אתר Swimming Pools המוצלח.
Restaurants – אף הוא בטברואה. גל מהיר הנשבר מעל ריף חד. לגולשים מנוסים בלבד.
Frigate Passage – באי Beqa. שבירה חזרה לשמאל לגולשים מנוסים.
Wilkes – שבירה לימין מעל ריף.
Mini Cloudbrake – ניתן להגעה מהאי המרכזי. גל טוב הנשבר שמאלה מעל שונית. 

צלילה
איי פיג'י מציעים שפע עצום של אתרי צלילה נהדרים ברמות שונות, עם חיי שונית עשירים ומים חמימים לכל אורך השנה. באתרי הצלילה של פיג'י אפשר למצוא אלמוגים רכים רבים, מניפות ענק, מנטות, כרישי פטיש וספינות טבועות.

למידע נוסף