לשכות תיירות
בלשכת התיירות של סטוקהולם, שממוקמת במרכז העיר, אפשר לקבל מידע, טיפים והמלצות להתמצאות בעיר ולמקומות שאסור להחמיץ בעיר, להזמין מקומות לינה וסיורים מאורגנים, ולרכוש כרטיסים לעיר וכן את כרטיס המבקרים סטוקהולם קארד– כרטיס שמקנה כניסה חופשית למוזיאונים ואטרקציות בעיר, נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית, שיט תעלות בעיר, סיור אופניים והנחות לסיורים מאורגנים. הכרטיס תקף ליום, יומיים, שלושה ימים או חמישה ימים מרגע החתמתו בשימוש הראשון בו, עבור מבוגר אחד ושני ילדים מתחת לגיל 7.
כתובת: Vasagatan 14
טלפון: 46-8-50828508
אתר אינטרנט

מרכז מבקרים נוסף שוכן בשדה התעופה ארלנדה, ובו ניתן לקבל מידע על שדה התעופה ועל העיר, לרכוש כרטיסים לאוטובוס שמוביל משדה התעופה לעיר, לרכוש את כרטיס סטוקהולם ועוד.
 


מטבע
המטבע הנהוג בשוודיה הוא קרונה שוודית (כתר).
 


הפרש שעות
שוודיה מאחרת את שעון ישראל בשעה אחת.
 


תקשורת
קידומת החיוג הבינלאומית של שוודיה היא 46. הקידומת של סטוקהולם היא 8.
 


תחבורה
משדה התעופה ארלנדה למרכז העיר: שדה התעופה הבינלאומי של שטוקהולם, ארלנדה (Arlanda), ממוקם כ-37 קילומטרים צפונית לשטוקהולם. הדרך המהירה והנוחה ביותר להגיע למרכז העיר היא באמצעות הרכבת המהירה Arlanda Express המקשרת בין שדה התעופה לתחנה המרכזית של שטוקהולם. הרכבת פועלת בתדירות גבוהה מאוד מ-5:00 בבוקר ועד 1:00 בלילה. הנסיעה נמשכת 20 דקות ומחירה 240 קרונות לכיוון אחד באמצע שבוע. ילדים עד גיל 17 המלווים במבוגר שמשלם מחיר מלא לא משלמים. זו הדרך המהירה והנוחה ביותר להגיע למרכז העיר. אפשר להגיע למרכז העיר גם באוטובוסים ובמוניות.

בתוך העיר: בשטוקהולם יש מערכת תחבורה ציבורית יעילה ומפותחת, שכוללת אוטובוסים, רכבות, רכבת תחתית, טראם ומעבורות. הדרך הנוחה ביותר לנוע ברחבי העיר היא ברכבת התחתית, שתחנותיה מעוטרות בעבודות אמנות של אמנים שונים.

כרטיסים לתחבורה הציבורית ניתן לרכוש במרכזי המידע לתיירים, בתחנות הרכבת התחתית, בקיוסקים או בס.מ.ס. בנסיעה באוטובוס יש לרכוש את הכרטיס מראש במכונות אוטומטיות שמצויות במרבית תחנות האוטובוס ובהן ניתן לשלם במזומן ובכרטיס אשראי.
כדי להתרשם מהעיר ומנופיה כדי לסייר באוטובוס מס' 69 או בטראם מס' 7 שעוברים דרך מרבית האטרקציות בעיר.