תפריט עמוד

קלאב מד: קורסיקה כיעד חדש לישראלים

רשת המועדונים Club Med משיקה את האי קורסיקה כיעד חדש לישראלים לקיץ 2015 ומציעה חבילות נופש משפחתיות במועדון Sant'Ambroggio. בחגים יהיו חבילות עם טיסות ישירות

קורסיקה, האי הרביעי בגודלו בים התיכון, שייך לצרפת וידוע יותר מכל כמקום הולדתו של המצביא נפוליאון. הנוף של קורסיקה מגוון מאוד – רכסי הרים משוננים, מפרצים חבויים ועשרות חופים מרהיבים. יש בה יערות צפופים ועיירות ימי ביניימיות מוקפות חומות, וכל אלה נמצאים על רקע של צוקי גרניט פראיים, הנשברים בתלילות אל תוך המים. הוסיפו לכל אלה מזג אוויר ים-תיכוני ותקבלו יעד תיירותי אקסקלוסיבי במיוחד באירופה, אך למרבה הפלא לא אצל התייר הישראלי.

מיקומה של קורסיקה (Corsica) על דרך המסחר במערב הים התיכון הפך אותה ליעד אסטרטגי לאורך ההיסטוריה ותושביה ידעו אינספור ניסיון פלישה וכיבוש, בין היתר, על ידי היוונים, הקרתגים והרומאים, שכל אחד מהם הותיר בה את חותמו. במאה ה-18 עברה קורסיקה מידיים איטלקיות לצרפתיות, אך עדיין ניתן למצוא בה ניחוח איטלקי, שבא לידי ביטוי במבצרים בסגנון גנואזי, כנסיות בארוקיות, שפה המזכירה את הניב הטוסקני ומטבח מקומי בעל השפעות איטלקיות.

אופי הבילוי האפשרי בקורסיקה מגוון וכל אחד יכול למצוא כאן את מבוקשו. מצד אחד, היא מתאימה לחופשה נעימה בחופים, כולל כל אפשרויות ספורט המים, שנורקלינג וצלילה. מאידך, הנוף ההררי והפראי מאפשר טיולים מאתגרים ברגל או ברכב. וכמובן, מומלץ לשלב ביקור בערים הנעימות שבאי.

קורסיקה מציעה מגוון גדול של פעילויות – מחופשה נינוחה בחופים ועד טיולים רגליים במרכז ההררי של האי

Club Med Sant'Ambroggio, מועדון בעל 3 קלשונים, ממוקם באחד המפרצים היפים ביותר בצפון-מערב קורסיקה. הוא תלוי על צוק סלעי, מוקף מים צלולים בין האיל רוס לקלבי (רכבת תיירים קטנה נוסעת ביניהם) ובים טורקיז עם חול לבן. המועדון החלומי שוכן בסביבה ייחודית, בין ההרים לים. זהו מועדון למשפחות, שמקבל בברכה ילדים מגיל ארבעה חודשים, עם מסגרת לילדים מגיל ארבע. מסגרות הילדים הייחודיות (מגיל 17-4) מאפשרות שעות רבות של הנאה ולמידה עם שפע פעילויות המיועדות לגילאים השונים. מדריכי ה-G.O המקצועיים יחשפו את הילדים לפעילויות ספורט ויצירה שיעזרו להם לגלות כישרונות חבויים וישפרו את הביטחון העצמי.

המועדון שוכן על סלע המשקיף על העיר והמרינה שלה. במועדון 291 חדרי בונגלו פזורים בלב צמחייה שופעת, חדר קלאב אלגנטי ונוח בקומת קרקע או קומה ראשונה של הבונגלו. יש גם חדרי קלאב משפחתיים, הכוללים שני חדרים בקומת קרקע של הבונגלו או חדר קלאב עם נוף לים מהמרפסת המרוהטת. במועדון שתי בריכות חדשות, אחת מיועדת לילדים ואחת למבוגרים, והוא מציע מגוון פעילויות בים, בהן שייט מפרשיות (ללא תשלום לאורחים) ושנורקלינג, וסוגים שונים של ספורט כמו התעמלות מים, כדורגל, טניס, כדורסל, כדורעף חופים ועוד. בתוספת תשלום מתקיימים קורסי צלילה לכל הרמות.


Club Med Sant'Ambroggio בקורסיקה

גולת הכותרת של החופשה כאן היא הטיולים הרגליים המגוונים בנופיה המדהימים של קורסיקה. ניתן להירשם באמצעות אחראית התיירות של המועדון לסיורים ולטיולים מודרכים ברחבי האי, בהתאם לדרגות הקושי המתאימה לכם – מקל ועד מטיבי לכת (חלק מהטיולים הם בתוספת תשלום וחלקם כלולים בחבילה). באזורים ההרריים, הרי גרניט חרוצים על ידי נקיקים שוצפי מים ובריכות טבעיות בצבע איזמרגד. ההרים יורדים בתלילות אל החופים, מהיפים בים התיכון, בהם חורש ים תיכוני יורד עד לקו המים ממש. בכמה מקומות מזדקרים עצי אורן ענקיים, שהגלים מלטפים את גזעיהם. במערב ובדרום, החופים עשירים במפרצים, בהם סלעים וצוקים גבוהים. בין השאר, תוכלו לצאת לטיול ב-Saleccia Beach – חוף בתולי וייחודי, עם מים צלולים וחול לבן, המוקף בדיונות ועצי אורן, שבו צולם הסרט "היום הארוך ביותר". ניתן להגיע אל החוף ברכב 4X4 באמצעות הטיול הרכוב המוצע במועדון. בעיר קלבי חיי הלילה סוערים ומגיעים אליה כמה מהזמרים הצרפתיים המפורסמים ביותר לנגן ג'אז בפאב ששמו TAO. העיירה נמצאת במרחק של 20 דקות נסיעה מהמועדון.

החבילה המקיפה של Club Med כוללת את כל מה שצריך לחופשה מושלמת ללא דאגות: טיסות ישירות והעברות למועדון, מאכלי גורמה ובר חטיפים חופשי, בריכות שחייה גדולות, שיעורי ספורט בכל הרמות ולכל הגילאים, מסגרות ילדים המותאמות לגילאים השונים, מופעים ובידור בכל ערב. בחגים מוצעות חבילות מיוחדות עם טיסות ישירות במחירים שנעים בין 1,110 ל-1,364 אירו לאדם לשישה/שבעה לילות.

לקריאה נוספת:

קורסיקה: ביקור באי היופי 
קורסיקה: ביקור באי היופי
קורסיקה, המכונה אי היופי, מציעה למבקרים נופים מגוונים להפליא, שכוללים חופים ארוכים, ערים מבוצרות, שמורות טבע ואפילו פסגות הרים מושלגות

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.