תפריט עמוד

בחר בטאיוואן כטיפול הרפואי הבא שלך

טאיוואן ידועה בנופים המדהימים, האוכל הטעים, התרבות המעניינת והייחודית ואנשים הידידותיים, אך האם ידעתם שטאיוואן נחשבת גם לאחד מהמקומות הטובים בעולם ביותר לתיירות מרפא? (תוכן שיווקי)

טאיפיי, ה-12 ביולי, 2021 – טאיוואן ידועה בנופים המדהימים, האוכל הטעים, התרבות המעניינת והייחודית ואנשים הידידותיים, אך האם ידעתם שטאיוואן נחשבת גם לאחד מהמקומות הטובים בעולם ביותר לתיירות מרפא? הודות לאיכות הגבוהה והמחיר המשתלם יחסית בכל הקטגוריות הרפואיות, אסייתיים רבים וטאיוואנים הגרים מעבר לים מגיעים לבדיקות בריאות כלליות, טיפולי שיניים, LASIK, IVF ,ניתוחים קוסמטיים ועוד. לשם כך, טאיוואן מציעה אשרת מבקרים ייעודים למטרות רפואיות.

מערכת הבריאות הלאומית של טאיוואן מסובסדת על ידי משלמי המסים, ובעוד שקיימות מרפאות פרטיות, אפילו בתי חולים ציבוריים ומומחים מקפידים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ועושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר במחירים משתלמים במיוחד גם עבור תיירים. עלות הניתוחים בטאיוואן היא בדרך כלל חמישית עד שישית מהמחירים בבתי החולים בארה"ב או בבריטניה, בעוד טאיוואן לא פחות תחרותית עם מדינות אסיה אחרות – למשל, ההוצאות על ניתוחי החלפת מפרק הברך או הירך הן בסביבות 40% פחות מהמחיר שתצטרכו לשלם בסינגפור ובתאילנד. גם לאחר עלויות כרטיסי הטיסה והמלונות, תחסכו סכום כסף נכבד. חשוב לציין כי המחיר נמוך יותר לא אומר ירידה באיכות לעומת הרפואה במערב. מומחים רפואיים רבים בטאיוואן רכשו את השכלתם והכישורים הרפואיים שלהם בצפון אמריקה, וכתוצאה מכך מדברים אנגלית שוטפת.

מקור: כוח משימה הטאיוואני של תיירות המרפא.

מקור: כוח משימה הטאיוואני של תיירות המרפא.

אנשים רבים מגיעים לטאיוואן לבדיקות בריאות כלליות – כולל צילומי רנטגן, בדיקות MRI, בדיקות דם ובדיקות גופניות. השקיעו חצי יום בשהייה באחד ממרכזי הרפואה האיכותיים בטאיוואן, בדקו את בריאותכם, קבלו את התוצאות שלכם יחד עם המלצות רפואיות מקצועית מרופא ידידותי. חבילות לבדיקת בריאות כוללת בבית חולים מוביל כמו בית החולים האדוונטיסטי בטאיוואן מתחילות בדרך כלל החל מ- 560 ש״ח בלבד.

טאיוואן היא גם יעד פופולרי לטיפולי שיניים או לניתוחים אלקטיביים כגון ניתוחי LASIK או ניתוחים קוסמטיים וטיפולי יופי אחרים כגון טיפולי עור בלייזר והזרקת בוטוקס. האיכות, היעילות והמחיר המשתלם הופכות את טאיוואן לבחירה מצוינת. בכל מה שקשור לביקור בטאיוואן, לא רק שנהנים וחווים חוויות נפלאות מהטיול אלא גם חוזרים לישראל בריאים ויפים יותר.

אם אתם תוהים היכן להתחיל את המחקר לכל הנוגע לתיירות מרפא בטאיוואן, אתם מוזמנים לבקר באתר הייעודי של ממשלת טאייוואן שבו ניתן למצוא בתי חולים או מרפאות מתאימים: www.medicaltravel.org.tw

כמובן ששום טיול לטאיוואן (אפילו אם מטרתו לשם טיפולים רפואיים) לא יכול להיות מושלם מבלי לטעום מהמאכלים המקומיים או לבקר באתרים המפורסמים ואטרקציות השונות. ממליצים לבקר באתר של משרד התיירות של טאיוואן כדי לקבל מידע נוסף על האטרקציות השונות באי: eng.taiwan.net.tw

עם ירידה במספר מקרי הקורונה החדשים בטאיוואן הודות למאמצים המוצלחים של ממשלת טאיוואן, משרד התיירות הטאיוואני מקווה שטאיוואן תפתח את גבולותיה מחדש בפני תיירים ישראלים בקרוב. כרגע כל מי שרוצה לטוס לטאיוואן, אנו ממליצים לו ליצור קשר עם נציגות טאיוואן בישראל בכתובת: (www.roc-taiwan.org) בנוגע ליכולת להיכנס למדינה.

על משרד התיירות הטאיוואני

משרד התיירות הטאיוואני (TTB) הוא המשרד הממשלתי הרשמי של טאיוואן (R.O.C) המופקד על מדיניות התכנון, הפיתוח והשיווק של תיירות הפנים והחוץ של טאיוואן. השוק הישראלי מנוהל על-ידי הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטאיוואני. הסלוגנים המלווים את שיווק טאיוואן הם "זה הזמן לטאיוואן" ו-"הלב של אסיה", כשהדוב הלאומי של טאיוואן מהווה את הסמל הראשי.

###

למידע נוסף על טאיוואן, אנא בקרו אותנו באתר הרשמי: https://eng.taiwan.net.tw או בדף הפייסבוק שלנו www.facebook.com/Taiwan.org.il

המדריך המלא לטייוואן

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.