תפריט עמוד

פסח בפריז – חופשה אביבית בעיר האורות

בין אם אתם רוצים לצאת לחופשה רומנטית עם בן או בת זוג או מתכננים חופשה משפחתית בחו"ל, פריז היא יעד אידיאלי. ובאביב, פריז יפה ומושכת במיוחד

חופשת הפסח מתקרבת ואיתה שלל הזדמנויות לבילויים ונופש. אם קיבלתם החלטה שהפסח הזה אתם מבלים בחו"ל ועדיין לא החלטתם מהו היעד בו אתם מעוניינים, הרשו לנו להמליץ לכם על אחת הערים הרומנטיות והיפות ביותר, פריז, עיר האורות.

עיר האורות – מתאימה לכולם
אם אתם מעוניינים לדעת למה כדאי לנסוע דווקא לפריז ודווקא בחופשת הפסח שלכם נוכל לומר שזו העונה האידיאלית לשהות באחת הערים המוכרות והמקסימות ביותר של יבשת אירופה. אפריל הוא חודש בו הטמפרטורות נעימות וניתן להסתובב שעות רבות ברחובותיה המקסימים של פריז ואף לחוות עם הילדים את כל האטרקציות שיש לעיר להציע. בנוסף, עיר זו מתאימה לכל הרכב (משפחה, זוגות ויחידים) ויש בה מסעדות רבות ובתי קפה, חנויות, אתרים מיוחדים ואטרקציות רבות נוספות.

פריז – כרטיס ביקור
פריז היא עיר הבירה של מדינת צרפת וממוקמת ביבשת אירופה בחבל איל דה פרנס. היא העיר הגדולה ביותר והמשגשגת ביותר בצרפת ונחשבת כסמלה של המדינה. מדי שנה מגיעה אליה כמות אדירה של תיירים, שחוזרים לארץ מולדתם עם חוויות רבות מהעיר המיוחדת. היא קרויה גם "עיר האורות", משום שהיא היתה אחת הערים הראשונות בצרפת בה השתמשו בתאורת רחוב, וגם משום שהיא נחשבה כבר בתקופת ההשכלה למרכז הידע והנאורות בצרפת. פריז ידועה כאחת הערים הרומנטיות באירופה ולכן רבים מחליטים לבלות בה את הנופש הזוגי שלהם ולעיתים גם את ירח הדבש. משום שהעיר היא גם המרכז הפיננסי והתרבותי של צרפת, ניתן למצוא בה גלריות רבות לאמנות, מוזיאונים מסוגים שונים, ספריות, פסטיבלים שנערכים כל שנה, בתי קולנוע, בתי קפה ומסעדות, תשתית מפותחת של תחבורה, שכוללת את הרכבת התחתית הידועה, המטרו, רכבות בינעירוניות, רכבת פרברית, חברות רבות של השכרת רכב בצרפת ועוד. השפה העיקרית בפריז היא צרפתית, אידיאלי לנסוע אליה בחודשים אפריל עד יוני, לפני חום הקיץ ואחרי החורף הקר. המטבע, כמו בשאר צרפת, הוא היורו.

כנסיית נוטרדאם ונהר הסן בלב פריז

פריז לכל המשפחה
פריז אמנם אידיאלית לזוגות, אך היא גם עיר שמתאימה לבילוי של חופשה משפחתית עם הילדים. פנייה אל חברת השכרת רכב בצרפת תאפשר לכם להגיע בקלות אל יעדים רבים בפריז וסביבותיה, כמו למשל שדרות שאנז אליזה, קתדרלת נוטרדאם, מגדל אייפל, מוזיאון הלובר, גשר פון נף, הקונסיירז'רי ועוד, ללא תלות בתחבורה הציבורית. בנוסף, תוכלו לצאת עם כל המשפחה לטיולים מסביב לפריז או באזורים שונים בלי שהילדים יתעייפו מהנסיעות וההליכה לכל אתר. אם אתם מעוניינים לקחת את הילדים לאטרקציות מחוץ לפריז תוכלו לנסוע לדיסנילנד פריז או לפארק אסטריקס. אם אתם מעוניינים להישאר בעיר תוכלו לבקר יחדיו בגן החיות המרשים של העיר, בגני לוקסמבורג, באקווריום ובכל מיני אטרקציות נוספות שמתאימות לכל המשפחה.

ילדים משיטים סירות בגני לוקסמבורג. העיר מתאימה מאוד למשפחות עם ילדים בכל הגילאים

פריז היא אחת הערים היפות והמרשימות באירופה. תכנון נכון, שכולל רשימה של אטרקציות בעיר וסביבותיה, בית מלון בו אתם מעוניינים לשהות ומספר טלפון של חברה להשכרת רכבים בצרפת יאפשרו לכם לחוות טיול מהנה, בו תנצלו בחוכמה ובהנאה כל דקה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.