זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

טיול קראוונים מהיער השחור לשווייץ

01-10.4.15 טיול קראוונים מהיער השחור לשווייץ טיול חוויתי לכל המשפחה

טיול קראוונים מהיער השחור לשווייץ

טיול באמצעות ראלי קראוונים

 

מהיער השחור לשווייץ טיול חוויתי לכל המשפחות

תוכנית הטיול

היום הראשון
בבוקר ניפגש בשדה התעופה בן גוריון ונעלה על הטיסה לגרמניה לעיר מינכן בירת בוואריה, לאחר הנחיתה בגרמניה נעלה על אוטובוס שייקח אותנו לתחנת ההשכרה שם נתחיל בקבלת הקרוואנים, לאחר שנתארגן על הקרוואנים נמשיך למרכז קניות קרוב להצטיידות ראשונית של מזון לטיול ומשם נתחיל את הטיול בנסיעה מערבה בכבישים המהירים המפורסמים של גרמניה ה- "אוטובאן" לכיוון העיר שטוטגארד ובנסיעה לא ארוכה משם נמשיך לחניון בצפון היער השחור, בחניון הילדים ייהנו ממתקני המשחקים שבו ולאחר מפגש ערב נפרוש לשינה.

היום השני
את היום הזה נקדיש לאגם הקטן הקרחוני המיוחד של מרכז היער השחור אגם טיטיזה. נתחיל בנסיעה לעיירה טיטיזה למגרש החניה המרכזי ומשם נרד לסיור קצר וזמן חופשי במדרחוב של העיירה בינות לעושר חנויות המזכרות של היער השחור ומיטב מטעמי האזור. ניפגש במזח על שפת האגם ונצא לשייט רגוע של חצי שעה על האגם שבסופו נחזור ברגל לקרוואנים.
משם נמשיך לפארק המים המקורה הגדול של היער השחור באד פרדאייס ל- 4 שעות של כיף בפארק המים המחומם מקורה. בסיום הפארק נחזור עצמאית לחניון בעיר פרייבורג ובערב נקיים ארוחת ערב קבוצתית ונקנח בסרט במועדון לילדים וקפה בבית הקפה הצמוד לחניון למבוגרים.

היום השלישי
בבוקר נתחיל בנסיעה קצרה צפונה ונצא לטיול בחלק המרכזי של היער השחור נתחיל בביקור במוזיאון הפתוח של היער השחור שבו נטייל בין הבתים השונים, נכין משרוקיות קוקייה, נראה כיצד טוחנים קמח ומנסרים עצים בכוח המים .
נמשיך לגלישות של כיף במגלשת רודלבאן מהירה ליד העיירה גוטך ביער השחור.
משם בנסיעה קצרה לכיוון העיירה טריברג המהווה מרכז לייצור שעוני קוקייה, אשר נוצרו והתפתחו ביער השחור ולא כפי שמקובל לחשוב בשוויץ, נמשיך לעיירה מקום משכנם של מספר אומנים יוצרים של עבודות עץ נצא לסיור רגלי למפלי טריברג המפלים הגבוהים ביותר בגרמניה ונקנח בזמן חופשי בעיירה טריברג.
נסיים את היום בנסיעה דרך הכביש הנופי של היער השחור כביש 500 דרומה ומשם דרך כביש 31 חזרה לחניון בפרייבורג

היום הרביעי
בבוקר נשאיר את הקרוואנים בחניון ונצא ברגל לעיר פרייבורג בירת היער השחור לסיור מודרך שיוביל אותנו לאורך תעלות המים, הרחובות המרוצפים אבן, לוחות הפסיפס ברחובות, נתחיל בביקור בבית הכנסת של העיר ונשמע על סיפור המקום וההיסטוריה של הקהילה היהודית שבעיר. נמשיך לכיכר המרכזית של העיר ונבקר בכנסיה המפורסמת של פרייבורג שלאחר מכן נגיע לשוק ולמדרחוב עם החנויות בעיר פרייבורג נסתובב בשוק שביום זה הוא שוק הפסחא הגדול ובקניות בעיר ביום שבו כל מבצעי המכירה של הפסחא בזמן חופשי.
בערב לאחר שנחזור לחניון ברגל או ברכבת נגיע לחניון שם נתארגן לקראת ערב ליל הסדר הנחגג יום לאחר ליל הסדר בארץ וניפגש כל הקבוצה לארוחת ליל הסדר כאשר צוות ראלי קרוואנים דואג לכל סממני החג והקבוצה לאוכל. נשב ביחד בערב עם שירי החג עד הלילה.

היום החמישי
בבוקר נצא צפונה לחניון הקרוואנים בפארק השעשועים אירופה פארק משם נלך לפארק ואת היום הזה נקדיש לכיף עם עוד כיף ורק כיף כאשר נבלה אותו כולו מהפתיחה פארק השעשועים הטוב באירופה – אירופה פארק, נעבור בתקנים המאתגרים ברכבות הרים וסירות עם "לופים", נראה סרט ארבעה מימדים ועוד .
נעבור בין המדינות השונות נוכל לאכול סופלקי ביוון או דגים בסקנדינביה ולקנח בקפה איטלקי משובח או סתם פיצה וצ'יפס ואחרי האוכל עד הסגירה נמשיך ליהנות מהמתקנים השונים מהחללית הרוסית מיר ועד לאבובים בסקנדינביה או רכבות השלג בשוויץ או ברכבות ההרים המהירות והגדולות באירופה.
לאחר יום כיף בפארק השעשועים אירופה פארק נחזור כל אחד בזמנו לחניון הקרוואנים בעיר פרייבורג.

היום השישי
בבוקר נצא לטיול בחלק הדרומי של היער השחור, נתחיל בנסיעה דרומה קרוב לעיר פרייבורג להר השני בגובהו ביער שחור שוננסלנד, כאשר נגיע נעלה ברכבל לפסגת ההר נלך לטיול מעגלי בפסגה שלו שבסיום המסלול נרד בחזרה מההר ברכבל לקרוואנים.
נתחיל בנסיעה דרומה לעיירה הסל שם נבקר במערת נטיפים מעניינת ומהעתיקות שנמצאו ביער השחור, נרד לסיור במערה נראה צורות שונות בסלע ומעיין ומפל תת קרקעי נראה את נטיף העתיק ביותר שהתגלה במערות נטיפים בגרמניה.
נצא בנסיעה קצרה לעיירה שטייננהופן שם נבקר בפארק ציפורים, לאחר שנבקר בכלובים ובתצוגות של הציפורים נמשיך בצפייה במופע של ציפורי טרף כמו עיטים, נשרים ועוד. משם נמשיך לצפייה ולהאכלה של קופי מקוק הנמצאים בחצר הקופים הצמודה.
משם נמשיך בנסיעה דרומה נעבור את הגבול לשוויץ ונסיים את היום בנסיעה דרומה לבירת שוויץ העיר ברן לחניון הנמצא מעט צפונית לעיר בערב נקיים פעילות לילדים אשר ומפגש של קפה למבוגרים.

היום השביעי
בבוקר נקום ליום המוקדש למאפיינים של שוויץ. נתחיל בנסיעה קצרה דרומה לעיירה גרואייר שם נמצא מפעל הגבינות המפורסם של גרואייר.
נתחיל בנסיעה דרומה ונמשיך בעקבות הריח לכפר ברוק הסמוך לביקור במרכז המבקרים של מפעל השוקולד קלייה שבו נעבור מהסיפור של איך ומאיפה מגיעים פולי הקקאו ואיך מיוצר השוקולד ונצפה בקו הייצור ונסיים כמובן בטעימות לא מוגבלות של שוקולד מריר או חלב של מותגי האיכות של שוקולד שוויצרי.
נמשיך משם למפעל הגבינות שם נוכל לראות את מרתף הגבינות ולרכוש ממיטב גבינות ושמנת גרואייר, המעוניינים יוכלו לצפות על תהליך הייצור של הגבינות ואיך הופכים עשב דרך פרה לחלב ומשם לגבינה צהובה המפורסמת גרואייר אשר מיוצרת במקום.
משם נמשיך בנסיעה קצרה ונעלה אחר כך ברגל על הגבעה המתנוססת לה מעל כל המישור הגדול של גבעות גרואייר לביקור בטירת גרואייר שהיא טירת ימי ביניים שנשתמרה ברחוב מרוצף עם מסעדות ובתי קפה וכמובן סיור בין חדרי האבירים הגנים וחדרי הטירה השונים בסיום הסיור נרד ברגל מהגבעה אל לקרוואנים שלנו ולאחר ארוחת צהריים .נסיים את היום בנסיעה צפונה חזרה לעיר ברן לחניון נקיים הקרנט סרט לילדים ומפגש של קפה למבוגרים.

היום השמיני
בבוקר נצא צפונה לעיר שפהואזן שבשוויץ שם נמצאים המפלים הרחבים ביותר באירופה הם במפלי הריין, במפלים נלך לבסיס המפלים שם נעלה על סירה אשר תשיט אותנו למרכז המפלים שם נרד לסלע המתנוסס לו במרכז המפל ונטפס על הסלע לתצפית על המפלים והסביבה, בסיום התצפית נעלה על הסירה ולאחר שייט בצמוד למפל נחזור לחוף מבטחים.
נמשיך בנסיעה לאורך חופו של אגם בודן, נעבור לגרמניה ומשם נמשיך בנסיעה ליד העיר קונסטנץ על שפת האגם לאי הפרחים המפורסם מייניהו. באי ניסע באוטובוס למרכז האי ונצא לטיול ברגל לביקור בגני הפרחים, אולם חממת הסחלבים, פסלי הברווזים, גני הקקטוסים ונסיים בביקור בחממות הפרפרים הטרופיים. לאחר שנחזור לקרוואנים משם נמשיך בנסיעה לשפת האגם השני בגודלו באירופה לשוויץ וחזרה לגרמניה לחניון ליד העיר לינדאו, ערב נקיים מפגש קבוצתי למבוגרים וסרט לילדים

היום התשיעי
בבוקר נצא מהחניון בנסיעה צפונה ואחר כך מזרחה ליום שכולו כיף ושעשוע בפארק השעשועים סקי ליין שבו מגוון של מתקנים בגובה השמיים כמו רכבות הרים, כדור נפילה חופשית, גלגל ענק לילדים גדולים ומבוגרים ומתקנים רבים לקטנים כולל מכוניות, מתקני מים ועוד ועוד נמשיך את הבילוי בפארק השעשועים סקי ליין עד לסגירה שלו.
לאחר הסגירה נמשיך בנסיעה צפונה לחניון הנמצא על שפת נהר ה- לך שם נוכל ליהנות מסיום היום של פעילות ספורט לילדים בזמן שאנחנו נתחיל להתארגן להחזרת הקרוואנים ובערב נקיים מפגש סיכום של הטיול עם קפה ועוגה בהשתתפות כל הקבוצה.

היום העשירי
בבוקר נצא בנסיעה של כשעה צפון מזרחה לכיוון העיר מינכן שם ניכנס לתחנת ההשכרה להחזרת הקרוואנים שהיו ביתנו בימים האחרונים. נשלים את הליך האריזה וההחזרה של הקרוואנים ולאחר ההחזרה ניפרד מהם לשלום נעשה תמונה קבוצתית ונעלה על האוטובוס. נצא למרכז מינכן לטיול מודרך במרכז העתיק של מינכן משם נמשיך לזמן חופשי במדרחוב ובבית העירייה נצא לביקור בכפר האולימפי ובתצוגה של חברת BMW, במידה והזמן יאפשר נבקר באצטדיון הכדורגל של באיירן מינכן.נמשיך וניסע עם האוטובוס לשדה התעופה של מינכן לאחר שנפקיד מזוודות ושניפרד מגרמניה נעלה על הטיסה חזרה לישראל. היום הראשון
בבוקר ניפגש בשדה התעופה בן גוריון ונעלה על הטיסה לגרמניה לעיר מינכן בירת בוואריה, לאחר הנחיתה בגרמניה נעלה על אוטובוס שייקח אותנו לתחנת ההשכרה שם נתחיל בקבלת הקרוואנים, לאחר שנתארגן על הקרוואנים נמשיך למרכז קניות קרוב להצטיידות ראשונית של מזון לטיול ומשם נתחיל את הטיול בנסיעה מערבה בכבישים המהירים המפורסמים של גרמניה ה- "אוטובאן" לכיוון העיר שטוטגארד ובנסיעה לא ארוכה משם נמשיך לחניון בצפון היער השחור, בחניון הילדים ייהנו ממתקני המשחקים שבו ולאחר מפגש ערב נפרוש לשינה.

לפרטים נוספים והרשמה>>

מה כלול בטיול

טיסה
טיסה הלוך ושוב ישירה בחברת תעופה לופטהנזה, על פי התוכנית של הטיול
מחיר הטיסה כולל את כל המיסים, האגרות וההיטלים שידועים ביום מתן המחיר.

העברות
העברה משדה התעופה לתחנת ההשכרה ביום ההגעה.
אוטובוס צמוד מתחנת ההשכרה ליום והעברה לשדה התעופה ביום החזרת הקרוואן.

קרוואן
קרוואן אחד למשפחה עד 6 נפשות.
ערכת מטבח
ערכת פיקניק הכוללת שולחן וכסאות כמספר הנוסעים
קילומטרים ללא הגבלה.
מיסים מקומיים הקשורים להשכרת הקרוואן והלינה בחניונים.
דמי ניקיון ומסירה של הקרוואן.
שירות דרך וביטוח לקרוואן כולל השתתפות עצמית.
מיכל חומר כימי לשירותים.

אתרים
דמי כניסה לאתרים אשר מצוינים ככלולים בתוכנית הטיול.
דמי כניסה לכל האתרים הכוללים בכרטיס היער השחור (רכישת הכרטיס עצמו אינה כלולה במחיר)
חניה לקרוואן באתרי התיירות

חניונים
דמי החנייה לקרוואן לכל החניונים שבתוכנית הטיול – שם החניון יכול להשתנות אך לא האזור שלו
החניה בחניון כוללת חיבור חשמל במידה וקיים בחניון.
דמי הכניסה והלינה בחניונים לנוסעי קרוואן לכל לילה.
שימוש במקלחות החניון כולל מים חמים.
מילוי וירקון מים ופינוי זבל בחניון

הדרכה
2 מדריכים ישראלים דוברי עברית, אחד מהם מורה דרך מוסמך של משרד התיירות..
ספר טיול הכולל הסברים על מסלול הנסיעה בטיול, הוראות נסיעה ונקודות מפגש.
מכשיר קשר בכל קרוואן
מכשיר ניווט לוויני (GPS) דובר עברית בכל קרוואן

מה לא כלול במחיר הטיול

כללי
חידוש והארכות לדרכון לתוקף לפחות 6 חודשים מיום תחילת הטיול.
רישיון נהיגה ישראלי בתוקף לכל נהג שבצמוד לו רישיון נהיגה בין לאומי.
כל מס או היטל שאינו ידוע כעת ויוטל בעתיד.
הוצאות בעל אופי אישי.

ביטוחים
ביטוח רפואי אישי לכל נוסע וביטוח מטען של הנוסעים
ביטוח החזר דמי ביטול מסיבה רפואית
ביטוח החזר השתתפות עצמית בקרוואן

מומלץ לעשות ביטוח משולב לפרטים נוספים>>

טיסה
כל שינוי שיעשה על ידי חברות התעופה לגבי היטלים ואגרות של כרטיסי הטיסה.
הזמנה שריון או שמירת מקום ישבה בטיסה.
שדירוג של כרטיס טיסה.
פיצול או קיצור או הארכה של תאריכי היציאה או חזרה מהטיסה של הקבוצה.

קרוואן
ערכת שינה לכל נוסע
אגרות כבישים
דלק עבור הקרוואן (הקרוואן הוא בעל מנוע סולר)

כלכלה ובידור
רכישת כרטיס היער השחור לכל משפחה בטיול
כניסות לאתרים אשר צוינו כתוספות למחיר בטבלת התוספות.
ארוחות בטיול.
מוצרי מזון לקרוואן.
אירועים ובילויים בערבים אשר לא צוינו בתוכנית הטיול.

תחבורה
תחבורה ציבורית בערים אלא אם ציון בתוכנית שכלול.
תחבורה ציבורית בימים חופשיים.
השכרת אופניים.

פיקדון
פיקדון שגובהו 1,500 יורו אשר יחויב בפועל בכרטיס אשראי (ויזה או מסטרכארד בלבד)
הפיקדון יוחזר תוך 14 יום מיום החזרת הקרוואן, בניכוי נזקים.
בזמן קבלת הקרוואן, חתימה על חוזה התחייבות לתשלום קנסות דרך, בחיוב בכרטיס אשראי שינתן לביטחון.

חניונים
שימוש במכונות כביסה וייבוש
שימשו במתקני בישול בחניון.
שימוש במתקנים בחניון אשר עולים כסף בחניון.

מה נדרש לשלם במהלך הטיול – לפרטים>>

מחירון הטיול

מחיר למבוגר
המחיר לאדם הוא 1,349 יורו לכל מבוגר
הנחת רישום מוקדם של 70 יורו לאדם לנרשמים עד 31/12/14

הנחות לילדים בטיול
הנחה לילד מגיל 12 עד 16 היא 30 יורו לילד
הנחה לילד מגיל 6 ועד גיל 12 היא 60 יורו לילד
הנחה לילד מגיל 2 ועד גיל 6 היא 90 יורו לילד
הנחת רישום מוקדם ניתנת גם לילדים

תוספות למחיר
תוספת לתינוק עד גיל 2 – 120 יורו
תוספת לבוסטר לילד – 11 יורו
תוספת לכיסא תינוק – 22 יורו
תוספת לשדרוג קרוואן למשפחות של 3 או 4 נפשות – 230 יורו

תנאים כללים לתשלום הטיול
.1 דמי הרשמה: בעת ההרשמה לטיול תשולם מקדמה בגובה של 200 יורו למשפחה, דמי הרשמה
לא יוחזרו בשום מקרה למעט במידה והטיול בוטל על ידי המארגנים וביוזמתם .
.2 תשלום עבור הטיול: יתרת התשלום עבור הטיול תבוצע לא יאוחר מ – 45 יום לפני תאריך היציאה .
.3 המחיר הנקוב הינו מחיר לתשלום במזומן במט ח" .
.4 בתשלום שקלי השער לחישוב יהיה שער העברות והמחאות גבוה של בנק לאומי שפורסם של יום
קודם ליום התשלום .
.5 על תשלום בשקלים יתווסף סך של 10 אגורות ליורו עבור דמי המרה משקלים למט .ח"
.6 על תשלום בכרטיס בכל מסלול שהוא יגבו דמי אשראי בגובה של %2 התשלום בשקלים .
.7 ניתן לשלם בעד 4 – תשלומים שקליים שווים ללא ריבית. על כל תשלום נוסף תגבה ריבית בהתאם
למספר התשלומים הסופי בגובה של %0.5 לכל תשלום .
.8 ניתן לשלם בכרטיס אשראי במסלול של קרדיט עפ"י ההסכם בין הלקוח לבין הבנק .
.9 משפחות אשר ירצו להמשיך שהותם אחרי הטיול או להתחיל אותו לפני הקבוצה ישלמו תוספת של
50$ לאדם, זאת בנוסף לעלות הנגבית על ידי חברת התעופה וע"י חברת השכרת הקרוואנים
ובאישורן המוקדם של החברות השונות.
.10 דמי ביטול – יגבו בהתאם לחוק הגנת הצרכן במקרים שבהם הוא תקף.
ביטול של עד 60 יום לפני הטיול: דמי ביטול בגובה דמי הרשמה .
ביטול של 60 עד 30 יום לפני מועד היציאה: יגבו דמי ביטול בגובה של %30 מעלות הטיול
בתוספת דמי ההרשמה .
ביטול הטיול שיעשה 30 יום לפני הטיול ועד 15 יום לפני הטיול: יחויבו בדמי ביטול בגובה של
%50 מעלות הטיול בתוספת דמי ההרשמה
ביטול של 15 יום עד יום הטיול: דמי ביטול של כל עלות טיול .

תנאים כללים לקיום טיול
1. מסלול הטיול מפרט את המקומות והאתרים שבהם נבקר אך לא בהכרח את סדר ביצועם.
2. מיקום ושמות החניונים עלולים להשתנות מהתכנון המקורי, אולם הם יישארו באזור המתוכנן.
3. המחיר בכפוף לתנאים הכלליים המפורטים הנמצאים במשרדי החברה וניתן לקבל העתק מהם על
פי דרישה כאמור בהערה שבתחתית עמוד זה.
4. המסלול בנוי על חופש נסיעה במתכונת המסלול הפתוח והאחריות להגיע בזמן למקום מפגש
שנקבע היא על פי רצונו ועל אחריותו של המטייל.
5. אין המארגנים יהיו אחראים על כל עיכוב או אי ביקור בכל אתר שהוא בין בתשלום ובין שלא עקב
איחור שנגרם מאי הגעת הקרוואן בזמן למקום מפגש מכל סיבה ולרבות עקב בעיות תחבורה,
תאונות, תקלות טכניות וכד'.
6. על הנוסע להיות צמוד לתוכנית הנסיעה הכללית המצויה בספר הטיול על מנת להיות צמוד
לקבוצה, אי הצמדות מכל סיבה שהיא היא על אחריות הנוסע והמארגנים לא יהיו אחראים על כל
נושא ודבר שיקרה עקב אי ההיצמדות.
7. המארגנים יהיו אחראים על כך שיימסר בתחילת הטיול קרוואן תקין למעט תקלות שיצוינו בטופס
הקבלה באחריות המטייל בלבד .
8. המארגנים לא יהיו אחראים על תקינותו של הקרוואן במהלך הטיול, שירות לקרוואן יינתן על ידי
החברה המשכירה ונציגה המקומי.
9. במידה והקרוואן יוחזר לתחנת ההשכרה מלוכלך ו/או עם נזקים תגבה חברת ההשכרה את עלות
הנזק עד גובה דמי ההשתתפות העצמית לכל מקרה בנפרד.
10. דינמיקה ספורט תיירות ופנאי בע" (מ ראלי קרוואנים) אינה הכתובת לתביעות כנגד חברת
ההשכרה המקומית. מקום השיפוט של תלונות בין השוכר לחברת ההשכרה המקומית יהיה על
פי תנאיי חברת ההשכרה .
11. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לתת רכב חלופי לזה שהוזמן בזמן קבלת קרוואן,
ללא הודעה מוקדמת, ומבלי לגבות תוספת מחיר מהלקוח .
12. המספר המקסימאלי של הנוסעים בקרוואן כפי שמופיע בטבלה מעלה הוא המספר המחייב.
במידה ומספר הנוסעים יעלה על מספר זה רשאית חברה ההשכרה המקומית לא לתת לשוכר
את הקרוואן, במידה ונלקח קרוואן ונמצאו בו מעל למספר הנוסעים המותר בחוק כפי שמופיע
מעלה, יהיה הקרוואן ללא ביטוח וראלי קרוואנים מסירה מעליה כל אחריות לטיפול בלקוח זה .
13. התנאים הכללים המלאים נמצאים במשרדי החברה בשפה האנגלית וניתן לקבלם על פי דרישה .
14. בכל מקרה תנאי ההשכרה המחייבים יהיו על פי חוזה השכירות שיחתם מול החברה המקומית
במעמד קבלת הקרוואן .
התנאים הכלליים שפורטו הם חלק מהזמנת הלקוח לטיול קבוצתי בקרוואנים הוא מצטרף לרשום בטפסי
"תנאי מידע והזמנה" הנמצאים באתר האינטרנט וטופס" תנאי שכירות הקרוואן" אשר נמצאים באתר או
אשר נמצאים במשרדי החברה ויינתנו על פי בקשה או בזמן ההרשמה לטיול .
עצם ההרשמה לטיול מהווים את אישור הנרשם שקרא והבין את כל התנאים הכללים וכן נתן את הסכמתו לתנאים הללו וכן לכל התנאים שפורט ומפורטים בטפסים האמורים

לפרטים נוספים והרשמה: