זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

טיול: פטרה לעומק

פטרה לעומק – שלושה ימים בפורים 14-16.3.
המסתורין הנבטי, שבט בדואי שהקים אימפריה אדירה ואת אחד מ7 פלאי העולם. דורות של ישראלים ביקשו להגיע לפטרה בכל מחיר ועתה זה אפשרי. הטיול כולל ביקור באתרים של פטרה הקטנה ומסע מיוחד להור ההר המקראי, מקום קבורתו של אהרון הכהן.
מדריך: זאב בן אריה

טיול: פטרה לעומק

מעבר לגבול שלנו, מרחק שעתיים נסיעה, נמצאת עיר מופלאה שדורות של הרפתקנים ישראלים ניסו להגיע אליה בכל מחיר, הלא זאת פטרה, בירתם העתיקה של הנבטים, אדוני המדבר. פטרה נחשבת לאחד מ7 פלאי העולם ולא בכדי, מעבר דרך נקיק סלע נסתר מביא אותנו לארמונות חצובים בסלע האדום, במות על הרים, מקדשים וקברים שנבנו לפני 2000 שנה וכמותם העולם לא ידע.

פטרה חבויה בין הרי אדום הנישאים, המצטיינים ביופיים ובטבע הפראי שלהם. הטיול שלנו הוא ביקור מקיף בפטרה וכניסה לעומק התרבות הנבטית. בהדרכת זאב בן אריה, מומחה לתרבויות עתיקות שהתעמק בסודות התרבות הנבטית.
כולל ביקור בפטרה הקטנה והורההר. מתאים גם לקבוצות סגורות (החל מ10 איש).

לפרטים נוספים והרשמה>>

תוכנית הטיול:

יום ראשון
נפגש במסוף הגבול לעקבה בשעה 11.30 בבוקר. הגעה למעבר הגבול באופן עצמאי (יש אוטובוס מתל אביב שיוצא ב-6 בבוקר. אפשר להגיע עם האוטו הפרטי – 4.5 שעות נסיעה, ולחנות במקום, ויש גם טיסות), נעבור את הגבול וניסע ליישוב וואדי מוסה ליד פטרה, שם נעשה הפסקת צהריים. נצא לביקור במעיין משה, ובעמק של פטרה הקטנה, לינה וארוחת ערב בפטרה.

יום שני
יום זה נקדיש במלואו לביקור באתריה המדהימים של פטרה, נתחיל בהליכה בנקיק הסיק עד שתתגלה לעינינו החזנה, הבניין המופלא ביותר בעולם, נמשיך לביקור באמפיתיאטרון, במקדשים, בקברי המלכים, בבמות ההר, באובליסק, ועוד.. נספר את סוד הצלחתם של הנבטים שהפכה אותם משבט בדואי חסר חשיבות לאימפריה הכלכלית הגדולה ביותר שהעולם ידע. לינה וארוחת ערב בפטרה.

יום שלישי
נתחיל את היום מוקדם בבוקר בהליכה (אפשרי עם חמורים על אחריותכם) לאתר הקדוש ביותר בדרום ירדן, מקום שם קבור אהרון הכהן – הור ההר המקראי, ג'בל הארון. מדובר בהליכה לא קלה אך נוף מדהים המזכיר קצת את סנטה קטרינה. לאחר עלייה להר (ממנו יש תצפיות לכל דרום הארץ) נחזור לפטרה לארוחת צהריים, ומשם בנסיעה לגבול. נגיע לאילת בסביבות 8.00 בלילה ומשם במכוניות או אוטובוס/טיסה, הביתה.

מחיר הטיול: 490 דולר בקבוצה מעל 20 איש

המחיר כולל:
2 כניסות לפטרה (שימו לב: מחיר כניסה בודדת לפטרה – 75$! הטיול שלנו נותן יותר)
מדריך מומחה – זאב בן אריה
סדנא מצוינות נבטית וחומר כתוב
קבוצה מעל 20 איש
מלון 3 כוכבים פלוס ברמה טובה – פטרה פאלאס
ארוחות בוקר וערב
מסי גבול בצד הירדני
רכב ממוזג בירדן
מדריך מקומי דובר אנגלית וליווי משטרתי
וויזה קבוצתית לכניסה ירדן

המחיר לא כולל:
מיסי גבול: 105 שח' בצד הישראלי
ארוחות צהרים (אפשר להכין סדנוויצים)
הוצאות אישיות
ביטוח רפואי (חובה)
חמורים – למי שרוצה (על אחריותכם – במסע להר אהרון)
הגעה למעבר הגבול וחזרה – יש אוטובוס מתל אביב, יוצא ביום שישי ב-6 מגיע לאילת ב11 וחוזר ביום ראשון

 ** הטיול בשיתוף טיולי דורון