יום אחד לא מספיק

ביקרנו בפארק "אירופה פארק" ב-Freiburg, גרמניה במסגרת טיול באירופה וברצוננו לתת מספר המלצות:
מומלץ בחום להזמין מקום מראש! לפני הנסיעה הזמנו באמצעות אתר האינטרנט של הפארק לינה ללילה אחד במלון Castillo Alcazar המצוין הנמצא בשטח הפארק וכרטיסי כניסה ליומיים (יש גם מידע באנגלית).
אף על פי שזה היה יום חול ולא בדיוק בעונת התיירות חניית המלון היתה בתפוסה מלאה כמעט, ואנשים רבים צבאו על דלפקי הקבלה. מומלץ גם "לשוטט" מעט באתר המאפשר להתרשם מן המתקנים ומן המופעים וכך לתכנן את הסיור מראש.
מהארצות שזכו לייצוג בפארק מומלץ במיוחד הביקור ב"אוסטריה". בבטנו של הר מלאכותי מעוצב להפליא שוכנת לה ממלכת גמדים קסומה, ואפשר לבקר בה באחת משלוש דרכים: באמצעות נסיעה בקרוניות על פסים בסגנון הסרט "אינדיאנה ג'ונס והאוצר האבוד", באמצעות נסיעה ברכבת הרים מהירה הנעה על מים, ובאמצעות הליכה על גשרוני עץ בין פלגי מים ומפלים המאפשרת להציץ מקרוב על חייהם של הגמדים החביבים (בובות נעות).
אי אפשר למצות את הביקור בפארק ביום אחד, ולכן מומלץ לשהות בו יומיים. את היום הראשון כדאי מאוד לסיים ב־Piazza Roma שבמלון Colosseo, שם תוכלו לסעוד את לבכם באווירה רומנטית לאור לפידים ולצפות במופע "מזרקות מוזיקליות" (הדומה למופע המפורסם בפראג).
הכניסה לכל מתקן היא סיפור בפני עצמו. כל כניסה מעוצבת על פי אופי המתקן והארץ שאליו הוא שייך, כך
לדוגמה העלייה למתקן ספינת החלל "מיר" היא בעצם מעבר בכל שלבי ההכנה לטיסה בחלל.