מלון הבוטיק TLV 88

חופשה לא שגרתית, באווירה מפנקת בתל אביב. מלון הבוטיק TLV 88 יעניק לכם חוויה אחרת בעיר הגדולה.

מלון הבוטיק TLV 88

ברוכים הבאים למלון הבוטיק TLV 88
הממוקם במרחק נגיעה מהים

החופשה הבאה שלכם היא בלב העניינים. על חוף ימה של תל אביב בבניין באוהאוס מקורי, משומר ומרהיב, במלון בוטיק מרשים, מעוצב, חדש ומעודכן. קרוב קרוב לחוף הים, במרחק הליכה מאזורי התרבות, הבילוי, בתי הקפה והמסעדות האיכותיות של העיר.


השגרה מלחיצה? כורעים תחת נטל מחויבויותיה, מטלותיה ואילוציה? מוצע לכם, כאן ועכשיו, נתיב בריחה והימלטות מפניה… מלון TLV 88 ברחוב הירקון 88 בתל אביב פותח בפניכם את כל 24 חדריו המרהיבים והממוזגים, (שבהם, בין השאר, חדר אמבטיה מפואר ומאובזר במוצרי טיפוח ובחלוקי רחצה, טלוויזיית LCD ואינטרנט אלחוטי חינם) הכוללים שתי סוויטות מפנקות בקומת הגג, שממנה נשקפים הים והטיילת.
המלון מהודר, מעוצב ומסוגנן באלגנטיות ומשרה אווירה יוקרתית. בחדר האוכל של המלון ניתן לבחור בין שלושה סוגים של תפריטים ולאכול ברוגע מול הים. המלון נמצא במרחק הד וריח מהים. לאורחי המלון מוצע מגוון עשיר של טיפולים ועיסויים לרגיעה ולהנאה, הניתנים לבחירה – בחדר או על מרפסת הגג, שממנה נשקפים הים והטיילת ואוויר נעים ולח המשלים את החוויה.
המלון מהווה מקור משיכה לתיירים רבים בכלל ולמי מהם המשלבים "ביזנס אנד פלז'ר" בפרט. מלון בוטיק המאפשר גישה נוחה אל מקומות הבילוי האטרקטיביים של העיר (רובם ככולם זמינים במשך החלק הארי של שעות היממה ויש בהם הפתוחים 24 שעות ביממה).
בעורקיה של העיר זורמים, תוססים ושוצפים ללא הפסקה, לא רק נוזלים אלכוהוליים המוצעים בברים, בפאבים ובמועדונים הרבים שלה, אלא גם חיי תרבות מסעירים ורבי אפשרויות: מסעדות, בתי קפה, מרכזי קניות, תיאטראות, גלריות, מוזיאונים, מרכזי מבקרים ואטרקציות שונות.

 

מה מציעים מלונות בוטיק בתל אביב?

מלונות בוטיק בתל אביב מכילים עשרות בודדות של חדרים. הם מציעים חווית אירוח שונה במהותה מזו המוצעת במלונות הגדולים וההמוניים. במלון הבוטיק היחס אישי ומהיר. מורגש רצון ומודגש מאמץ להעניק לכל אורח את הטוב ביותר. מלון הבוטיק מתאים ומותאם לחופשה זוגית רומנטית, וכמקום למפגשי עסקים שבהם צריכות להישמר פרטיות וחשאיות מרביות. אין כמו מלונות בוטיק על מנת לשמש "בסיס אם" ליציאות ולבילויים בהיצע המגוון והעשיר של העיר הגדולה, תוך העצמת ההנאה ממיצוי האפשרויות הבלתי מוגבלות המוצעות בה, עם הפינוקים הנעימים שמלון הבוטיק מציע.
TLV 88 – מלון בוטיק בתל אביב

רחוב הירקון 88 תל אביב. מצד אחד – הים, ומצד שני – העיר כולה, על עושרה התרבותי, הקולינארי, על העושר הססגוני והסגנוני של מגוון האנשים העוברים ושבים בה, על הפיתויים שבהם היא מפתה ולוכדת את התיירים הפוקדים אותה – אלה המגיעים אליה מחוץ לארץ ואלה שמגיעים אליה ממקומות שונים בארץ, בכדי לבלות ולנפוש בה.
עוד לא סגרתם על מועד? זה המקום והזמן לעשות זאת!

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...