כושר גופני אלטרנטיווי

10 הצעות לאימון קצת אחר לקראת עונת הסקי

1.  מלאו בלנדר בקרח מבלי לסגור את המכסה, ליחצו על כפתור ההפעלה ותנו לקרח המרוסק להתיז על פניכם. השאירו את הרסס הקפוא על הפנים עד שהוא נמס, ואפשרו לו לטפטף ולהרטיב את הבגדים.

2.  לבשו כמה שיותר שכבות ביגוד ואחר כך הורידו אותם בזריזות כדי ללכת לשירותים.

3.  שימו גומיה הדוקה ורחבה סביב החצי העליון של ראשכם כל לילה, לפני שאתם הולכים לישון.

4. קנו זוג כפפות חדש ומיד השליכו כפפה אחת לפח.

5. לכו לקצב המקומי ושלמו לו כסף טוב כדי לשבת בתוך חדר ההקפאה במשך חצי שעה. אחר כך, שירפו כמה שטרות של 50 דולר כדי להתחמם.

6.  מצאו את משטח החלקת הקרח הקרוב למקום מגוריכם (תרגיל טוב במיוחד לתושבי אזור קרית שמונה), ולכו עליו 20 פעם, בעודכם נועלים את מגפי הסקי ונושאים שני זוגות מגלשיים, תיק לציוד נלווה ומקלות סקי. עשו עצמכם כאילו אתם מחפשים את בית הקפה הקרוב ומדי פעם הפילו חפץ זה או אחר, באופן אקראי.

7.  אם אתם משקפופרים, התחילו לחבוש אותם כאשר דבק מרוח על גבי העדשות.

8.   השליכו שטר של מאה דולר עכשיו.

9. רוצו לתוך עץ במהירות, ואל תלכו לראות רופא אחר כך.

10.  בצעו את כל התרגילים הללו מדי סוף שבוע, עד שיגיע הזמן לדבר האמיתי.