זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

יריד אפריל בסביליה

חיפוש אירוע

חגיגות פלמנקו, מלחמות פרים ואווירה תוססת. מדי אפריל, סביליה, ספרד

יריד אפריל בסביליה

מדי שנה עם בוא האביב, חוגגת סביליה את יריד אפריל (La Feria de Abril) עם חגיגות פלמנקו ומלחמות פרים מסביב לשעון. במשך שישה ימים מתקיימים מגוון אירועים שמטרתם היא שחרור והתפרקות לאחר הרצינות והכובד המאפיינים את השבוע הקדוש שלפני חג הפסחא. זוהי ההזדמנות השנתית של כל אחד מאיתנו לטעום מהמסורת האנדלוסית הנפלאה.

האירוע נפתח באופן רשמי עם הדלקתן של מיליוני מנורות המאירות את מתחם היריד ואת שער הכניסה הראשי. מרגע זה ולמשך שישה לילות מתמלאת העיר בתחפושות צבעוניות, אוכל, שתייה, מוזיקה, ריקודים ואווירה תוססת מאין כמוה.

את המתחם ממלאים יותר מאלף אוהלים (Casetas) מקושטים, חלקם ציבוריים וחלקם מושכרים לגופים פרטיים, כמו מועדונים המקימים אוהלי VIP שהכניסה אליהם היא באישור בלבד. בסמוך למתחם ישנו פארק שעשועים עם מגוון מתקנים, כגון גלגל ענק וסחרחרות.

בשעות אחר הצהריים מתקיים אירוע שאסור להחמיץ – תהלוכה צבעונית של סוסים שרתומים לכרכרות מקושטות ונוצצות ופרשים בתלבושות אנדלוסיות מסורתיות. לאחר מכן, בשעה 18:30, עוברים כולם לזירת El Catedral (Plaza de Toros de Maestranza de Caballeria) לצפות במלחמת הפרים הטובה ביותר של השנה.

בשעות הערב האווירה מתחממת עם מגוון אירועי פלמנקו הנמשכים עד לשעות הבוקר. תושבי העיר המחופשים יוצאים לטייל בין דוכני הטאפאס השונים, אוכלים, שותים ויוצאים בריקודים סוערים.

ביומו האחרון של היריד מתקיים מופע זיקוקי דינור מרהיב המציין את סיום החגיגות.

צילום: Shootdiem / Shutterstock.com