תפריט עמוד

7 סיבות להפליג בקראון איריס בחופשה הבאה שלכם

שייט בים התיכון מאפשר שילוב מנצח בין ביקור בערים יפהפיות ומרתקות לבין בטן-גב על שפת הבריכה, מול כחול אינסופי. שייט באנייה קראון איריס של מנו ספנות יאפשר לכם ליהנות מאלה בלי לעלות על מטוס, בתנאים נוחים במיוחד ובמחיר אטרקטיבי. הנה כל הסיבות לצאת לשייט בקראון איריס בחופשה הבאה שלכם

מתלבטים איפה לבלות את החופשה הבאה שלכם? מדובר אמנם באחת ההתלבטויות הנעימות ביותר שיש, ובכל זאת, מדובר בהתלבטות לא קלה – חופשה עירונית? בילוי בטבע? בטן גב? אי ים תיכוני הגדוש באתרים היסטוריים? אם אתם מתקשים להחליט, יש לנו הצעה בשבילכם – צאו לקרוז. שייט תענוגות באניית קראון איריס של מנו ספנות מאפשר ליהנות מכל העולמות – גם מלון צף וגדוש באטרקציות, בסגנון הכל כלול, אידאלי לבטן-גב על ספת עם הבריכה, עם נוף לים. וגם טיול בו הספינה עוגנת בכל יום ביעד ים תיכוני אחר, לרוב ערים היסטוריות ותוססות שבקרבתן אפשר ליהנות גם מאתרי טבע נפלאים. וההפלגה מחיפה. הנה שבע סיבות בזכותן מומלץ לצאת לשייט בקראון איריס.

1. בגלל החוויה

חווית ההפלגה, כאמור, לא דומה לשום חופשה אחרת. כמה כיף לצאת לחופשה נטולת דאגות, כשהים נשקף מכל פינה, וכל מה שרוצים נמצא בהישג יד – בריכה, ספא, מופעים, אוכל משובח. אבל חווית ההפלגה לא מסתכמת בזה, מכיוון שבכל יום האנייה עוגנת ביעד אחר, ואז אפשר לרדת מהאנייה ולגלות את היעד אליו מגיעים, בין אם מדובר באי ים תיכוני או בעיר עתיקה ומסעירה. מה שבטוח הוא שמצד אחד מדובר בחוויית נופש שלווה ורגועה, ומצד שני, לא ישעמם לכם לרגע.

אחת הבונוסים הגדולים של שייט תענוגות הוא הים שנשקף מכל עבר | צילום: באדיבות מנו ספנות

אחת הבונוסים הגדולים של שייט תענוגות הוא הים שנשקף מכל עבר | צילום: באדיבות מנו ספנות

2. בגלל היעדים

קראון איריס מפליגה לשורת יעדים אטרקטיביים במיוחד בים התיכון, בעיקר בקפריסין, יוון,  מלטה, איטליה, קרואטיה וסלובניה. כל אחת מערי הנמל בהן עוגנת האנייה היא עיר מרתקת בפני עצמה, כשבערים עצמן או בקרבתן תוכלו לבקר, בהתאם למסלול ההפלגה, באתרים ארכאולוגיים והיסטוריים, באתרי מורשת עולמית של אונסק"ו ובאתרי טבע מפעימים, לבלות בטיילות תוססות ולעשות שופינג. בין היתר בקפריסין עוגנת הספינה בלימסול ובלרנקה, במלטה היא עוגנת בבירה הימי ביניימית ולטה שהוכרזה כולה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, בקרואטיה היא עוגנת בספליט ובדוברובניק, פנינת הים האדריאטי, ובאיטליה היא עוגנת בשורה ארוכה ומפתה של יעדים כמו רומא, בארי ונאפולי. היצע היעדים הגדול מכולם הוא ביוון, שם האנייה עוגנת, בין היתר, ברודוס, ארגוסטולי, כרתים, אתונה, סירוס, סלוניקי, סנטוריני וולוס שבצפון יוון, משם תוכלו להגיע למנזרי מטאורה.

דוברובניק, פנינת הים האדריאטי ואחד היעדים של קראון איריס | צילום: באדיבות מנו ספנות

דוברובניק, פנינת הים האדריאטי ואחד היעדים של קראון איריס | צילום: באדיבות מנו ספנות

3. בגלל האוכל

בואו נודה באמת – האוכל הוא חלק בלתי נפרד מחוויית החופשה, ובמיוחד באוניית נופש. אחד מהבונוסים הגדולים של שייט תענוגות הוא האפשרות ליהנות מפנסיון מלא בלי לדאוג איפה נאכל את הארוחה הבאה. בקראון איריס יש חמש מסעדות שף, חלקן מציעות בופה עשיר ובאחרות יש ארוחות בהגשה. מה שנחמד הוא שכל אחד יכול למצוא משהו לטעמו, גם צמחונים וטבעונים וגם ילדים בררנים במיוחד. בנוסף, יש באנייה מסעדות קונספט וכן טרקלינים וברים בהם אפשר ללגום קוקטייל מול השקיעה. האוכל, מוצרי המזון והמטבחים בהכשר ובפיקוח מטעם הרב יצחק דיין, הרב הראשי לקהילת יהודי ג'נבה.

באנייה יש למש מסעדות שף, חלקן מגישות ארוחות בסגנון בופה ואחרות ארוחות בהגשה | צילום: באדיבות מנו ספנות

באנייה יש למש מסעדות שף, חלקן מגישות ארוחות בסגנון בופה ואחרות ארוחות בהגשה | צילום: באדיבות מנו ספנות

4. בגלל החדרים

בקראון איריס יש 750 חדרים אלגנטיים וממוזגים, שמתאימים לכל צורך ותקציב. גודלם של החדרים נע בין 13-10 מ"ר ואילו גודלן של הסוויטות נע בין 37-13 מ"ר. בחלק מהחדרים אין חלון, באחרים יש ובחלקם יש אפילו מרפסת. החדרים הבסיסיים ביותר הם חדרי הקלאסיק שמתאימים ל-3-2 נוסעים ומאובזרים במיטה זוגית או שצי מיטות נפרדות, מקלחת ושירותים, טלוויזיה, כספת וארון. חדרי הדלוקס הם חדרים מרווחים יותר ומאובזרים גם במיני בר. הסוויטות מרווחות עוד יותר ומאובזרות בכל אלה ועוד. בחלק מהסוויטות יש פינות ישיבה, אמבטיה, מרפסת ועוד.

5. בגלל האטרקציות

בעצם, זה לא ממש משנה באיזה חדר תבחרו, בגלל שבשל האטרקציות הרבות על האנייה מובטח לכם שאם רק תרצו בכך, תבלו את רובו של היום מחוץ לחדר. מרבית הנוסעים מבלים את מרבית זמנם ליד או בתוך אחת משתי בריכות השחייה של האנייה. יש גם בריכת פעוטות, וגולת הכותרת היא מגלשת מים שיורדת מהקומה ה-11 של האנייה ומאפשרת תצפית פנורמית על הים שמסביב. אם אתם מעדיפים חוויה רגועה יותר, במתחם הבריכה, כמו גם במתחם הספא, יש ג'קוזי. בספא תיהנו בנוסף גם מסאונה ומטיפולים לאיזון הגוף והנפש, כמו גם ממספרה עם מעצבי שיער וקוסמטיקאית. זה לא נגמר פה. אם אתם בעניין של בריאות וכושר, תמצאו באנייה חדר כושר מאובזר, מגרש כדורסל על הסיפון ומסלול הליכה באורך 500 מטר תחת כיפת השמיים. לילדים יש משחקייה עם מגוון פעילות ולכל המשפחה יש מופעי בידור מושקעים בסגנון ברודווי, מחזות זמר, הרצאות והצגות לילדים. ואם אתם לא יכולים בלי, יש באנייה גם מתחם קניות בו אפשר לעשות שופינג במחירי דיוטי פרי.

הבריכה היא אחת מהאטרקציות הבולטות של האנייה | צילום: באדיבות מנו ספנות

הבריכה היא אחת מהאטרקציות הבולטות של האנייה | צילום: באדיבות מנו ספנות

6. בגלל שלא צריך לטוס

משבר התעופה העולמי, עם התורים הארוכים, ביטולי הטיסות ואבדן המזוודות, פוגע משמעותית בחוויית החופשה. גם מי שהתמזל מזלו וצולח את כל אלה בשלום, עדיין נמצא במתח – האם הטיסה תבוטל? כמה זמן נצטרך להמתין בשדה התעופה? האם המזוודה תגיע בשלום? כששטים בקראון איריס, אפשר להימנע מכל אלה, כי ההפלגה מחיפה. פשוט נוסעים לחיפה (אפשר גם לעלות על הרכבת ולהימנע מפקקים) ועולים על האונייה. זה קרוב, זה מהיר, זה נוח וזה נותן הרבה שקט נפשי.

7. בגלל המחיר

חופשה היא לא עניין זול, והרבה פעמים אנחנו שוכחים לקחת בחשבון, בנוסף למחיר הטיסה והלינה, את כל ההוצאות הנוספות – תחבורה, אוכל, בילויים, כניסה לאטרקציות. כל אלה מכפילים ואף יותר את המחיר המקורי. היתרון הגדול של שייט בקראון איריס הוא שהמחיר כולל את כל אלה, והוא אטרקטיבי במיוחד. מחיר שייט של ארבעה לילות, כולל הכל, מתחיל ב-299 דולר לאדם בחדר זוגי. במילים אחרות – במחיר של 4,000 ₪, משפחה בת ארבע נפשות יכולה לצאת לשייט בן ארבעה לילות עם עגינות בלימסול וברודוס, כולל הכל. הרבה יותר זול לא רק מחופשה בחו"ל אלא אפילו מחופשה בארץ.

—————-
הנחה מיוחדת לגולשי מסע אחר 25% (בעת ביצוע באתר)
להפלגה מיוחדת בת 4 לילות ב-20.11.2022
קוד קופון MASAAHER11
פרטים כאן >

—————-
תמונה ראשית: עגינה בסירוס, איי יוון. צילום – בוריס אביאל-ליפקין, מנו ספנות

  • תוכן שיווקי
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.