תפריט עמוד

תאילנד נפתחת בהדרגה לישראלים

תאילנד נפתחה לישראלים: החל בתחילת יולי 2021 האי פוקט פתוח לאירוח תיירים. נכון לעכשיו, על התיירים המגיעים לפוקט לשהות באי במשך שבועיים לפני שיוכלו לטייל ביעדים נוספים בתאילנד. מי שמעדיף לשהות רק בפוקט, יכול מעתה לחזור ארצה בטיסה ישירה מהאי

מעודכן ל-4.7.2021

בקיץ הנוכחי אפשר לחזור לאחד מיעדי התיירות החביבים על הישראלים: ב-1.7.2021 יצאה לדרך התכנית לפתיחה הדרגתית של תאילנד לתיירים. בשלב הראשון נפתח האי פוקט, שתושביו הם הראשונים בתאילנד להתחסן. נכון לעכשיו, פתיחת תאילנד לתיירים תיעשה בשלבים.

השלב הראשון החל, כאמור, ב-1.7.21, ובו תיירים מחוסנים יכולים להגיע לפוקט ולאחר קבלת תוצאה שלילית לבדיקת קורונה הם רשאים לטייל באופן חופשי ברחבי האי, ללא צורך בבידוד. לאחר שבועיים בפוקט, אפשר יהיה לטייל ליעדים אחרים בתאילנד. בתחילה דובר על שהות של שבוע בפוקט לפני שאפשר לטייל מחוץ לאי, מטרת הארכת השהייה לשבועיים נועדה להגביר את השמירה על בריאותם של התיירים ושל אזרחי תאילנד. ב-1 ביולי יצאה משלחת רשמית מטעם לשכת התיירות של תאילנד בישראל אל האי פוקט. המשלחת זכתה לקבלת פנים רשמית של בכירי משרד התיירות התאילנדי וגופי תקשורת מקומיים.

מפלים באזור צ'אנג מאי

מפלים באזור צ'אנג מאי

דב קלמן, נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל, מסר כי פתיחת פוקט לישראלים, היא "החלטה דרמטית שתשנה את כללי המשחק. אנחנו משוכנעים שהחלטה זו תפתח את תאילנד בפני המתגעגעים הרבים שחלמו לשוב לחופים, לטבע, לחיוכים ולטעמים של תאילנד".

מצב הקורונה בתאילנד

העובדה שתאילנד נותרה סגורה במהלך השנה האחרונה סייעה במניעת התפשטות הווירוס במדינה. נכון לכתיבת שורות אלו, בתאילנד נרשמו כ-28,500 מאומתים, עם תמותה נמוכה מאוד – 80 חולים מתו מהמגפה, וזאת במדינה של 80 מיליון תושבים.

התאילנדים שומרים בקפדנות על ריחוק פיזי ועל מסיכות במתחמים ציבוריים. מחודש פברואר 2021 הפעילות בתאילנד חזרה לשגרה כמעט מוחלטת, עם פתיחה של מסעדות וברים, מוזיאונים, פארקי מים, פארקי שעשועים ועוד.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.